زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یا رضا...

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ

زنگ نقاره ی تو باز پریشان شده است

یک مسیحی وسط صحن، مسلمان شده است


من ازاین بوسه زدن های به دَرْ فهمیدم

در چوبی حرم  مُصْحَف قرآن شده است


خلق در فکر طوافند بگو سِرَّش چیست

دور تا دور حریمت پر میدان شده است


اصلا آقا چه کسی گفته که اسم تو رضاست

تو علی هستی و مشهد ، نجف اشرف ماست


زائرت حضرت موسا و حریمت طور است

آسمان، صحن تو و خادم صحنت نور است


گاهی آنقدر شلوغ است رواقت که دگر

کفشداری ِ تو از دادن جا معذور است


مطمئن است شفا میدهی اش نابینا

گره ای هم که زده دور مُشَّبَّک کور است


دانه پاشیدم و دیدم که مَحَلَم نگذاشت

کفتر صحن تو حق دارد اگر مغرور است!


بسکه بردند نمک با خودشان از مشهد

شهر قم بیشترین درصد آبش شور است...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

سوت قطار، غسل زیارت، دم اذان
چشمی که باز خیره شده سوی آسمان

یا ایها الغریب منم آن مسافر
دلتنگ و بی قرار...پر از دردِ بی نشان

باب الجواد، بارش باران، اذان صبح
نقاره خانه، صحن گهرشاد، سایـبان

آری منم، شکسته پر و بال.. آمدم
سلطان کبریای کرم...غوث...الامان

محتاج یک نگاه، گرفتار، بی کسم
مگذار تا که رو بزنم پیش این و آن

پر پر زده دلم به هوای زیارتت
آقا قسم به آن دل تنگ جوادتان

از این جهان سرد پر از دود بی بها
مشهد برای من، همه اش مال دیگران

دیشب دوباره بوی حرم را شنیده ام
«آقا دلم عجیب گرفته برایتان» 

جـَـذر آمـده 
  و حـال مـرا مَـد کـرده ...
    بُـغض آمَـده
        از حَنـجـَره ام رَد کـَرده ...
             مـن ایـن چـَمدان
                     تـو سـاکـها را بَـردار ...
                             بـَد جـور دلـم هـَواے مشـهَد کَـرده ...

"
پاسخ:
بد جور دلم هوای مشهد کرده... بدجوووور...
بسیار زیبا...
:)
پاسخ:
دست شاعرش درد نکنه :)
آقا عید شما مبارک :))))
پاسخ:
ممنون خانوم! عید شمام مبااااارک  ؛)
کبوترم...هوایی شدم... ببین عجب گدایی شدم
دعای مادرم بوده که...منم امام رضایی شدم..
شعر از خودتونه؟
پاسخ:
خیر ؛)
خانه های آن کسانی می‌خورددربیشتر
که به سائل می دهند ازهرچه بهتربیشتر

عرض حاجت میکنم آنجاکه صاحبخانه اش
پاسخم یک میدهدباده برابربیشتر

گاه‌گاهی که به درگاه کریمی میروم
راه می پویم نه باپا،بلکه باسر،بیشتر

زیردِین چارده معصومم اماگردنم
زیردین حضرت موسی بن جعفربیشتر

گردنم درزیردیِن آن امامی هست که
داده درایران ماطوبای اوبر،بیشتر

آن امامی که«فداک»گفتنش روبه قم است
باسلامش میکندقم رامعطربیشتر

قم همان شهری که هم یک ماه داردبرزمین
همچنین ازآسمان داردچل اختربیشتر

قصداین بارقصیده ازبرادرگفتن است
ورنه می‌گفتم ازاین معصومه‌ خواهربیشتر

من برایش مصرعی می‌گویم وردمی‌شوم
لطف باباهاست معمولا به دختربیشتر

عازم مشهد شدم تاباتودرددل کنم
بودنم رامیکنم اینگونه باوربیشتر

مرقدت ضرب المثل‌های مراتغییر داد
هرکه بامش بیش،برفش… نه!کبوتربیشتر

چارفصل مشهدازعطرگلاب آکنده است
این چنین یعنی سه فصل ازشهرقمصربیشتر

پیش تو شاه وگدایکسانترنداز هر کجا
این حرم دیگرنداردحرف کمتر،بیشتر

ای که راه انداختی امروزوفردای مرا!
چشم‌ برراه توهستم روزآخربیشتر

ازغلامان شماهم میشوددنیاگرفت
من نیازت دارم آقاروزمحشربیشتر

برتمام اهل بیت خویش حساسی ولی
جان زهرا(س)چون شنیدم که به مادربیشتر…
:)

پاسخ:
تو نزدیکی هاا... رفتی ما رو هم دعا کن یادت نره

az sobh ta hala verd zabunam shode

"kabutare gonbad talatam"

poste zibaii bud

پاسخ:
ممنون...
منم از صبح تا حالا "کبوترم هوایی شدم" ورد زبونم شده"...
عیدت مبارک :)
با تاخیر مبارک عیدت
پاسخ:
مرررسی 
، عید تو هم مبارک :)
لینک و دنبال شدید خوشحال میشم لینک کنی
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی