زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

جمعه ی پاییزی 15 آبان

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ

جمعه ی پاییزی مرخرفی را گذراندیم

دلگیر .....دلگیر...

گندش بزنن ...خیلی حالمو گرفت این جمعه.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

هوم....بغض دارم
پاسخ:
هم دلگیرم هم دلتنگ
  • سعادت سلیمانی
  • می آیی و برای تـــو میگــویم آخــــرش

    با من عزیز بی تو چه کردند جمعه ها !
    پاسخ:
    هی ...
    همیشه دلگیره جمعه ها خصوصا پاییزی هاش ...
    پاسخ:
    اوهوم...مخصوصا اگه هوا ابری هم باشه...دیگه بدتر.. 
    باران کمی اهسته تر,اینجا کسی در خانه نیست
    من هستم وتنهایی و دردی که نامش زندگیست.....!

    +جمعه ها واقعا دلگیره اینجا هم که هوا ابری وبارونیه البته چند روزی هوا افتابی.
    پاسخ:
    اینجا هم دیشب بارونی بود...حیف که نمیشه رفت بیرون... خوابگاه اجازه نمیده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی