زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مثلا دلت میخواست این چند روز رو پسر میبودی

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ب.ظ

محرم یکی از وقتاییه که میگم کاش پسر بودم...

حسودیمم میشه تازه

+سینه زنای آقا عزاداریتون قبول...

دمتونم گرم

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

وای حرف دل منو زدی :((
غبطه میخورم بهشون ...
پاسخ:
خیلییی...خییییلی زیاد...
32 روز تا محــــــرم

شنیدی که میگــــن مرد و قولش
عمو با آب برمیگـــرده بابا

چشات خورشید و لبخند و ستاره
زمین از خون سرخت لاله زاره
برای غربت تو گریه کردند
تموم مشک های پاره پاره
پاسخ:
پیامت مال 40 روز پیشه :|
  • کلنگ همساده پسر
  • قبول باشه. چه فرقی می کند، مهم اندیشه ی شماست.
    سعی کن زیبایی در نگاه تو باشد نه به آن چیزی که به آن می نگری (آندره ژید)
    پاسخ:
    کتاب دوم دبیرستان!
    ولی بازم پسر بودن و توی هیئت و تکیه بودن یه چیز دیگه س!
    خیلی دوست دارم بدونم این یارو سحر خانم چطور این همه کامنت میذاره همه جا هست ؟! 
    پاسخ:
    قبلا اسمش نیلوفر بود، الان مدتیه شده سحر!
    وای خدایا امان از دست این سحر!
    بگو حداقل کامنت تاریخ گذشته نذار!
    پاسخ:
    همون!
    بگوش لااقل یه دروغی بگو که داست باشه :|

    سلام 
    غیبت نکنیم تو این شبا صلوات :)

    منم همیشه ی خدا محرم که میشه همین آرزو رو دارم ولی از پارسال به اینور همیشه به آقا امام حسین (ع )میگم 
    آقا جون من که شرمنده رویت هستم ایشالا روزی روزگاری امیر حسینم بچه ی عزیزم که بزرگ بشه زنجیر زن مراسمت میکنم ایشالا :)

    پاسخ:
    سلام
    فک کنم سحر ربات باشه

    امیر حسین بچه ت؟!
    به دنیا اومده یعنی؟! یا قراره بعدا به دنیا بیاد؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی