زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بندگانِ برگزیده!

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶ ق.ظ
اینایی که کنار تختشون هم پریز برق هست هم کلید برق،
 از بندگانِ برگزیده ی خدا هستن!!


+منم برگزیده شدم!  :))




  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۹)

من ارشید
چون 3 تا پریز برق هست کنار تختم
پاسخ:
خیلی عجیبه که شما به مقام پیامبری نرسیدین!!

خدا خیلی دوستون داشته که انـــــــقد برگزیدتون کرده!
بالا سر من کلید لامپ پریز برق و کلید کولر هست ب نظرت من چیم؟؟؟!!!

فکر کنم ذولقرنین باشم!!!!!!!!!!!
پاسخ:
آره شک نکن!
من کنترل کولرو انداختم اشتباهی تو سطل آشغال الان هر دفه باید برم رو صندلی با چتر روشنش کنم!
خیلی خیلی بالاس!!
با چتر؟؟؟؟؟
ای کوتوله خانوم
جوجوجووووووووووووووو
پاسخ:
نه خیلی بالاس. ارتفاع دیوار اتاقم خیلی زیاده.مال اتاق من کولر گازیه
ولی مال اتاق خواهرم کولر دو تیکه س دستمون میرسه

من جو جو ام؟!
گودزیلاااااا  !!!!!  :))
باشه هر چی تو بگی
[لبخند امیر حامد]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
خب چونکه من راس میگم!
خوزستانی هستی؟
پاسخ:
بله_دزفول
من ابتکار به خرج دادم با سراهى *^▁^*
پاسخ:
نه نمشه!
با پیچوندن نمیشه برگزیده شد!
شما اختلاس/اختلاص کردین یه جورایی!

به به، به این اعتماد به سقف :))))
ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻣﺜﻞ ﺩﺭﺧﺖ ﻓﻨﺪﻕ ﺑﺎﺵ
ﯾﺎﺩﻡ ﻧﯿﺲ ﭼﺮﺍ ﻭﻟﯽ ﺣﺎﻻ ﺗﻮ ﺑﺎﺵ ﺿﺮﺭ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ !
ﺩﻣﺖ ﮔﺮﻡ
ﺗﻮ ﻋﺮﻭﺳﻴﺖ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻣﻴﻜﻨﻢ
پاسخ:
مثل درخت o_O  ؟؟

:)))))
مردم عجب آمال و آرزوهایی دارند:)
پاسخ:
این آرزو چیز کمی نیستا...
آرزوی خیلیاس!
عهه خوش بحالت اصن تو بارتو بستی خلاص
پاسخ:
من دیگه رفتم!!

*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام عــلیکم



همه سخنان آیت الله طلالقانی به قرآن ونهج البلاغه مستند بود



با مطــــــلـــــب(((آیت ا... طالقانی به منزله ابوذر زمان بود )))) به روزم





وهمیشه مُستَدام باشید





یا علی

سلام - وبلاگ خوبی داری

دوست داری از تک تک بازدید کننده هات پول دربیاری ؟

در سایت معتبر وطن رنک با دامنه عضو شو و کد رو تو وبلاگت بزار و به ازای هر بازدید کننده از وبلاگ 3 تومن درآمد کن .

پرداخت 3 تومان به ازای هر بازدید کننده
پشتیبانی و تسویه حساب هفتگی
اعتبار و سابقه بالا با آدرس .com
شمارش بازدید عالی و سریع و مطمئن

http://www.vatanrank.com
پاسخ:
تبلیغات!
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
    آرزو چون سراب است ، بیننده را فریب داده و امیدوار را مایوس می کند
    غرر الحکم . ح7207
    لطفا نماز یکشنبه های این ماه فراموش نشود که عاقبت بخیری در پی دارد
    التماس دعا بزرگوار
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    علیکمسلام و رحمه الله برادر!
    پست گذاشتی واسم دعوت کردی بچه هارو یا نه؟؟؟؟!!!!
    پاسخ:
    یا نه!
    فقط پست


    ﻧـــــﻪ ﻧـــــﺎﻡ . . .!!

    ﻧـــــﻪ ﭼــــــــﻬﺮﻩ . . .!!

    ﻧـــــﻪ ﺍﺛﺮ ﺍﻧﮕـــــﺸﺖ . . .!!

    ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﺯ ” ﺁﻩ ” ﮐﺸﯿﺪﻥ ‌ﺷﺎﻥ ﺑﺸﻨﺎﺳﯿﺪ…!!
    پاسخ:
    خدا میدونه امروز چقد آه کشیدم
    کسی نیس منو بشناسه؟!
    سلام دوست گلم
    از اینکه وبلاگت رو دیدم خیلی خوشحالم
    واقعا خسته نباشی
    راستش حدود یک ماه هست که یک برنامه ساختم
    اما تا الان فقط چند نفر دارن ازش استفاده میکنن
    اسم نرم افزارم پیج رنک 8 هست که هر مطلب جدید را با عکس نشون میده مثل:
    بازی
    عکس
    فیلم
    آهنگ
    و...
    ظاهر برنامه مثل ویندوز 8 ساخته شده که اگر ببینی میپسندی که شک ندارم
    توی ایران مثل این ساخته نشده
    تو بیا و برنامه رو ببین
    اگر نپسندیدی اسممو عوض میکنم :D
    این هم آدرس پیشنمایش و دانلودش
    http://pr8.ir/prog/
    اگر مشکلی نیس به دوستات هم بگو دانلود کنن
    خودت فکر کن ببین چند ماه واسه یک چیزی وقت بزاری اونوقت کسی دانلود نکنه :((
    امیدوارم هرگز این اتفاق برات نیوفته
    نظرت برام خیلی مهمه
    این ای دی یاهو من:
    pr80351@yahoo.com
    باز هم بهت سر میزنم
    فعلا
    پاسخ:
    هه!
    من قبلا داشتم چون جای تختمو عوض کردم دیگه نیس
    تکلیف من چیه اون وقت:)
    راسی تمام عکسایی که میذارم رو خودم گرفتم:)همشون هم راس راسکیه
    پاسخ:
    شما یه کار بد کردین و از برگزیدگی رد شدین :))
    خیلی عکسای قشنگی ان واقعن...
    التماس دعا،بندگان برگزیده ی خدا...!!!
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا  :)))
    من نیمه برگزیدم فقط پریز برق هس
    پاسخ:
    فقط بعضیا به طور کامل برگزیده میشن!!
    (آیکون خود شیفتگی!)
  • یک به اصطلاح نویسنده
  • خوشبختم عزیزم...برامن تو هر حالتی رو تخت باشی به دوتاش(کنارهمن)دسترسی داری...
    +چ نعمت بزرگی اصن دقت نکرده بودم.یادم باشه خدا رو شکر کنم بخاطرش:))
    پاسخ:
    :))
    بله این نعمت فقط مخصوص بندگان برگزیده س!
    خوشحالیم که شما هم در زمره ی برگزیدگان قرار گرفتین...باشد که رسدگار شویم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی