زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بعضی وقتا خیلی چیزا رو به دلیل اینکه موقع خوردنشون به ترکیبات توی معده م فکر میکنم نمیخورم!

مثلا الان خیار شور خوردم و روش موز! 


+داشتم ماسک موز و ماست و آب پرتقال درست میکردم... حالا بماند که پرتقال نداشتیم و آبلیمو ریختم و مامان گفت ماست برید؛

مامانم از ماسکای من میترسه!

داشت بادمجون سرخ میکرد دویدم و دوتا انگشتمو که آغشته به مواد بود زدم روی پوستش! کلی مقاومت نشون داد و بعدشم هی میگفت بادمجونا سوووختن! منم که بیخیال کار خودمو میکردم و در عرض یک دقیقه صورتشو ماسکی(!) کردم! 

میگه حالا این واسه چی بود؟ میگم چین و چروک! میگه ما که چین و چروک ندارییییم! 

میگم بیخیال! مهم اینه که طبیعیه!!


+بادمجونا سوختن!


++ماجرای قبلی!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

ماسک شیر و جوونه ی گندم هم به شدت توصیه میشه . من خودم خیلی استفاده نکردم ولی یکی که خیلی استفاده کرده بود نتیجه خوبی گرفته بود :دی.


+ دلم بامجون سرخ کرده خواست !!!
پاسخ:
جوونه ی گندم نداااریممم! :))))
+بیخیال، سوخته پوخته ن بادمجونا!
ماسک زیر رو هم امتحان کنین بد نیست:
سرکه
جوش شیرین
اهک
مایع ظرفشویی پریل
روغن موتور سوخته
اینا رو باهم قاطی کنین خاصیت لایه برداری داره خیلی موثره
پاسخ:
:|
منفجر نشم یه وخ...!!
من هلو و عسل میذارم ، خیلی خوبه 
پاسخ:
عسل که کلا خیلی خوبه... حالا با هر میوه ای!
من عسل و نارنج امتحان کردم :)
عجب ماسکی
پاسخ:
اوهوم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی