زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

جهت تعویض روحیه

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵ ق.ظ

جهت تعویض روحیه با خواهر و دوتا دختر خاله م رفتیم کافی شاپ و کلی چیز میز سفارش دادیم...

دختر خاله م ویولنشو آورده بود با خودش که بعد از سر راه بره کلاس. تصمیم گرفتیم تا هنوز کلاسش شروع نشده یه سر بریم کتاب فروشی... 

خواهرم ویولنو گرفته بود دستش تو خیابون، اونم با کلی ژست و قیافه!!

رفتیم کتاب فروشی... اونجا باید کیف و لوازممونو تحویل بدیم تا موقع برگشت بگیریم ازشون... گفت خانوم سازتونو بدین، اینم داد تا نگهش تاره تا ما برگردیم....

موقع خروج از کتاب فروشی خواهرم با کلی دک و پز رفته جلو میگه: آقا میشه پیانوی منو بدین؟!!!!!!  پیانو!!!!!

بعد میگه عه نه! ویولنم!

اعتماد به سقف نیست که لامصب! نمیدونم چیه...!!


+اومدیم از خیابون رد بشیم، از تقاطع و سر یه چهار راه... دختر خاله م میگه چراغ که سبزه، پس چرا ماشینا ایستادن؟! میگم فک کنم به احترام ما موندن! 

میگه فک کنم دیگه زیادی دارن احترام میزارن!

سوار ماشین شدیم...میگم شاید فک کردن علامت حاکم بزرگ دستمونه! 

خواهرم میگه نه به خاطر این موندن، این پیانو!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

خوشبحالتون چقد خوشین .. ;D

منم دلم خواست .. ;))))

+ به منم سر بزن .. :*
پاسخ:
باشه :)
یه سؤال یهویی و بی ربط به پست:‏ با فرد یا افرادی که در امر عشق به آدم خیانت میکنن،‏ به نظرتون چه باید کرد؟ کسانی که به ناحق و به دروغ به آدم تهمت میزنن با نامردی پیش معشوقتون به دروغ زیر آبتون رو میزنن،‏ و شما هر چه قدر هم تلاش میکنید تا سوء تفاهمات رو برطرف کنید اما نمیتونید با این حال که به شدت دوسش دارید،‏ واقعا باید در اینجا چه کار کرد؟
پاسخ:
عشق؟
زیر آب زدن؟
سوء تفاهم؟

+باید بکشیدش! :))

+کدوم دوستم؟
:)) 
پاسخ:
؛)
چرامَنِ نبردی؟ :((((
پاسخ:
تو بیاااا...من میبرمت!
  • نیمه سیب سقراطی
  • پیانو ؟؟؟؟ :))
    نخوردیم نون گندم ، دیدیم دست مردم ! والاع ! 
    آخه پیانو ؟؟؟ :))))
    پاسخ:
    همه ی این پیانو رو تو خیابون هلک و هلک میکشوندیم با خودمون! والا!
    پیانو 
    من جای خواهرتون توافق محو میشم
    پاسخ:
    ممنون :)
    هرکاری کردم خودش نرفت!
    حالا برگشتین خبر بدین... چون به نظر طولانی باشه به دلیل فجیع بودن ماجرا!
    ابا نظر من رسید شورشی ها؟😂😅
    پاسخ:
    رسید! کولی بازی در نیار حالا! :))))))
    نمیخوام هیچکی منو دوشت نداره مسا :(((((
    پاسخ:
    من دوست داشته باشم کافیه؟! :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی