زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

چه کنم با این همه نگرانی؟! من خوبمااا!

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ب.ظ

خط ها خراب بود، گوشیا آنتن نمیداد؛

وقتی درست شد اولین کاری که بچه ها کردن زنگ میزدن به نامزداشون و نامزداشون به اونا

منم تا خط ها درست میشه میرم تو اینترنت :|

کسیو ندارم بهش زنگ بزنم!

کسی هم نیست وقتی نیم ساعت در دسترس نباشم نگرانم بشه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴۱)

اووول
پاسخ:
:)) تو هنوز زنده ای؟!
:)))
من تا خط ها درست شد زنگ زدم به پشمک(محدثه) که اینترنت وصل شده
اخه هعی میگفت از خطا نیست ما ریپورت شدیم تو اینستا:))
پاسخ:
محدثه؟!
همون خانم خاکستری؟!
با اجازتونن بهلههههه:)) و در راه کامیابی و کسب نفر اول شدن:دی
پاسخ:
یکم دیگه تلاش کنی، به مقام کسب دیپلم افتخاریشم میرسی! :))
  • نیمه سیب سقراطی
  • منم ندارم زی زی جان ! ولشون کن ، حالت چطوره ؟ :)
    پاسخ:
    منووووون ممنونم!
    نیستی؟!
    بعد مدت ها چه خبرا؟!
    درس مرس و دانشگاه چطوره فیفتی فیفتی عزیز؟!
  • فیروزه ای
  • خط چیه اصلا؟ زنگ؟ خط؟
    نامزد؟!
    اینا که میگی چی هستن؟
    پاسخ:
    خط! همون سیمکارت!
    عاشقی عایا تو هم؟!
    ما اینجا یه عاشق داریم هی غذاش میسوزه!
    ایرانسلین شما ؟:)
    سلام 
    من امروز خط ایرانسلم یطرفه شده :((
    فقط میتونم پیامک بفرستم .
    حتی امروز کلی باید زنگ میزدم به این و اون ولی نشد :|


    با ما تماس بگیرید :دی 
    کانون فرهنگی آموزش ( قلم چی ):دی 
    پاسخ:
    سلام
    آره ایرانسلم!
    همراه اول که تنهای اول!
    میخوام برم رایتل دانشجویی بگیرم!
    یعنی خط شما درست شده ؟:)
    مال من همچنان یطرفه اس :|

    فردا تولد دوستمه یعنی فقط دارم دعا میکنم تلفنم وصل بشه که زنگ بزنم به دوستم :)

    پاسخ:
    آره دیگه! الان با نت ایرانسل در خدمت شماهستیم!
    من نمیدونم چه صیغه ایه که موقع مناسبتا و تولدا خطوط ارتباطی منهدم میشن!!!
    از من میشنوی رایتل نخرین :)
    خواهر زاده ام رایتل داره ولی فقط میگه اینترنتش خوبه بقیه خدماتش افتضاح است .
    میگفت ایرانسل بهتره هم از همراه اول هم از رایتل. 
    حالا بعد ازچند ماه دوباره ایرانسلی شده.

    پاسخ:
    من که از تنها استفاده ای که از سیمکارتم میکنم اینترنتشه :|
    کسیو نداریم که حالمونو بپرسه :|
    اوخی!
    جدی جدی دلم واست سوخت :(
    پاسخ:
    پارسال جوجه خریده بودیم که حوصله م تو خوابگاه سر نره!
    با جوجوعه سرگرم بودم!
    غصه نخور وقتش که بشه خودش میاد:))) 
    والا...

    پاسخ:
    من که خوشحالم!
    اون باید غصه بخوره که من نیمه ی گم شدشم!
    من گم شدما...! باید بیاد پیدام کنه! :)))
    کی باهات تماس حاصل کنم ع تنهایی درایم؟ :| :D:D
    پاسخ:
    عهههه! تو که ظاهرا بدبخت تر از منی! 
  • کربلایی ...
  •  من که از بس کسی بهم زنگ نمیزنه نفهمیدم خط ها خراب شده... فک کردم مثل همیشه وصلن خط ها
    پاسخ:
    منم اگه بچه ها علی الخصوص "نامزد داران!" نمیگفتن متوجه نمیشدم!
    والا من هر روز خدا تلفنم اشغاله :|
    برو خدا رو شکرررر کن کسی بهت زنگ نمیزنه والا :))
    بخدا همین امروز گفتم گوشیم رو خاموش کنم که ایرانسل نجاتم داد اول خیال کردم مشکل از خود گوشیمه 
    بعد با خودم خدا رو شکر قطع شد :)
    آخیش :)


    + خونواده ات  که بهتون زنگ میزنن ؟!؛ )

    پاسخ:
    چرا
    ولی نه هر نیم ساعت
    یکی دوروزی یه بار
  • اسی بولیده
  • زنگ خور زیادشم خوب نیست ، این که اصلا نباشه هم خوب نیست
    پاسخ:
    یعنی تابلوعه من اینجا قشششنگ احساس غربت میکنم؟!
  • کربلایی ...
  • خب احساس غربت نکن!
    پاسخ:
    ها، باشه!
    ممنون از پیشنهادتون :|
  • اسی بولیده
  • باز تو عذرت موجهه ، اگه احساس غربت کنی خب تو خوابگاهی !

    من چی بگم که تو خونه حس غربت و تنهایی دارم؟ :((

    پاسخ:
    تو خونه؟ چرا؟
  • اسی بولیده
  • نمیدونم:(

    هر کی پی کار خودشه

    منم و خودم...

    پاسخ:
    ای بابا...
    تو از یه غمی توی دلت رنج میبری؟!
    ای دااااد! نکنه عاشقی؟!
    نه اسمش محدثه اینگلیسیه خانم خاکستری رو نمیشناسم کدومه!!!::-D 
    پاسخ:
    ها!
    فک کردم یکی از بچه های وبو میگی
    حالا اینی که میگی کی هست؟!
  • اسی بولیده
  • از غم تنهایی رنج میبرم

    نه بابا عاشق کجا بود

    عاشقا لااقل سرشون گرم عشقشونه ، یا سرگرم آرزوهاشونن

    پاسخ:
    چرا تنها؟
    خواهر برادری نیست تو سر و کله ی هم بزنین؟!
  • اسی بولیده
  • برادرام بزرگن دیگه از تو سر و کله زدن دراومدن !

    کاش خواهر داشتم:(

    از وقتی وبتو میخونم بدجوری به کمبود خواهر پی بردم

    قبلا اصلا خواهر دوست نداشتم

    پاسخ:
    یه روزی میاد که هر نیم ساعت یه بار یکی زنگ میزنه و حالتو میپرسه!
    برو دم کوچه با بچه ها گل کوچبک! یادمه با فامیل که فوتبال بازی میکردیم، بچه بودیم، من و خواهرمم همیشه با هم توی یه دروازه بودیم! توی اون نیمی که بابام بازیکنش بود!
    اصلا اسی عزیزم من خواهر کوچک ندارم تو خواهر کوچولوی من :**

    + چرا چی ؟
    چرا زنگ میخوره ؟
    چرا که نه ؟
    یک آقای خونه مون 
    دو :یکی از داداشام هفته ی سه بار بمدت چهل دقیقه زنگ میزنه و صحبتم که نمیکنه فقط میگه چه خبر از بقیه و خودت :|
    سه : دوستام و اعضای گروه مون تعداد سی نفر 
    چهار: لیدر گروه 
    پنج : خواهر دومم هر روز خدا :|
    شش : دختر داییم :) و خونواده داییم.
    هفت : دیگه ادامه نمیدم :)
    یعنی گاهی وقتا مثل امروز فقط خواستم تلفنم فقط خاموش بشه :|


    پاسخ:
    خیلی سرت شلوغه ها...ندزدنت!!!

    والا من کسی که بهم زنگ نمیزنه، دیروز واسه اولین بار اومدم بخوابم، گوشیمو گذاشتم روی صدا و سایلنتش نکردم! توی اون نیم ساعتی که خواب بودم،3نفر بهم زنگ زدن
    دیگه کلافه شده بودم!
    بچه ها اون آهنگ  کردی رو دوستم ترجمه کرد ها!
     دادم دوست مشترکمون که احتمالا فردا بزاره تو وبش ؛ )
    نزاره تو کامنتا میتونین تو همون پست بخونینش ؛ )


    پاسخ:
    وای من عاشق اون آهنگه شدم...واسه همینم دوست دارم کردی یاد بگیرم
    هرروزم گوشش میدم
    خیلی با سوز میخونه آخه.
  • اسی بولیده
  • باران عزیییزم:**

    باشه آجی:)

    من نه تنها خواهر ندارم بلکه زنداداش و عمه و دختردایی و دخترعمه و اینا هم ندارم!!

    دوستامم که نمیدونم چه صیغه ایه ، تا ازدواج میکنن انگار از رو کره زمین منهدم میشن ! دیگه نمیبینیشون...

    انسان 1 موجود اجتماعیه ، باید با دیگران درارتباط باشه

    تنها بودن کشنده ست

    پاسخ:
    اون حدیث آخرت "تنها بودن کشنده س" حدیث بودا! :))
    دوستای منم اینجوری ان!
    یعنی مثلا یکی دوسال اول که توی جو ازدواج و اینان کلن محو مبشن...بعد کم کم که حوصلشون سر رفت میان...منم تحویلشون نمیگیرم و کلی تیکه میندازم بهشون بعدش باهاشون خوب میشم!
    خوبه تو حداقل میخوابی ؟:)
    من اونم ندارم :|


    +
    اسی عزیز تو تنها نیستی اینو همیشه یادت بمونه.
    بخدا نه شعاره نه هیچ چیز دیگه ای فقط بدون هیچ آدمی تنها نیست .
    اول خدا ، خدا هیچوقت بنده هاشو تنها نمیذاره:)
    بعد دومی بعدا تو ایمیلت میگم:)
    ایشالا  بعدا میام میگم.

    پاسخ:
    نه همینجا بگو!
    دومی چی؟! 
    ها؟!
    چیییییی؟!
    به منم بگو خو! :)))
  • اسی بولیده
  • این آبجی باران ما هم که هممممممممیشه میاد 1 چیزی بگه اما میخواد بره ، میگه بعدا میام میگم!!!

    آخه کجا میری دختر که همش عجله داری؟؟ :))


    خودممم دیگه ؛ )):دی 
    کنجکاو جان کردی میخواهی یاد بگیری جدی ؟
    یادت بدم باید کنجکاوی رو فراموش کنی :دییی 


    +اسی جان دختر خاله من دارم چه گلی برام کاشتن ؟
    دختر عمه دارم مثل هر روز خدا باهام هستند نه بخدا :|
    پشت سرم غیبتم نکنن تهمت بهم نزنن روزشون شب نمیشه :|
    البته نه همشون :)
    اونایی هم که خوبن ساکن تهرانن سالی یکبار فوقش دوبار زیارتشون کنم.
    فقط دختر دایی کوچکمو خیلی دوست دارم همسن زی زی باید باشه خیلی باهاش حال میکنم.
    دختر دایی بزرگه هم دوست دارم ولی خب هر گلی یه بوی داره.
    خاله و عمه و عمو اینام کشک.
    خاله اولم که هبروته 70سال نیستش .
    خاله دومم خدا حفظش کنه فقط ماه محرم و ماه رمضان و عید نوروز میتونیم یکی دو ساعت همو ببینیم.
    عمه هام یکیشون تهرانه اونیکی ها همینکه حالشون خوبه خدا رو شکر.
    عموم ماهی یکی دو بار با زن عموم میان سر بهم میزنن یا زنگی میزنن یا برعکس
    ولی عوضش اعضای گروهم 
    هر روز خدا زنگ میزنن بابا بخدا قدر آرامشتون رو بدونین :)

    همینجام ولی حال نوشتن و آمادگی تو ایمیلت هنوز ندارم ؛ )
    البته چون باید برم مدیریت وبم و با نت ایرانسل خط نمیده برای همین نمیتونم دومی رو بگم ببخشید 


    +فردا 8صبح باید بیدار بشم 9باید به دوستم زنگ بزنم ساعت 9اومده دنیا :)
    عصرش هم خونه ی عموم نذری دارن احتمالا برم برای توزیع :)
    بعدش اگر وقت کنم باید برم شناسایی :)
    اگر نه چهارشنبه باید برم دستور از تهران دارم که زود باید برم شناسایی بدون فوت وقت :)
    باور میکنی الان از وقتی محرم شده نرفتم عزاداریهای بیرون :((
    تا میام خسته و کوفته میافتم رو تختم بعد یکساعت باید غذا درست کنم یعنی شام رو که میخورم دیگه با میت هیچ فرقی ندارم.

    پاسخ:
    منم محرم امسال هنوز دسته ی عزاداری و هیئت ندیدم!!
    امشب داشتم به بچه ها میگفتم نمیدونم چرا مث قبل حس نمیکنم محرمه و حال و هوای محرم حس نمیشه
  • اسی بولیده
  • ای جان باران مرسی که هستی:*

    باور کنید تنها دلخوشیم شده شبا بیام به شما سربزنم زی زی جون و باران جون:)

     

    البته 1 چیزم بگمااا : آدما همیشه از شرایط فعلیشون مینالن و میگن 1 طور دیگه بهتره !!!

    پاسخ:
    ای جان خودت :)
    منم دلم به وبم خوشه!
    آدم تنها دلخوشیاش همین چیزاس...
  • اسی بولیده
  • الهی...

    وای باران تو چقد خوبی!! ساعت تولد دوستاتم میدونی؟؟

    من تاریخ تولد همه ی آدمایی که میشناسم رو میدونم و فکر میکردم خیلی کار شاقی میکنم!!

    اما میبینم تو دستمو از پشت بستی:))

    پاسخ:
    من که با دونستن تاریخ تولد برادر دوستمم سوتی دادم :|
    باشد که الکی تاریخ تولد حفظ نکنیم!
  • اسی بولیده
  • چند روز پیش 1 پست خوندم نوشته بود ماها از دوستای واقعی و دنیای واقعی جدا شدیم و چسبیدیم به دنیای مجازی و آدماش !

    واقعا میبینم راست میگه !

    آدم با دوستای مجازی خیلی راحت تر و صمیمی تره !!

    پاسخ:
    دوستای مجازی خی لی خوبن!
    دیگه توضبح و تفسیرش بماند واسه بعد 
    نه دیگه من امشب ازش پرسیدم چه ساعتی اومدی دنیا ؛ )
    اونم گفت 9صبح :دی 
    منم گفتم پس برو زودی بخواب که فردا صبح بیدارت میکنم :))
    بنده خدا هر شب آنلاین بود امشب زود بچه مو خوابوندم :دیی 

    درضمن خوبی از خودته :)
    ولی میخوام فردی بخاطر تولد دوستم طبق قولی که بهش دادم برای سلامتی و موفقیتش نذری بدم :)
    دوستم باور نکرده هنوز ولی جدا میخوام امسال اینکارو بکنم :دییی 
    امسال تداخل با ماه محرم کیک که نمیشه خرید حداقل یه نذری بدیم ثواب ببریم :)
    اما واقعا من تاریخ تولد بیشتر اعضای خونواده ام رو و اینکه چه زمانی بدنیا اومدند شب بوده روز بوده طبق روایت از مادرم 
    همیشه یادمه سعی کنم همون لحظه بهشون زنگ بزنم

    +در ضمن خواهش میکنم 
    بچه ها من وبمو فعلا بستم بعدا بازش میکنم.

    ++
    بوی محرم که میده ولی واقعا وقتی میام خونه نای رفتن به بیرون رو ندارم خسته می افتم رو تختم :|
    شب هر دو آبجی بخیر :**
    پاسخ:
    عجب ایده ای!
    این افتادن روی تخت و نای هیچ کاری کردن رو مم امروز به شدت تجربه کردم...
    چند ساعت بعد بچه ها اومدن زورکی بیدارم کردن!
  • اسی بولیده
  • واقعا بابت ایده ی خوب هدیه تولد بهت تبریک میگم باران :)

    تاریخ امروز رو تو تقویمم ثبت میکنم که 2 تا خواهر گل نصیبم شد:**

     

    شبت بخیر باران :)

    پاسخ:
    میگم که...خیلی ایده ی جالبی بود...
    28 مهر :)
    تولدمم 20 آذره! ؛)
  • اسی بولیده
  • زی زی جونم خوابش برد؟؟

     

    الهی :)

     

    شب بخیر عسیسم :*

    پاسخ:
    من بیدارم :|
    یه سوتی دادم نصف شبی :|
    بذار عکس بگیرم نشونت بدم تو پست بعدی
  • اسی بولیده
  • منم 23 تیرم :دی

     

    باشه:)))

    ندیده خندم گرفت!!!

    این سوتی های زی زی گولو است که روحیه ما را شاد نگه داشته است ...

    پاسخ:
    یه تیری...!
    باید برم از خودم خجالت بکشم با این هوش و حواسم :|
  • اسی بولیده
  • تا حالا یه تیری رو از نزدیک ندیده بودی؟؟ ;)
    پاسخ:
    تو فضای مجازی ندیده بودم! :))
    جوجه؟
    چه جالب :)
    دوباره اوخی :))))
    پاسخ:
    آره دیگه...بزار لینکشو یافتم نشونت میدم!
    دوستمه همون پشمکی ک همیشه تو وبم ازش مینوشتم:-:-D:-D:-D
    پاسخ:
    ععععع!
    محدثه....!
    الان میخاستی بگی دنبال نامزد میگردی؟!!!!!!
    پاسخ:
    نه اون دنبال من میگرده، من قایم شدم الان!
    :))
    سلام اسی و زی زی جان و ممنون :**
    این ایده امسال همین جوری یهویی به ذهنم رسید :)
    البته هر کسی تو اونجایی که من کار میکنم کار کنه همچنین ایده های هر چند وقت یکبار می افته تو ذهنش :)
    خدا رو شکر امروز جاتون خالی نذری رو بین خونواده نیازمند توزیع کردم:)
    کم بود ولی خدا رو شکر برکت داشت و تا حدودی به همه رسید :)

    +آبجی اسی عزیز ممنون.
    پاسخ:
    سلام :)
    دیروزم دانشگاه به ما نذری داد...عااااالی بود!
  • اسی بولیده
  • سلام آبجی باران:*

    نذریت قبول باشه:)

    خبری از زی زی نیست...

     

    بابت چی ممنونی؟؟

    پاسخ:
    سلام :)
    تو راه بودم!

    کامنتتو بخون متوجه میشین :)
    ممنون ایشالا خدا قبول کنه:)

    +زی زی فکر کنم الان تو راه برگشت به خونه باشه ؛ )
    شنبه عاشورا است و احتمالا یا امشب راهی شده یا ایشالا فردا صبح البته امیدوارم :)


    +امشب برای هر دوتون دعا کردم +یه دو نفر از بچه های دیگه :)
    ایشالا حاجت روا بشین :)
    پاسخ:
    آره دیروز عصر راه افتادم ، امروز صبح رسیدم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی