زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کولی بازی یک مزیت است!

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ب.ظ

اعتراف میکنم دیشب یک کولی بازی دراوردم که نگو!

به خواهر کوچیکه میگم شارژ گوشیم تموم شده بزن گوشیمو به شارژر مسافرتی (از همین شارژرایی که میزارنشون توی جا فندکی ماشین) 

یه دریچه داره گوشی من که روی قسمت شارژش رو میپوشونه، اونو باز کردم تا شارژرو بزنه بهش (بگیرین چی میگم چون اگه بخوام ریز تر توضیح بدم ممکنه سوتی های وحشتناکی بدم :|  )

شارژش کرد یکم که گذشت گفتم بده یه نگا به گوشیم بندازم..بعد دوباره گوشیو دادم بهش...

اینم اومده بود اون دریچه (دریچه آخه؟! :| یه در کوچولوئه) رو باز کنه زده بود شکونده بودش. یعنی جای اینکه از سمت چپ بازش کنه از سمت راست بازش کرده بود و این پرسش (peresesh) بازشده بود و من فک کردم شکسته...

منم اولی کلی جیغ جیغ کردم بعدم با همشون قهر کردم بعدشم کلی آبغوره گرفتم.

و در نهایت نشستم گوشیمو بررسی کردم دیدم با چسب یک دو سه درست میشه و بعدش دیگه به روم نیاوردم!

نشسته بودم عقب، خواهر کوچیکه رفته بود جلو نشسته بود روی پای مامانم میترسید بیاد عقب پیشم! بهش میگم بیا بهت پسته بدم، تخمه بدم! بیا اگه میخوای بخوابی سرتو بزار روی پام!  اونم با چشمای گرد شده نگام میکرد و متعجب که چرا من یهو انقدررر مهربون شدم!

خب راستش از کرده ی خودم پشیمان بودم! 


+بچه بودم یا تو سن نوجوانی... یه روز با مامانم سر یه موضوعی بحثم شده بود (هرچی فکر کردم الان یادم نیومد چه موضوعی)بعد اومدم تو اتاقم... قرآن روبه روم بود...همینجوری یهویی رفتم بازش کردم؛ اومد: و بالوالدین احسانا


ولی بازم میگم؛ زندگی یکنواخت خوب نیست...بالاخره بع2ی وقتا دعوا هم لازمه یکم! ولی ازونایی که بعدش آدما آشتی میکنن و خیلی با هم خوب میشن! ؛) خودم مثلا! :))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

  • مستر نیمــا .
  • نچ نچ نچ نچ
    واثعا که
    برو برو از خدا بترس و کم این خواهر کوچولوتو اذیت کن
    پاسخ:
    من این همه پست محبت به خواهر گذاشتم مستر! :))
    چرا اون موقع نمیاین منو تشویق کنید؟!
    هی تو دوشواری و شرایط سخت و مضیقه و تنگنا میاین!
    هی دستتون به کمربنده!
    حالا یه بار کولی بازی تو هفته که اشکااال نداااره! :دی
    خوش به حالت
    من بلد نیستم کولی بازی در بیارم
    پاسخ:
    من فقط کافیه اراده کنم!
    تازه همه هم دلشون برام سوخت!
    از سنت خجالت بکش:/D
    پاسخ:
    آیکون شرمندگی و اینا رو دارم :|
    بنده نظر اون دوتا مستر رو دارم :))) 

    والا... 
    پاسخ:
    آقایون همه متحد شدن؟!
    برم از خدا بترسم؟! برم؟!
    اره ... ادم بعضی وقتا یه کاری می کنه بعدش مثل ِ بوق پشیمون می شه ( بلانسبت البته :دی. )

    لذت ِ این اشتی ِ بعد دعوا  خیلی خوب ِ (: .
    پاسخ:
    وای خدااا...منت کشی...!
    :))))))))))) وای !!
    زی زی 
     از این کارام بلدی؟؟؟؟
    پاسخ:
    آره! خیلی زیاد! :))
    خ بامزه بود...
    پاسخ:
    :)
    :)))
    پاسخ:
    نخند ، زشت بوده کار من! 
    یادنگیری تو!
    من در زمینه کولی بازی استعداد ندارم متاسفانه:(
    پاسخ:
    غمت نباشه! بیا یادت میدم :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی