زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هشدار!

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ق.ظ



  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

  • اسی بولیده
  • من واقعا به این نکته رسیدم که هیچ چیزی بالاتر از آرامش نیست و من حاضر نیستم آرامش رو با هیچ چیزی عوض کنم!
    پاسخ:
    عاشق شدن باعث خراشیده شدنش میشه!
  • اسی بولیده
  • اصلا میدونی چیه؟

    این که آدم خودش و درگیر 1 آدم دیگه کنه یعنی دردسر و مشغله و اوووووو...

    به نظر من عاشقی جز مشکل چیزی نداره

    کلا بیخیال عشق .

    پاسخ:
    خوبه
    ولی به عشقای این دوره زمونه اعتمادی نیست
    عشق پاک کمه
  • اسی بولیده
  • چون آدم پاک کمه متاسفانه

    اونم از نوع پسرش...

    پاسخ:
    دختر خوب هم کمه...ولی خب از پسرا بیشترن!
    با سلام ابجی وبلاگتون عالیه حف نداره استفاده کردم
    عکسنون عای بود همین یچیزی هست این ارامش تو من نیس
    یه سری به وبلاگم بزنین حالمو هم میفهمین
    خوشحالم میشم تبادل لینک کنیم
    با تشکر از مطالب نابتون
    پاسخ:
    سلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی