زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یک عدد حواس پرت عالم!

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ب.ظ

دیشب تو خوابگاه اومدم آزمایشی یه چشممو خط چشم کشیدم

الان توی دانشگاه بعد از یه کلاس و توی دفتر بسیج،خودمو توی آینه نگاه کردم و دیدم دور یه چشمم مشکیه،دور اون یکی نه!


+صبحم صورتمو شستماااا! توی آینه هم نگاه کردماااا!

نمیدونم چجوری جواسم به چشمام نبود!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

  • فیروزه ای
  • اشکال نداره. فکر میکنن یک خوابونده پای چشمت :/
    پاسخ:
    :/ قیافه مم آخه شبیه کسایی نیست که اهل دعوان :/
  • کربلایی ...
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    خیلی دوس دارم تو اون حال ببینمت
    خدای سوتی دادنیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    یه سری حنا...یه سری ... خخخخخخخخ
    پاسخ:
    طبیعیه اینا!
    مامانم میگه! :))
  • اسی بولیده
  • تا جایی که من میدونم شبا حواست پرته !

    روزا هم حواست پرت شد؟؟ :|

    یعنی 1 نفر پیدا نشد تو رو از وضعیتت آگاه کنه؟؟ :/

    پاسخ:
    واقعن براشون متاسفم!
    اونا هم توی دانشگاه بعد از اینکه گفتم بهم نگاه کنید،تازه متوجه شدن!
    یکیم نداریم قبل از بیرون رفتن ظاهرمونو چک کنه!
  • محمود بنائی
  • :)))
    پاسخ:
    آقا نخند!
    مسئله جدیه! آبروم رفت :))
    من کلا نگرانت شدم!!!
    آمار سوتی هات خیلی بالا رفته
    پاسخ:
    به شدت هاااا...به شدت!
    میترسم یه بلایی سر خودم و بقیه بیارم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی