زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

میخواستیم بریم حالا یه بار کلانتریااا...

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ

حدود ساعت 9 و خورده ای شب... هوا تاریک...من و خواهرم... اومدیم از خیابون رد شیم و وارد محلمون بشیم، سیل ماشین و موتور مگه میزاشت؟!

بعد یه ماشین پلیس هم از روبه رومون ردشد... هی نگا میکرد!

به خواهرم میگم نکنه ما مجرمیم...یا شایدم شبیهشون!

رفت توی کوچه ی بعدی... گفتیم خوبه حالا ازونور وارد کوچمون بشه...

از خیابون رد شدیم و وارد کوچه ی خودمون شدیم... دیدیم ماشین پلیس از اون ته وارد کوچمون شد!

به خواهرم میگم خودتو مشکوک بگیر... مشکوک... مشکوک...!

 چند لحظه پشت درختای دم کوچمون توقف کردیم بعد من آیفونو زدم دیدم خواهرم داره هنوز به مسیرش ادامه میده!


خیلی مشکوک بودیما... نمیدونم چرا پلیس نگرفتمون!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۶)

:))))) 
پاسخ:
دلم میخواست توی کلانتریو ببینم خو!
(((((((((: .
حالا نخوای پلیس بگیرتت ؛ الکی الکی هم شده می گیرنت ؛ ولی وقتی می خوای مشکوک شی؛ عمرا بهت مشکوک شن :دی.
پاسخ:
دقی قن!
کلانتریه پشت خونمونه... یعنی یه کوچه بینمونه ولی کوچهه بمبسته و ما بعد از کلانتری اولین کوچه ایم!
همیشه خواهرم که کوچیک بودیم میرفت پیش پلیسه...اونم تفنگشو میداد دستم خواهرم و کلاهشو میزد سرش!
خخخخخخ
تازه از خواب پا شدم. 2 دقیقه بیشتر نیست. بعد میدونی چی واب میدیدم؟
خواب میدیدم جایی هستم و هی یکی بم میگه بدو بدوووووو
بعد از کلی دودیدن و خسته شدن بش میگم چرا باید بدوم. میگه مگه تو از  اون قرصایی که نمیدونم چی چی نداری؟O_o
گفتم نه. گت پس عادی باش. اومدم بزنم تو سرش از خواب بیدار شدم
خخخخخخخخخخخ

پاسخ:
دیشب فیلم پلیسی دیدی بهد خوابیدی ساره؟؟!!

+ اعتراف میکنم که من هی تو و گمشده رو و ساره و یسرا رو با هم قاطی میکنم!
:)))))))))
پاسخ:
والا :)))))
آشنا داریم بسپریم بیان ببرنتون؟
:)
پاسخ:
این لطفو در حقم میکنی؟!  ؛)
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • سلام

    یه خاطره پلیسی:

    کلاس های دانشگاه تموم شده بود داشتیم برمیگشتیم وقتی جلوی کیوسک پلیس رسیدیم صدای پلیس بود که ما رو از حرکت باز داشت
    - آقا میشه یه لحظه با من تشریف بیارید
    بعد از این حرف بچه ها از دورم فاصله گرفتن و من رفتم سمت کیوسک....

    ادامه دارد ....

    + شاید تو وبلاگم ادامه اش رو نوشتم
    پاسخ:
    سلام
    عه....!! خب بگین ادامشووو!!

    +منم هرموقع توی وبی کامنت میزارم ... تازه یادم میاد کامنتمو پست کنم!
    :)))))))
    پاسخ:
    ؛)))))
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • عاشق جمله سازیِ عنوانم :))))
    پاسخ:
    به هر حال عنوان با هر زور و جون کندنی بود محقق نشد ؛)
  • محمد حسین ...
  • یاد دیالوگ فیلم دلشکسته افتادم :
     
    می گفت اینا خودگیری دارن خودشون خودشونو میگیرن 

    خودشون ریش گرو میذارن خودشونو میارن بیرون :))) 

    والا... 
    پاسخ:
    الان شما به من گفتین ریشوی خود درگیر؟؟!!
  • محمود بنائی
  • دفعه بعد فرار کنید یا مثلا یک تفنگ ساچمه ای از جیبتون در ببارید و به سمتشون نشونه برید البته دیگه بعید میدونم بازداشتتون کنن.
    پاسخ:
    تفنگ اسباب بازی هم که باشه اونا از اون فاصله و اون وقت شب که نمیفهمن الکیه!
    شاید یه بار رفتم دم کلانتری و امتحانش کردم!
    ولی دیشب ما تازه رسیده بودیم دم خونه... و خب تفنگ سچمه ای از کجام آخه من؟! تو کیفم حمل کنم که شاید تورم به پلیس بخوره؟! :))) 
  • محمود بنائی
  • همون تفنگ اسباب بازی دیگه البته عاقبت خوشی نداره :/


    پاسخ:
    :/
    فک کنم با پای خودم برم توی کلانتری بهتره... از بچگی مونده به دلم که توشو ببینم...
    میخوای من به یکی از آشناها بسپرم بیان درخونه دستگیرت کنن؟؟؟
    الان فهمیدی ما آشنای نظامی داریم یا توضیح بدم؟؟؟خخخخ
    پاسخ:
    نه کاملا متوجه شدم توضیح نده!
    آره بگو بیان... مخصوصا اگه اینا باشن که سر تا پا مشکی میپوشن فقط دوتا چشمشون بیرونه! بعد ضد گلوله تنشونه! 
    دیوونه دوست داشتنی :)
    پاسخ:
    یهویی از چه نظر؟ :|
    خودت دیوونه ای!
  • محمود بنائی
  • من هم کلانتری ندیدم خدا را شکر ولی یکبار دادگستری یا حل اختلاف بود؟ نمیدونم فکر کنم حا اختلاف برای طلاقه! خلاصه من برای رضایت بعد از تصادف رفتم و چیزهایی دیدم که دیگه هیچوقت دوست ندارم برگردم
    پاسخ:
    نه نه همون مرکز پلیس دوس دارم برم! دادگاه و دادگستری نه! :)
    اونا یگان ویژه ان 
    :| فقط یه نفر داریم 
    یه سرباز گمنام هم داریم که متاسفانه جفتشون خطری ان نمیشه شوخی کرد باهاشون 
    از این لباس سبزا زیادن بیان؟؟؟
    پاسخ:
    از همون خطرناکا میخوام!
    همون ویژه خوبه! :))))

    ازین لباس سبزا هم اینجا هست! ؛)
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • قالب جدید مبارک!
    خیلی وقته بت سر نزده بودم !
    کلی عوض شده وبت!
    پاسخ:
    خیلی وقته عوض کردم قالبو!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی