زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کلون شدن

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۸ ب.ظ

توی زیست دبیرستان یه چیزی خوندیم به اسم کلون کردن

ساده بخوام توضیح بدم اینه که مثلا یه سلول از یه گوسفند میگیریم بعد میزاریمش توی محیط آزمایشگاه و پرورشش میدیم، حالا این سلول میتونه از هرجاییش باشه...بعد یه گوسفند کامل پدید میاد، که دقیقا مشابه همون گوسفندیه که ازش سلول برداشتیم...بعد مثلا اگه اون گوسفند اصلی که ازش سلول گرفتیم 3 سالش باشه (یعنی 3سال گذشته تا 3 سالش شده!) اون یکی گوسفنده در عرض چند ماه به سن اون میرسه، "کلون شده ها رشدشون سریعه...فوق سریع"


این ماجرا رو میتونیم به همه ی موجودات تعمیم بدیم...حتی انسان

کلون کردن انسان!

ساخت انسان جدید توی آزمایشگاه از یک سلول!

اتفاقا همچین کاری هم داره انجام میشه توی کشورایی مثل آمریکا و اسراییل. 

آدمایی که نیروی جسمانی و هیکل های بزرگ و عضلانی تر و قدرتمند تری نسبت به بقیه دارن مورد آزمایش قرار میگیرن، ازشون سلول برداشته میشه و انسان تولید میشه

متاسفانه به موضوع اخلاقیش توجهی نمیشه، به نحوه ی تشکیل، به روح...

از اونجایی که انسانی که پدید میاد دقیقا مشابه انسان اولیه س،حتی اگه قبلی یه خال یا 10 تا خال داشته باشه، جدیده هم همونا رو به همون تعداد و دقیقا در همون نقاط بدنش داره، به قسمت روانیش توجهی نمیشه، آدم تولید شده به سرعت رشد میکنه و به اندازه ی آدم قبلی میشه، روحشون و سایر خصوصیاتشون یکیه، آدم قبلیه هرچی داشته باشه، دومی هم ادعای همونا رو داره، چون خصوصیاتشون یکیه، قبلیه اگه بچه داشته باشه دومی هم فک میکنه که این بچشه، در اصل هم همینطوره...دوتا آدم یکی ان ولی توی دو بدن

این جوره که مشکلات اخلاقی به وجود میاد...

آمریکا از این روش داره نیرو میسازه و اعزام میکنه!


حالا این همه توضیح دادم که اینوبگم: 

کاش من 4 تای دیگه عین خودم داشتم!

یکی 30 تا مقاله ی انگلیسی واسم ترجمه میکرد که لااقل استاد دوتاشو انتخاب کنه که هربار گیر نده این خوب نیست و برو بعدی...

یکی ریکوردهای درسامو گوش میداد و مینوشت

یکی جام درس میخوند و پیگیر کنفرانس هام بود

یکی واسم غذا میپخت و جام حمام میرفت!


منم یکم استراحت میکردم!


+به قول یکی از استادا: "استراحت واسه توی قبره"

++اگه در مورد ویتامین ها و مواد آلی یا مواد معدنی مثل پروتئین ها و لیپید ها و سایر بستگان چیز جالبی خوندین و یا به ذهنتون میرسه بگین تا من در موردش تحقیق کنم... واسه درس تغذیه 1 و 2 ارائه دارم.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

+به قول یکی از استادا: "استراحت واسه توی قبره"
*************
عجب جمله پهنی گفته استادتون :دی 
پاسخ:
از یه شیرازی بعید بود این حرف!
  • فیروزه ای
  • پستت خیلی اموزنده بود
    جدی
    پاسخ:
    قربان لطف شما :)
    غیرممکنه یه شیرازی همچین حرفی بزنه :))))))))))))


    پاسخ:
    حالا شایدم بزنه، عمل که نمیکنه! :))
    شاید از جنبه تشکیل نیروی انسانی خوب باشه ...ولی از بقیه جنبه ها نگاهش کنی افتضاح ِ . کلون کردن انسان رو می گم.

    ولی خوب منم یه سری کلون میخوام واقعیت :دی.

    + راجع به کیو تن ( Q10 ) چیزی شنیدی ؟... واقعیت منم چیزی جایی نخوندم بهت معرفی کنم ؛ ولی یه پروفسوری یه زمانی مطالب جالبی براش نوشته بود . حتی کتاب هم براش نوشته بود . پروفسور جعفریان . شاید کمکت کرد (: .
    پاسخ:
    نه نشنیدم
    حالانصف شب که نتم خوبه شب میرم نت ببینم چی چی هست :)
    سلام
    خیلی سال قبل بود، حدود ۱۰ سال شاگرد، فیلمی خارجی بود با نام «تولد دوباره» و دقیقا موضوعش همین بود، یک آدم شبیه سازی شده که فکر می کرد آدم اصلی است... و جاهایی اش هم ترسناک می شد...
    پاسخ:
    سلام
    چه جالب ...حتما باید بگیرم فیلمشو ببینم
  • رگـ ـهــا
  • منم از همینا که تو میخوای میخوام ! :)) 
    پاسخ:
    تو داری به اخلاق انسانی توهین میکنی!
    اینهمه گفتم بدآموزی داره! ؛)
    سلام 
    بزار از دختر عموم فرداشب بپرسم ببینم میتونم کمکت کنه البته اگر درساش یادش مونده باشه:دییی
    من فقط نتیجه گیری رو تونستم بخونم.
    حوصله ام نشد نصف شبی :)
    فردا باید 7/5بیدار شم اون روز جمعه :|
    با یه ایل قرار  گذاشتم :)

    پاسخ:
    سلام
    ممنون ، اگه یادش بود بهم بگو...دستتم درد نکنه :)
  • اسی بولیده
  • وای چقد وحشتناکه:((

    کلون کردن انسان !!

    منزجر کننده ست..

    فاجعه ست ... :(((

    پاسخ:
    افتضاحه...از فاجعه یه چیزی هم اونور تر...
    والا من یکی که اصلاً دوست ندارم هیچ کی دیگه رو شریک کنم تو این شرایط گندی که دارم! حتی اگر بخشی از وجود خودم باشه. 
    پاسخ:
    فک کن...یه مضراب دیگه که میخواد همه چیز تورو تصاحب کنه!
    بیاد تصاحب کنه.. انگار چی دارم توی این دنیا! اصن خودم شخصاً همه چیز زندگیم رو بهش تحویل می دم والاااا 
    پاسخ:
    خواهر تو چقدررر ناامیدی!
    میگم میخوای با رضا صادقی برو،دنیا وایساد اون پیاده شد تو هم پیاده شو!
  • سعادت سلیمانی
  • فکرشو بکن 10 تا سعادت مثل هم ..... :))))))))))
    پاسخ:
    یکیشم زیاده...ده تااااا؟؟!؟؟!
    یا خدا کامنت من کو :|
    پاسخ:
    واسه این پست این تنها کامنتیه که از تو به دستم رسیده!
    اصلا دوست نداشتم یکی دیگه عین من باشه !!! اصلااا !!!
    اوف بسه بابا ... اون همزاده چه گناهی کرده :دی
    پاسخ:
    چه نا امیدین شماها؟!
    تو دیگه چرااا؟! :))))
    قربانت خانووم
    ان شالله به درد بخوره و کارت راه بیافته
    البته اکثرشون باید یه مقدار پول برای عضویت بدی یا از آی پی دانشگاهی وارد بشی
    اما اگه دیدی مقاله مناسبی پیدا کردی و آی پی دانشگاهتون رو پشتیبانی نمی کرد بگو تا چند تا سایت که مقاله ها رو رایگان در اختیارت میذارن بهت معرفی کنم

    موفق باشی
    پاسخ:
    آره بعضی از سایتا مقاله هاشون پولیه و من با گوشی که رفتم بازشون نکرده
    حالا اگه گیر کردم بازم میام میگم! مرسی :)
  • محمود بنائی
  • خیلی خوب میشد اگه میشد :) وای که دانشش دست چینی ها هم می افتاد :) براد پیت و آنجلینا جولی چینی میزدن دستمزدشون نصف قیمت.
    چندتا فیلم هم با این موضوع ساختن! حتما یکی بقیه را میکشه؛ خیلی آرزوی خوبی نیست.
    پاسخ:
    از شدن که میشه...همچین کاری هم داره اتفاق میفته الان...ولی بی سر و صدا
    آنجلینا و برد پیت چینی... دیگه ازیم بدتر نمیشه :))))
    دوست دارم ببینم فیلماشونو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی