زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شناگر چادری

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ق.ظ

ندیده بودیم کسی با چادر شنا کنه، که اونم بحمد الله دیدیم! 

شیرجه و زیر آبی میزد دیدنی!

+با چادر ملی مشکی :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

سلام
به نظرم مسخره کرده همه چیز رو...
چون حجاب، یعنی پوشاندن برجستگی های بدن، نه صرفا پوست بدن که بشود با چادر شیرجه زد. هیچ وقت لباس غواصی، حجاب محسوب نمی شود. :|
پاسخ:
سلام
بعضیا آدمو زده میکنن از اسلام تا بخوان باعث جذبش بشن...
حالا مثلا میخواست تاکید کنه که باحجابه :|
وااااااااااااااااا!
ملت زده به سرشون!
پاسخ:
:)))
آره خیلی!
خواهرم میگه دیدم یه توپ مشکی داره از دور روی آب میاد سمتم،بعد نگا میکنم میبینم این خانومه داره زیرآبی میزنه! :))
احسنت به این بانوی ورزشکار خخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
کسی بانوان ورزشکارو مسخره نمیکنه!
  • مستر نیمــا .
  • نه حالا مجبوره واقعا/؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    واجب اضطراری بوده :)))
    کجــا؟
    دریاچه مثلا؟! :دی
    پاسخ:
    رودخونه :)
  • تنها همدم ماه
  • منم دیدم با چادر پریده بود تو اب یکی
    یکی هم اون ور تر لختی پریده بود تو اب با تاپ و شلوارک !
    پاسخ:
    کفر و ایمان چه به هم نزدیک است! :))

    ما رفته بودیم آبگرم دیدیم رو در و دیوارش با اسپری نوشتن حجاب را رعایت کنید!

    گفتم اینجام ملت و ول نمیکنین؟؟!!

    بعد دیدم خانما همه با روسری و مانتو (حتی!) پریدن تو آب!!!!!!!

    استخرش روباز بود البته

    پاسخ:
    من خودم با روسری و مانتو شنا میکنم :)))))
    البته ما توی رودخونه رفته بودیم شنا و اونجا سرپوشیده هم نبود و هم مردا شنا میکردن هم زنا! 
    انتظار که نداری با چیزی غیر از مانتو و روسری شنا میکردم؟! هوم؟!

    شنای مختلط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    جل الخالق !!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    آره دیگه!
    خیلیم باحاله!
    جت اسکی و قایق موتوری و قایق بادی و تیوپ و... هم کلی اینجا هست...
    فقط کافیه آب ببینی بپری توش :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی