زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نقاشی 5

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۹ ق.ظ

وقتی که موقع حرف زدن با گوشی یه همچین اثر هنری خلق میکنی!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۶)

واو آفرین دختر ...
برم یه اسفند دود کنم برات :دی
پاسخ:
:)
man be akse be in khoshgeli kar nadaram
To ba ki saate 2 nesfe shab miharfidi?



E az otaghe farman eshare mikonan be to che, khhhhh

Ensafan honarmandi
پاسخ:
سلام
:))))
یکی دو روز پیش، اونم عصر بود کشیدم!
پشت خط دختر داییم بود! :)))
سلام نازه.ب منم سر بزن.
اگه ترشی نخوری یه چیزی میشی :))) 
پاسخ:
:)
الان نیستم مگه؟! :))
منظورم از مشاهیر و نخبگان بود :دی 
پاسخ:
یا نقاشان مثلا! :))
چه قشنگ
منم گاهی اوقات از این کارا میکنم ولی تا این حد دیگه پیشرفت نکردم.
پاسخ:
یعنی من وقتی درس میخونم ر ی چک نویسی که دستمه میتونی کلی نقاشی پیدا کنی!
از مدل لباس و طرح چهره و چشم و ابرو!
واسه همین  دستم چک نویس نمیذارم بعضی وقتا!
بعد امین بعضی وقتا توز جزوه م میکشم :|
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • تف به ریا !
    تف
    تف
    حالا خوبه مام به رومون بیاریم که هی راه میریم عکسای مکش مرگ ما میگیریم ؟

    پاسخ:
    نه تو همینجوریشم خیلی پز میده دیگه به رومون نیار!
    دیگ به دیگ میگه ریاکار!
  • مستر نیمــا .
  • نقاشیا هم پر شده از آرایش :|
    پاسخ:
    این خاااارجیه! :))
    چرا اثرت شبیه ایده آل این پسر امروزیاس ؟:دی 
    یه دماغ ایرانی تر و اینا می کشیدی نقاشی هم عملییی آخه :)) ؟
    پاسخ:
    :)))
    دفعه ی بعد نسخه ی ایرانیشو میکشم!
    خواستم دیگه از نظر عمل و جراحی و اینا به روز باشه
  • سعادت سلیمانی
  • بابا هنرمند :)
    پاسخ:
    :)

    ادم تو چند تا موقعیت اثر هنری خلق می کنه . مثلا پای تلفن ؛ یا سر کلاس های خسته کننده .
    من یه بار سر ِ اندیشه یا تاریخ بود ؛ انیمیشن درست کردم !! با کل ِ کتاب تاریخ :دی. ورق میزدی انیمیشن می دیدی.
    پاسخ:
    آره سر کلاس و مخصوصا جلسه ی امتحان که دیگه نگو اصن!
    واسه درسای محاسباتی آخر جلسه روم نمیشد چک نویسمو تحویل بدم!
  • اسی بولیده
  • چرا همه نقاشیات این مدلی ان؟؟
    پاسخ:
    فک کنم وقتایی که میرم تو فکر و حواسم نیست این مدلی میکشم!
    چون بعدش که به خودم میام تازه متوجه میشم که نقاشی کشیدم!
    سلام 
    خوبی ؟
    تو این نقاشیت ، ذهنت آشفته و مضطرب بوده احیانا ؟
    این حس اضطراب و ترس رو به من داد :|

  • اسی بولیده
  • منم 1 بار سر کلاس داشتم نقاشی میکشیدم استاد مچم و گرفت و گفت چرا به درس گوش نمیدی و برو درس و حذف کن!!!!!

    کار به جاهای باریک کشیده شد و منم گریه و زاری و...

    خلاصه آخرش قبول کرد که حذف نکنم

    خاطره تلخی از اینجور نقاشیا دارم خواهر:(

  • اسی بولیده
  • سلام باران جان:)

    الآن پس فردا شبه ها ;)

    سلام اسی جان ایمیل امشب بهت دادم برو نگاه کن روله :)
  • کربلایی ...
  • فک نمیکنین یکم ضایع باشه (تو سال 2015 میلادی که تعداد شبکه های مجازی و برنامه ها و کانال های ارتباطی بیشماره) بیاین زیر پست یه وبلاگ با هم حرف بزنین!!!
    پاسخ:
    نظر دیگه ای داری؟
  • اسی بولیده
  • برو دخالت نکن:/
  • کربلایی ...
  • دخالت کنم چیطو میشه مثلا؟!
  • اسی بولیده
  • به عنوان فضول شناسایی میشی :پی
    پاسخ:
    :))
    آو
    O-O
    ماشاءالله به این هنرتون
    پاسخ:
    ممنونم :)
  • کربلایی ...
  • شما بعنوان مزاحم شناخته شدی قبلا

    در ضمن با اسم مستعار و بدون اسم و لینک پرورویی کردن آسونه!
    بخاطر زی زی نبود میگفتم فضول کیته
    پاسخ:
    من هم از باران هم از اسی آدرس دارم!
    دخالت بیجا مانع کسب است جنااااب!!!!
  • اسی بولیده
  • شمام اگه بایکد نمیشدی همچنان ناشناس بودی
    صلوات بفرستین دوستان.
    حرف شما متین ولی چون صاحبخونه بهمون ایرادی نگرفته صوحبت کردیم تو پست های قبلم همینجور بوده :)
    الانم مجبورا صحبت کردیم اونم با اجازه مدیر وبلاگ :)
    بحثم کش ندیم و همین جا ببندیم :)
    ممنون 
    بابا بایکد!
    بابا شناخته شده...

    بیا برو دست خدا...یه چی بهت گفته بودمآ
    هرچی ایشم چشت پیان نیشم هنی قرراتی کن :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی