زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

رفتم دکتر..گفت فشارت افتاده؟ گفتم آره ولی نه عین دفعه ی قبل...بازم فشارمو گرفت

گفت دفعه ی پیش چند بود؟ گفتم 10

دکتر: هر هر هر

من :| چی شده؟

دکتر: الان 9 ه!

گفت تو جزو دسته ی فشار پایینا محسوب میشی،  که اگه تحت یه فشار عصبی ناراحتی یا یه جرو بحث کوتاه قرار بگیرن سریع پس میفتن!


گفت 3 تا توصیه برات دارم:

زود رنج نباش

زود فراموش کن

کشش نده، گیر نده...


+اگه شما هم جزو این دسته این و تا یه بحثی پیش میاد سریع فشارتون میفته، توصیه های دکترو جدی بگیرین :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۵)

Ok
Okkkkk
پاسخ:
:))))
متوجه شدی یا بازم بگم؟!
من همیشه فشارم 7 رو 5 عه:))))
امانم بهم میگه پشه:))
بعد هعی میان به آدم گیر میدن میگن چرا اینقد بی حالی:|
چرا اینقد اسلوموشنی:|
پاسخ:
7! تو که بدتر از منی المی!
دقیقا! اون ادامه ی حرفات! ؛)
خواهش میکنم بیشتر مراقب  خودت باش!
به فکر خودت نیستی به فکر "بعضیا" باش...
بعضیایی ک بهت فکر میکنن...بعضیایی ک دوست دارن...
مثل بابات،مثل مادرت،مثل ابجیات، مثل بعضیا :(
خواهش میکنم
اصلا این سه ویژگی در من نیست
تازه وقتی بحث میشه فشارم میره بالا!!
پاسخ:
چه خطرناک! 
وای وای منم اینطوریم! 
فشارم در حالت عادی 11ه!
از اون طرف طبعم از لحاظ طب سنتی گرمه((((:
گرمی زیاد یه جور اذیتم میکنه
چیزایی که فشارو میندازه یه جور!
البته لواشک اصلا اذیتم نمیکنه((((((((:
پاسخ:
منم عاشق ترشیجاتم فرزانه!
دفعه ی پیش فشارم 10 بود، امروز 9
طبعم نمیدونم چیه ولی یه تست گرفتم نوشته بود بلغمی... 
دقیقا یادم نیست...
بلغمی چیه؟!
سلام
جزو این دسته نیستم... :) تا حالا دو بار فشارم افتاده و از هوش رفتم. اما موردش مشخص بود.
پاسخ:
سلام
برعکس من که با کوچکترین چیزی فشارم میفته...  تا مرز بی هوشی رفتم ولی از هوش نرفتم تا حالا :)
فشار بالاها چطور؟ :))
پاسخ:
الان مثلا میخواستی بگی فشار بالایی؟! ؛)
من یکی از فانتزیام بوده که موقع بحث یه چیزیم بشه 
تغییر فشاری ، قرمز شدن صورتی ، غش کردنی چیزی ... 
ولی هیچیم نمیشه !! :)))))
پاسخ:
تو پوس کلفتی! به این سادگیا نمیمیری عجقم!😜😂
  • نیمه سیب سقراطی
  • منم همیشه فشارم پایینه !!!
    غش نگنیم من و تو صلوااااااااااات :))
    پاسخ:
    الله اکبر!
    بزن قدش! 👐
  • محمد حسین ...
  • بخاطر مصرف زیاد هله هوله اس :) 

    والا... 
    پاسخ:
    نه باو فک نکنم... زیاد هله هوله نمیخورم بجز بستنی!
  • محمد حسین ...
  • بستنی , یخ در بهشتای شیراز , پفک نمکی امروز , کاکائو همیشه 

    ترشیجاتی مثل لواشک و... 

    بازم بگم ؟!
    پاسخ:
    عهههههه!!!!!  :|||
    + نه قانع شدم :|
    سلام
    ببخشید دیر خدمت رسیدم اخه نبودم :)
    پاسخ:
    سلام
    نو پرابلم :)
    سلام
    توصیه های خوبی بود،همه میتونن ازش استفاده کنن

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    مخصوصا فشار پایینا ؛)

    ببخشید که دیر جواب دادم.

    طبع ها اینطوریه:

    1ـ سودا (سرد و خشک) 2ـ صفرا (گرم و خشک) 3ـ بلغم (سرد و تر) 4ـ دم (گرم و تر).

    من خودم گرم و ترم با این وجود فشارم پایینه(((((((((:

    پاسخ:
    هااا..چه جالب...
    اینارو شماها از کجا میدونین؟!
    نت؟ یا دورشو گذروندین؟!
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • شخصا پوست کلفت تر از این حرفام :-"
    یک بزن بهادریم ... :-"
    پاسخ:
    عه!
    بت نمباداا!
    من فشارم نرماله^_^
    اصن یه وضی خداایش توی فشارای روحی وایناهم فشارم طوریش نمیشه:-/
    زی زی گولوجان همه ی اطلاعات من از فناوری اینه که جلوی پنکه بگم عاااااا صدام پخش بشه ^_^
    اینی که گفتی چجوری درست میشه اگه فرصت داری وزحمتت نیس برام توضیح بده 
    والا هم کلا ولللش
    پاسخ:
    :))) خوبه که!
    یادش بخیر منم عین الان تو بودم قبلنا! ؛))))
    میام میگم بهت:)
    کلا غصه رو نخور خوب نیست :))
    پاسخ:
    همون ماجرای غصه نخور،پسته بخور؟! ؛)
    سلام عزیزم خوبی ؟.. 
    الان بهتری ؟..

    یادی از ما نمیکنین .. ;D
    پاسخ:
    سلام
    خوبم شکر :)

    +امیدوارم دختر باشی که به من گفتی عزیزم! :)))))
    سلام لینک و دنبال شدید خوش حال میشم لینک و دنبالم کنید.
    دوستم فشار پایین توی طولانی مدت باعث سکته ی قلبی میشه!
    حواست به خودت باشه عزیزوو!
    :)
    پاسخ:
    واقعن؟! O_O
    باشه ؛)
    موفق باشید
  • ©[زهرا] خسروی
  • من هم جزو  زُمره ی فشار کوچیک ها استم!!:)
    پاسخ:
    خوشبختم :)) درک میکنم حالتو ؛)
    نوشته های بنفش؟
    چقــــدر قشنگ. انرژی مثبت داره.
    پاسخ:
    چاکریم...زیزیگووولوووو! :))
    چه جـــالب، من هم عاشق کاکائو و موتور و کتاب م ^ ^
    پاسخ:
    تفاهمم که داریم:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی