زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

روز،نامه!

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۵ ب.ظ

وُی وُی وُی!!

akshaye khandedar radsms 024 عکس نوشته های طنز و جالب شهریور 93


+میگم مامان برنج بپز، خورشت هم که از ظهر مونده...میگه نمیتونم یه چیز دیگه بخور

بش میگم خب خودم میپزم(مدیونید اگه  فک کنید یه چیزی به این سادگی رو بلد نیستم!)

مامان رو به خواهرم میگه: تو فقط یه پارچ آب بگیر دستت، اگه آتیش گرفت خاموشش کنی  :)))


+دارم آهنگ گوش میدم،مامانم میگه به اندازه ی گوشات بلندش کن!!!

اندازه ی گوشام؟؟؟!  :|


+چادر نماز مامانم عجیب گرمه... خواهرم بهش میگه 6 پتو!!

خیلی خوب گرم میکنه! :))

ینی وقتی باش نماز میخونم هلاک میشم از گرما!


+مامان میگه شیرو گذاشتم سر گاز بجوشه، حواست باشه سر نره!

من؟: مامان مسئولیت های سنگین به من محول نکن!!

مامان:خودم میدونم باو، شوخی کردم بات!!!  :))


کلیک

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

خدایش گربه ملوسیه (((: 
پاسخ:
چون خدا خواسته ملوس باشه؛خداییش ملوس شده  :|
قلفون مامانا برم که اکثرشون این طورین
پاسخ:
:))
مامانم به من تو آشپزی اعتماد نداره!
خدا رو شکر من آشپزیم خیلی خوبه و مامان اصلا از بابته این قضیه نگران من نیست
پاسخ:
برعکس مامان من خیلی از بابت این قضیه نگرانه!! :)
چ مادر مهربونی خدا برات نگهش داره
پاسخ:
ممنون
اللهم احفظ ولدانا
راجع ب پست کمک لطفا!!!!!!!!!!!!

من چای نظرشو پیدا نکردم برا همین اینجا میگم
منم باش تا حالا کار نکردم ولی دنبال گزینه ی add بگرد
فک کنم تو منوی فایل باشه
پاسخ:
نداره اد!
دنبالش بودم خودم...
وی چشاشو چخد ملوسه
پاسخ:
الهی...بچه م خیلی نازه!! :))
عه!!!!!!!!!!!!بت گفتم اسمتو بنویس اول پست
پاسخ:
نتم قط شد نصفه کاره موند!
الان درستش میکنم...
خخخخخ
خوشگله
خوش ب حال نامزدش
پاسخ:
:))
هنو بچه س!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی