زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

انتخاب واحدا!

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

انتخاب واحدامون به ترتیب:

مامان،خواهرم، بابام، من!


مامان خیلی نگران درساش و نمرات و امتحانا و انتخاب واحدشه....

معدل مامان و بابامم همش بالای 17 هست! امروز که سایتاشونو باز کردم یه نگا انداختم با  تو ماشین با سلقه به خواهرم گفتم نگا کن!! یاد بگیر :))

پریروز برای مامانم انتخاب واحد کردم، سایت ارور میداد واسه بعضی از درسا مینوشت قبلا این درسو گذروندین، درحالی که مامانم میگفت نگذروندم... منم ول کردم گفتم بعدا یه سر میرم تو سایت دوباره براش بر میدارم

دیروز انتخاب واحد خواهرم بود، 18 واحد برداشت

داشتم الان واسه بابام انتخاب واحد میکردم...ظرفیت چندتا از درساش تکمیل بود...

مامان برگشته میگه: باید چندبار هی وارد کنی تا درست شه، دیروزم واسه من هی این ارور رو میداد ولی در نهایت 18 تا واحد برداشتم!

من: مامان...انتخاب واحد کردی؟ اون درسارو هم برداشتی؟

مامانم: آره زهرا واسم برداشت

زهرا: نههه من با انتخاب واحد خودم بودم...واسه خودم 18 تا برداشتم!!


مامانم: ×_×

بابام:|

زهرا =))

من ^_^

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲)

چه جالب!!! :))))
پاسخ:
واسه خودش ماجرا داره این دانشگاه رفتن ما 4تا!
تو فرجه ها خونه نمیام مامان و بابام همش در حال درس خوندنن منو نمیبینن! نمیتونم بهونه بگیرم!
توورح انتخاب واحدا :|
عصبانیم!!!!!
همش سایت ارور میده فقلا بااینکه میتونم 24 واحد بردارم 14 تا ورداشتم برم بینم چیکار میتونم کنم :((((
پاسخ:
خدا رو شکر الان بدون دردسر انتخاب واحد درست و سالمی انجام دادم...
ولی یه چیزی: 8 واحد رو به یه استاد بدن کار درستیست؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی