زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ماجرای دیشب:


یکی از بچه ها گفت فردا بریم بیرون. گفتم من نوشیدنی میخوام، یکی دیگه گفت منم کباب!  و یاد ترم پیش افتادیم! 

:)))

کلیک!


الان متوجه شدم که تمام داراییم هزارتومنه و هردوتا کارت بانکیم خالیه!

بعد یکی از بچه ها اومده میگه 5تومن خورد داری؟

میگم کیف پولم اونجاس...برمیداره میبینه خالیه!(خالی از نظر پول ها! وگرنه تمام اینا توش بود!)

میگه تو که خیلی مستضعفی! :)))

ترم یک؛ این ماجرا و کلیک!

+خدا شانس بده!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴۷)

ارتباطش با آیه خیلی جالب بود :)))
پاسخ:
جایگاهمونه دیگه :)))
ان شالله که همه ی ما مصداق این آیه باشیم :)
پاسخ:
اونوقت زمین شلوغ میشه!
ترجیح میدم جای 7 میلیارد آدم...7 میلیون باشیم نهایتا مثلا!
سلام عزیز خوبی ؟
قبل از خوندن پست تون یه زحمت واست داشتم.
ببخشید میشه بیزحمت به اسی پیام بدی که امشب بلاگ اسکای قاطی کنه و وارد مدیریتم بسختی میشم.
نمیدونم مشکل از سرعت نتم چون از نت ایرانسل استفاده میکنم یا از مدیریت بلاگ اسکای.
میشه بهش بگین باران گفت : بمحض وصل شدنم به مدیریت وبم  به قولم وفادار می مونم .
از این پیشامد عذر میخوام.حتی امشب نتوستم کامنت دوستام رو تایید کنم.
الان بجز وبلاگ های بیان به مدیریت وبم نمیتونم دسترسی پیدا کنم:((
ممنون و بازم ببخشید که خارج از پست تون صحبت کردم.

  • اسی بولیده
  • سلام زی زی جونم

    سلام بارانی

    باشه کلا نت قاطی کرده:(

    پاسخ:
    ایرانسلی؟!
    ایرانسل امروز  این پیامو بهم داد:

    مشترک گرامی،

    احتراماً به اطلاع می رساند، به دلیل به روزرسانی شبکه، از نیمه شب امشب به مدت 6 ساعت، اختلالاتی در سرویس تماس، پیام کوتاه و دیتا بوجود خواهد آمد. 
    ضمن عرض پوزش، خواهشمند است جهت استفاده مجدد از سرویسهای خود، پس از اتمام اختلال، گوشی تلفن همراه خود را خاموش و روشن نمایید.
    از اینکه با بردباری خود، ما را در ارائه خدمات به روز و پیشرفته یاری می نمایید سپاسگزاریم.
    اسی عزیزم :**
    سلام به روی ماهت 
    بلاگ اسکای از اون درده بلاگفا گرفته فک کنم:|
    به چت روم زی زی خوش آمدیم :دی 
    امشب به دوستم میگم بیاد اینجا یه دعوا با من و تو بکنه حسابی :))
    که چرا اینجا رو کردیم چت روم :))
    درسته صاحبخونه چیزی نمیگه بهمون ولی حداقل ما رعایت کنیم بریم طبقات پایین :دی (پست های خیلی پایین )
    پاسخ:
    سلااااام اسی سلاااااام باران :))

    نه بابا راحت باشین 
    من پست زیاد میزارم تو هرکدومش خواستین بنویسین! ؛)
  • اسی بولیده
  • :))))))))))

    شباهنگ 1 ترانه کردی گذاشته برو ببین!!

    پاسخ:
    آهنگ کردی؟
    کو؟کجا؟
    توی وبش که من چیزی ندیدم
  • اسی بولیده
  • پست حاج آقا !

     

    نه من با گوشی نمیام

    پاسخ:
    ها دیدم!
    :))
  • اسی بولیده
  • من که سوالی نداشتم:|

    خودم پست و پیشنهاد دادم!

    پاسخ:
    راس میگه :|
    جدا متوجه نشدین ؟o_O
    برین از دوسته دوست مشترکمون بپرسین داستان از چه قراره؛ )



    پاسخ:
    یا خدا!
    دوست دوست مشترکمون دیگه کیه؟!
    :)))
    امشب یا من یه چیزیم شده یا تو! :))
  • اسی بولیده
  • دوست من؟؟!!

     

    گرفتم باران;)

    باورت میشه حدس میزدم؟؟!!

     

    پاسخ:
    :|
    میشه برای منم ترجمه کنید؟!
    🙏

    +گرفتم دوستان...حله!
    مشکل امشب از منه! هوش و حواسم سرجاش نیست!
  • اسی بولیده
  • شما که کلا شبا عذرت خواسته ست زی زی جان:))))))

     

    باران کردی خیلی سخته ها !!!

    پاسخ:
    عشق پاکم رو شبیه افغانیا میگه :|
    تو همین آهنگه
    بقیه شم که نمیفهمم چی میگه

    :|
    ولی خیییییلی قشنگه!
    نمیفهمم هااا ولی ریتم و زبونشو دوست دارم!
  • اسی بولیده
  • به نظر من که سخت تر از زبان فرانسه است!!!

    آهنگشم مال یکی دیگه ست ، فبلا شنیده بودمش

    پاسخ:
    آهنگ اولش شبیه یکی از برنامه هاییه که توی TV پخش میشه!
    یادم نیست حالا کدوم برنامه
  • اسی بولیده
  • گل گفتی!!!

    وقتی شبکه 1 میخواد 1 برنامه رو پخش کنه چند ثانیه قبل از پخشش با این آهنگ معرفیش میکنه!!!:))))

    پاسخ:
    حالا درسته شبا هوش و حواس ندارم ولی حافظه ی بلند مدتم خوب کار میکنه!
    بگو ماشاالله! :))
    خب خدا رو شکر گرفتی :)
    امشب با وجود مشکل در بلاگ اسکای به عهدم وفا کردم :)
    خدا رو شکر دیشب که یادتونه ؟؛ )
    خدا رو شکر  که زبون کردستانی بلد نیستم اون سخته ها :))
    و گرنه زبون ما آسونه :))
    الان اون آهنگ به کردی کردستان عراق میخونه فکر کنم :))

    اسم آهنگ قصه عشق ناتموم هستش :)
    داره برای اون شخصی میخونه که یه جورهای فراموشش کرده :)
    و بیاد گذشته که چه جوری بودند و چکار میکرده براش میخونه و در آخر هم بهش میگه شک نکن بعدا پشیمون عشق پاکی میشی که من بهت داشتم  :)



    پاسخ:
    کردی خونده که ما نفهمیم چه ها گذشته بهشون!
    و چه ماجراهایی داشتن!
  • اسی بولیده
  • بله ممنون از خوش قولیتون:)

    بله یادمه!

    این آهنگ کردی سلیمانیه عراق که خیلی سخته!!

    عراقی ها هم کردی حرف میزنن؟؟!!

    نمیدونستم چند نوع زبان کردی داریم!!

    پاسخ:
    من اون موقع که اخبار در مورد داعشیا میگفت فهمیدم که کرد عراق هم داریم!
  • اسی بولیده
  • ماشالا به زیزی

    ماشالا

    ماشالا به هوشش

    ماشالا:)))

    پاسخ:
    :))
    حیف که محرمه... !
    پس اونهای که ترکی یا لری میخونن احتمالا مشکله عشقی این شکلی دارند ؛ ))))
    ایشون بارزان محمودیان فامیلش هستش پس قطعا ایشون تو عراق اون قسمت سلیمانیه متولد شده و از اقوام بارزانی نخست وزیر /
    ریس جمهور سابق عراقه :)

    پاسخ:
    عجب اطلاعاتی داری تو!
    خطرناکی!
  • کرد ناشناس
  • :)

    محرمه خواهران گرام!!!!!!!!!!!
    آهنگ؟؟؟!!
    تبلیغ آهنگکردی؟؟؟!!
    تشویق به گوش دادن آهنگ؟؟؟!!!!
    پاسخ:
    بزار تو حال خودمون باشیم
    "کرد" ناشناس؟؟؟ یا  "   "ناشناس؟!
    کرد ناشناس اول بگم قطعا میخوام بگم بهتون کرد نیستین !!
    در ضمن ما در مورد آهنگی حرف میزنیم که کلا غمگین میخونه پس ربطی به مناسبت محرم نداره !
    بعد شما برین ببینین پیام محرم و امام حسین (ع ) چی بوده ؟
    و قیام امام حسین و یاران بیوفاش به ماها چی بوده ؟
    نه اینکه اینجا بگین تشویق به آهنگ کردی و غیره...




    پاسخ:
    دست درد نکنه :)
    امشب حال و حوصله ی کل کل ندارم!
    پس خودت حسابشو برس!
    زمان شاه ، پدرم بدلیل مخالفت با دولت شاه تو تبعید بود اونم تو کاظمین عراق یکسال تو تبعید گاه دولت بعث صدام حسین کافر بود .
    تو اون سالی که تبعید بوده با دوستان زیادی تو عراق و کردستان عراق رفیق میشه.
    البته پدرم اونجا یک زمانی تو کربلا و نجف تحصیلات حوزه ی داشته .
    البته اون زمان من هنوز متولد نشده بودم
    این اطلاعات رو بیشتر از پدرم دارم.

    اسی جان عراق یه قسمت داره که فقط کردند چه شیعه چه سنی .
    تو سلیمانیه و اربیل بیشتر کرد زبانن.
    حتی تو مدرسه هاشون کتاب های کردی از همون بچگی آموزش می بینند.
    من کتاب هاشون دیدم واقعا خیلی سخته ولی در عین حال شیرین :)

    پاسخ:
    چه بابات باحاله!
    ای ول واقعن :)
  • ناشناسی که کردی بلد است!
  • واران (به کردی یعنی باران) باران
    آهنگ غمگین و شاد نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خیلی از آ]نگ های کردی و لری مشکل دارن (کلمات زشتی توش به کار میره)

    تا حالا کردستان رفتی؟؟؟
    فرق کردهای ایلام و کرمانشاه و سنندج و مهاباد و سلیمانیه و کوبانی رو میدونی؟؟؟
    پاسخ:
    نه اینکه خودت خیلی میدونی!!!
    اصلاح میکنم یاران باوفای امام حسین.
    فلسفه کربلا و قیام امام حسین رو دربیاد نه اینکه شعار بدیم که محرم اگر اینکار رو بکنین اون کار رو بکنین.

    پاسخ:
    البته ما رعایت هم میکنیم!
    فقط واران رو میدونی ناشناس ؟:))
    خندیدم.
    نه فقط شما رفتین.
    من هم.کردستان رفتم هم ایلام.رفتم هم کرمانشاه رفتم هم سنندج رفتم هم مهاباد رفتم تا دلتون بخواد تموم شهرها رو رفتم.
    این یک.
    دو تا فرق از چه نظر باشه؟
    زی زی اجازه میدین ادامه بدم یا بلندم کل کل کردن با ایشون رو که فلسفه قیام حسین رو مطالعه نکردند.
    پاسخ:
    اجازه ی ما هم دست شماس :)
    تا هر وقت دوست داشتی ادامه بده!
  • ناشناسی که کردی بلد است!
  • نمی دونم چرا دم محرم که میشه


    همه آدم خوبه میشن ?
    میخوان برا همه برن بالا منبر
    همه میشن استاد اخلاق ?
    میخوان ادمو نصیحت کنن

    همه میشن آیت الله و متخصص در دین
    میخوان به دستگاه امام حسین ایراد بگیرن

     همه به فکر فقرا می افتند ?
    میگن خرج کربلا و مکه رو بدید فقرا
    بعد سالی ۲-۳ بار میرن تایلند و آنتالیا و دبی!

     همه به فکر شکم گرسنه ی همسایه می افتند
    میگن این نذری هارو بدید فقرا و اسراف نکنید
    ولی خودشون برای یه مهمونی و برای چشم و هم چشمی ده مدل غذا درست میکنند!?
    ولی غافل از اینکه این غذا های نذری به دست فقرا هم میرسه

     همه میگن اول نماز حسینی بعد عزای حسینی
     در صورتی که بعضیا شون نماز هم نمیخونن

     محرم که میشه این دوستان مون میان میگن
    چرا پول میدید و هزینه میکنید برا دانلود مداحی و خرید CD های مداحی ?
    اینارو بدید به فقرا
    ولی خودشون چندین برابر این هزینه رو خرج CD آهنگ ‌ و کنسرت میکنند!?

     همه میگن شعور حسینی داشته باش نه شور
    ولی میری میبینی طرف که این حرفو میزنه هر صفتی که بگی داره به جز شعور حسینی!

     همه میشن دکتر ?
    میگن سینه زدن و زنجیر زدن ضرر رسوندن به بدنه
    ولی اگر یه نفر سیگار بکشه میگن هر کسی آزاد هستش که هر کار دوست داره انجام بده ?


    آهای کسانی که این حرفارو میزنید خوب گوش کنید!
    من به عنوان یه بچه هیئتی میگم:

     محرم برا ما بچه هیئتی ها
    فصل شور و سینه زنیه
    برای ما که کل سال رو به عشق محرم با شعور حسینی زندگی میکنیم

     محرم برای ما بچه هیئتی ها
    ‌وقت خرج کردن برای اربابه ?
    برای ما که کل سال رو به فقرا کمک میکنیم و صدقه میذاریم

     محرم برا ما بچه هیئتی ها
    یعنی اینکه نماز اول وقت رو تو هیئت بخونی بعد مراسم زیارت عاشورا رو برگزار کنی و بعد منبر و سینه زنی و گریه کردن

     محرم برا ما بچه هیئتی ها
    فصل گریستن و گریه کردنه ?
    برا ما که کل سال رو نگریستیم

    اساتید
    روشنفکران محترم
    منتقدین

    اول از خودتون شروع کنید و اینقدر توی دستگاه امام حسین علیه السلام دخالت...... نکنید
    چون ما بچه هیئتی ها اول از همه به دستورات فوق عمل میکنیم.
    پاسخ:
    از واتس اپ کپی کردی؟!
    :))
  • ناشناسی که کردی بلد است!
  • آره :)))))))))))))

    جواب کامنت منو جا به جا دادی فک کنم
    پاسخ:
    نخیرم درسته
    اگه راس میگی از خودت حرف بزن، 
    ما هم بلدیم کپی پیست کنیم!!!
  • ناشناسی که کردی بلد است!
  • آقا رو یه خط جلو بریم بدون سفسطه بدون غرض و با رعایت انصاف!!!!

    آهنگ گوش دادن در محرم اشکال داره یا نداره؟؟؟ حفظ حرمت این روزها لازم هست یا نه به نظر شما؟؟

    زی زی تو هم جواب بده
    پاسخ:
    دوستان به جای ما!
  • اسی بولیده
  • ناشتاس خودت که اول از همه رفتی بالا منبر:/
    پاسخ:
    فک میکنه آخونده :/
    زی زی جان کامنت من کوجاش کپی بود ؟ این یک.

    ناشناس کپی قشنگی بود.
    ممنون

    پاسخ:
    جابه جا جواب دادم! :))
    درستش کردم
  • ناشناسی که کردی بلد است!
  • منبر کجا بود!
    من فقط با یک لحن طنز سعی کردم احترام ماه محرم رو یاد آوری کنم
    امر به معروف واجبه(قصدمم این بود و با این نیت که بر نخوره به حضور مبارک دوستان یکم با طنز گفتم اما نتیجه عکس داد)
    چون دوستان ظاهرا خودشون رو خیلی اعلم تر میدونن
    من قصد کل کل نداشته و ندارم! انجام وظیفه بود
    تا آهنگ چی باشه ؟
    این یک.
    دو :میگفتند تو ماه محرم نمیشه جوونا ازدواج کنن چون حرمت محرم از بین میره !
    میخوام بگم حتی ازدواج کردن تو این ماه حرام نیست و گناه نداره.
    آهنگ داریم تا آهنگ آقای ناشناس.
    در ضمن شما کرد نیستنین لطف کنین با همون ناشناس کامنت بزارین!
    یک چیزای دیگه گناه داره که ما سالهاست فراموش کردیم.

  • اسی بولیده
  • یه ایرادی که عزاداریهای ما داره اینه که 10 روز اول محرم و سرسختانه عزاداری میکنیم بعد که روز عاشورا میرسه و امام حسین شهید میشه همه عزاداری ها تعطیل میشه !!!
  • ناشناسی که کردی بلد است!
  • اولا قول دادم ناشناس نظر نذارم بنابرین باید پسوند یا پیشوند بذارم ک زیر قولم نزده باشم

    دوما کی از ازدواج حرف زد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    +اسی : آره واقعا خیلی جاها فقط دهه ی اول مراسم میگیرن :(
  • اسی بولیده
  • راستی من متولد محرمم !!

    امروز تولدم بود یعنی دوم محرم...

    پاسخ:
    نمیدونم چجوری باید تبریک بگم بهت :))
  • اسی بولیده
  • با تشکر از (زهرا...) و (م.ح...) که درباره این پست نظر دادند :دی
    پاسخ:
    :)))
     
    و دوستان حاضر در چت روم!
  • ناشناسی که کردی بلد است!
  • تولدتون مبارک!

    ان شاء الله که دهه محرمتون پر از شور حسینی باشه و تمام سالتون هم پر از زندگی با شعور حسینی + بهترین آرزو = عاقبت به خیر بشوید به حق حسین ع
  • اسی بولیده
  • همینجوری خیلی قشنگ بود زی زی جان ممنون:)

     

     

    ناشناس این چند کیلومتره؟؟؟:))))

    ممنون و همچنین !!

    پاسخ:
    چاکریم!
    اسی جان تولدت مبارک و شبخیر روله :***
    بادش بخیر مردم 14-15سال پیش و محرم های الان.
    یادش بخیر :)
    خداحافظی و شب بخیر زی زی و اسی عزیز :**
    پاسخ:
    آره واقعا...یادش بخیر....

    شب بخیر :)
    بازم اصلاحیه قبل خواب :))
    مراسم محرم های 13-14سال قبل کوجا مراسم محرم های الان کوجا ؟
    یاد اون ایام بخیر.
  • اسی بولیده
  • مرسی باران جان:)

     

    فقط قبل رفتنت جریان نون سنگمت و بگو ما هم بدونیم0_o

  • ناشناسی که کردی بلد است!
  • یا امام حسین خودت کمک کن
    من الان میخوام درباره آهنگ گوش ندادن تو محرمت بحث کنم اینجوری میشه...

    شور و هروله و لطمه رو چجوری بحث کنم؟؟؟!!!!

    هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • اسی بولیده
  • بس کنید لطفا

    اینجا که میدون جنگ نیست!

    صلوات بفرستید...

    پاسخ:
    الله اکبر!
    بابا پخت نون سنگگ اینجوری که خیلی دیرتر از بقیه نون ها آماده میشه :)
    منظورم اینکه منم با این دیر خوابیدن امشبم فردا عین نون سنگگ دیر بیدار میشم و دیر میرم سر کار :)
    و جلسه فردا که خیلی برام حیاتی و مهمه خدای ناکرده نمیرسم.
    اوکی ؟:)
    حالا برو بخواب.

    +یا امام حسین خودت کمک کن که همه مون همونی بشیم که تو میخواهی. آمین.
    آقای ناشناس اونقدر از خدا عمر گرفتم که بدونم چه آهنگی تو این ماه حرمت این ماه رو از بین میبره.
    نخواستم بگم ولی مجبورم کردین که بگم.
    اونقدر مطالعه داشتم و دارم که کل فامیل هر مشکل دینی و اعتقادی دارند با من در جریان میذارن.
    پس نیاز به خسته کردن خودت و ما نیست.
    ممنون از راهنماییتون.

  • اسی بولیده
  • زی زی جان با اجازت منم دیگه زحمت و کم کنم !

    شب بخیر:)

    پاسخ:
    ستاره بچینی!
    بوس بوس
  • ناشناسی که کردی بلد است!
  • کامنت من چرا پاک شد
    پاسخ:
    به دلیل مسائل امنیتی
  • اسی بولیده
  • اوکی باران:)

    باشه رفتم!

    شب خوس :دی

    پاسخ:
    شب خوس :)))
  • اسی بولیده
  • اینم از عوارض خواب آلودگی بود مثلا !!

    نه که خیلی خوابم میاد:)))))

    پاسخ:
    خوسحال باس
    :))
    شب خوس!
    شماره حساب بده!!

    پاسخ:
    نه دیگه! اون موقع مستضعف بودم!
    الان یک عدد مایه دارم!
    p:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی