زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ازین مدل گیر دادنا!

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ب.ظ

دیروز یکی از هم سوئیتی های عزیز فرمودن: تو خیلی بد غذا شدی مهسا!
در حالی که بنده ساعت 5 عصر در حال ناهار درست کردن بودم!
دوباره میفرماد: مثلا تغذیه میخونیا!
و بعد اضافه میکنه: ازین به بعد خوراکتو زیر نظر دارم...! باید هر روز غذات آماده باشه و به موقع بخوری!

امروز صبح پاشده، میگه تا 12، نهاااایت 12/30 غذات آماده باشه هاااا!

از پریشب (یعنی این دو شبه) هر شب راس ساعتی معینی یکی از بچه ها پیام میده که چراغو خاموش کن و بخواب! منم که تنهام! میترسما...ولی به حرفش گوش دادم!

+نمیدونم چه دردیه...ولی ازین گیر دادنا خیلی خوشم میاد!
گوش هم میکنم حرفاشونو تازه :|


+یکیم نداریم هی فرت و فرت بهمون گیر بده و حرصمونو دراره! 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۴)

لحظه هاتون زعفرونی ، نیلوفرگونه و قشنگ
بعضی دوستا همیشه حس مامان بودنشون قویه..
منم فقط یه دوست داشتم که اینجوری مامان بود،اسمشم مهسا بود اتفاقا
پاسخ:
تازه بیرونم که میریم واسمون قاشق چنگال برمیداره و سفره!
  • یک روز بدون گناه
  • سلام فردا 10 ابان هست و روز بدون گناه کمین
    لطفا اخرین مطلب وبلاگ کمپین به نام گلایه رو حتما بخونید و نظرتونو اعلام بفرمایید ممنون
    پاسخ:
    سلام
    چشم :)
    آخی چه حرف گوش کن =)
    ای جانم :)
    پاسخ:
    بچه خوبی ام! ؛)
    سوژه خوبی برا کمپینمون هستید!
    پاسخ:
    :)
    :)))
    پاسخ:
    :دی ؛)
  • اسی بولیده
  • منم خیلی بد غذا شدم طوری که فقط 2 وعده غذا میخورم!

    مامانم هم همش باهام دعوا میکنه

    اصلا اشتها ندارم اما 2 روزه 3 وعده غذا میخورم

    از ترس مامان:|

    پاسخ:
    من امروز از بس خوردم دیگه جا نداشتم ولی باز تا میومدم درس بخونم گشنه م میشد :|
    من از این به بعد تا اومدن اون اصل کاری میخوام بهت فرت و فرت گیر بدم :دیییی 

    مهسا چه اسم نازنینی ♡
    البته میدونستم از اینستات فهمیده بودم ولی خب اینجا خودت گفتی بیشتر دوسش داشتم. 
    یاد همکلاسیم افتادم :)
    یاد مهسامون بخیر ♥♥

    پاسخ:
    ممنون
    نازنین خودتی! :) قربان لطفت :)

    تو توی اینستا بودی مگه؟ اسمت چی بود؟
    من اینستا نیستم مدتیه
    اسمم باران است ولی قفلم :)
    فقط میخونم تا حدودی :)
    برای آبجی کوچلوم نسیم بیشتر اومدم :)


    +به به به به ااسی گل :**
    اسی من پیام دادم به ایمیلت خوندی ؟؛ )

    ++
    من سرما خوردم بجای شام :((
    امروز ریا نشه رفتیم مناطق سیل زده یعنی الان فقط عطسه میزنم :((
    فکر کنم سرما رو خوردم :|
    پاسخ:
    آخی
    شربت آبلیمو عسل بخور

     کجا سیل اومده؟
    اخبارو ندیدم
  • اسی بولیده
  • سلام باران جونم:*

    آره خوندم:)

    آره شنیدم سیل اومده نگران شدم;)

    پاسخ:
    +حله باران :)
    خیش ارات :)
    یعنی خسته نباشی واقعا :|

    شهر من دیگه :(((((
    بیام وب خرابی ها رو تو پست سومم ببین :((
    تازه اون نصفی از خرابی هاست :((
    پست اولمو در مورد سیل نوشتم 

    عسل ندارم الان :دیی 
    آبلیمو هم ندارم 
    بجاش لرز دارم:|

    پاسخ:
    خودتو بچسبون به بخاری، گرم بمونی
    به دونه سیر عین قرص بخور

    خب نشنیدم چه اتفاقی افتاده! فقط فعمیدم یه خبرایی هست!
  • اسی بولیده
  • اوهوم
  • اسی بولیده
  • شدیدا از افراد پست بالا بدم میاد :///

     

    کامنتا رو از حالت چت خارج کردی ;)

    پاسخ:
    درستش کردم ملت حال کنن!
    حالشو ببر :)
    بخاریم کوجا بود روله ؟o_O
    هنوز هیچی رو روشن نکردیم روله :)

    +سیر نداریم :دییی 
    فقط الان تو یخچال فکر کنم جاتون خالی نوشابه و پنیر گوسفندی کاله و مربا و آب داریم:))))

    +
    پس اون بنی آدم که اعضای یکدیگرند کو کوجان ؟:دییی


    ++
    اسی ممنون من خوبم 
    ولی مردم حاشیه نشین شهر :((((((((

    پاسخ:
    حالا چه اتفاقایی افتاده؟
    فقط باید فردا ترخینه بخورم :))
    شما خوردینش :))
    آش ترخینه رو نمیگم ها ترخینه خالی خالی رو میگم دوای سرماخوردگیه البته بعد از سیر خام.


    +
    ممنون

    پاسخ:
    نه!
    نمیدونم چی هست!
  • اسی بولیده
  • باران تبلیغ پنیر؟؟؟

    نچ نچ نچ

     

    مرسی زیزی عزیزم:*

    پاسخ:
    ظاهرا باران دختر آقای کاله س!

  • اسی بولیده
  • وای باران تو چطوری میتونی اون همه کامنت طولانی بنویسی؟؟؟؟

    من که وقتی میبینم سرگیجه میگیرم0_o

    بعد اگه یه دفعه کامنتت ثبت نشه 2 باره از اول مینویسی؟؟!!

    پاسخ:
    من همیشه قبل از تایید کامنتم، کپی میکنم متنو!
    خدا میدونه این کار چقدرررر نجاتم داده تا حالا!
  • اسی بولیده
  • ولی من چند بار کامنتم تایید نشده

    اتفاقا امشب به همین فکر افتادم که قبلش کپی کنم!

     

    تو خیلی مهربونی مهسا جونم:)

    خیلی ماهی که اینقدر نظر مخاطب برات مهمه:*

    پاسخ:
    :) خوبی از خودته
    قربانت!
    تو وبم نوشتم حتی عکس هم گذاشتم البته مال امروز رو هنوز نشده عکساشو بزارم.

    +اسی من از فکر کنم 86تا الان پنیر گوسفندی کاله میخورم :)
    اونم فقط بخاطر اینکه با همه پنیرا آلرژی دارم فقط با این پنیر بزنم به تخته مشکلی ندارم:)
    منم معمولا کپی میکنم که نپره نه بخاطر اینکه بیان ثبت نمیکنه بلکه بخاطر اینکه نت خودم مشکل داره :)

    ترخینه یه غذای بسیار بسیار گرمه که محتویاتش گندم شلغم گوجه محلی فلفل و هزار چیز مفید دیگه که من حضور ذهن ندارم 
    که برای سرماخوردگی مناسبه یعنی دوای سرماخوردگی است که بصورت تر داخل فریزر و خشک نگهداری میشه 
    ولی در هنگام پخت با آب و آبه ماش قاطی میشه و گاهی وقتا هم با آب خالی و پیازداغ و زردچوبه قاطی میشه و بعد که آماده شد 
    خورده میشه در هرصورت در آخر باید پیاز داغ و زدچوبه رو بریزیم توش که اصولشه .

    پاسخ:
    ها بادم اومد چیه!!!
    من خیلی خیلی دوست دارم!
    مگه خوردیش این اون ترخینه داخل بازار نیست ها :)

    +آخیش اینجا رو کد بندی کردی راحتمون کردی :)
    ممنون.

    +من سرم خرررر میخوره باید برم بخوابم :((
    من سرم گیج میخوره باید برم بخوابم :((
    اسی هم رفت خوابید فکر کنم درسته ؟:)
    توام برو بخواب :)

    پاسخ:
    مث اینکه خوابش برد!
    آره میدونم چیه، یه بار همه م درست کرد واسمون ....من خیلی دوست داشتم
    بریم بخوابیم که فردا باس برم یونی کلی کار دارم!
    شبت بخیر یادم رفت :)
    شب بخیر رولیل خو خوم اسی جان و مهسای نازنین :**
    شب بخیر بچه های (عزیزان ) خوب خودم :**

    پاسخ:
    شبت بخیر
    شب من
    شب تو
    شب ما شب همه
    ؛))
  • اسی بولیده
  • من بیدارم!

    شما خوابتون برده بود :پی

     

    شب دوست جونام رنگی رنگی:)

    پاسخ:
    شبت بخیر! :)
    سلام
    رمز رو بده در راه خدا :))
    پاسخ:
    سلام
    میفرستم وبت :)
  • محمد فرهمند
  • واقعاً شما دوست دارید یکی بهتون گیر بده؟؟!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    اگه گیر دادنش از سر دوست داشتن باشه، آره! خوشم میاد!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی