زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

روضه ی سوئیت 103

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ق.ظ

در زمین، عشقی نیست زمینت نزند...!

آسمان را دریاب


بهجت گفته: نه تنها به جوانان بلکه به پیران هم نوید ظهور دهید که ظهور نزدیک است!


اگه هر صدایی رو بشنوی، دیگه صدای کربلا رو نمیشنوی...

اگه هر چیزی رو ببینی دیگه صاحب الزمانو نمیبینی...


+فعلا همینا رو داشته باشین تا بعد بیام ماجراهایی که امروز اتفاق افتاد رو بنویسم
امروز روز خوبی بود...خدایا شکرت :)
  • . زیزیگلو

نظرات  (۲)

به قول فیلم خداحافظ رفیق :
دلم آسمون میخواد ...
پاسخ:
چه دیالوگ قشنگی...
دلم آسمون میخواد
اوهوم خیلی دوس میدارمش :)
پاسخ:
یادم باشه اگه روزی واتس نصب کردم بزارم استاتوسم!
فعلا که توی تحریمم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی