زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ایثار را من بلدم؟ ایثار چیست؟

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸ ق.ظ
اینه که دو سه روزه پیش خواهر کوچولوت شیر کاکائو درست کنه و بزاره توی یه سینی و بیاره براتون...دقیقا به اندازه ی تعداد شما (و نه خودش) بعد بگه؛ آجی میخورین؟
بعد توهم بگی نه عزیزم برای خودت درست کردی خودت بخور ما نمیخوایم... اونم بگه نه بخور ببین چه مزه س... و دست هر کدومتون یه لیوان شیرکاکائو بده (خودش با پودر کاکائو و شیر و شکر درست کرده بود، اونم تو لیوانای جورواجور که هرکدوم یه مدل بود! استکان بودن در واقع)
بعد بگی: پس خودت چی؟ بگه نمیخوام... خوردم... 
من: مطمئنی خوردی؟ بیا اینو با هم بخوریم... اون: نه آجی نمیخوام...خوردم

+بعد امشب بیاد پیشت بگه: آاااجی... یه چیزی بگم؟ دعوام نمیکنی؟ ناراحت نمیشی؟
تو هم بگی نه...
بگه: من خودم اون روز شیر کاکائو نخوردم....

(درحالی اینو گفت که داشت به شیرکاکائویی که توی دستم بود و مامان امروز از مغازه واسمون خریده بود نگاه میکرد...)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

آخی .. :) 
پاسخ:
؛)
eyvay
Che dokhtare mahi
پاسخ:
آره بچه بیه فعلا!
تا وقتی که دعوامون نشه! ؛)
سلام
عزیزدلم...
دیدی این خواهر کوچولو هم کم کم یاد می گیره و بزرگ می شه... اینقدر که از دستش حرص خوردی تو...
پاسخ:
سلام
حرصم که میده!
ولی بچه خوبیه... کارش درسته در حقیقت!
من میخوااااااااام:|
پاسخ:
شیرکاکائو یا خواهر؟!
  • مستر نیمــا .
  • ای سنگ دللللللللل
    پاسخ:
    تو پست قبل اون به من نارو زد!
    البته خب ایثارگره... حکم شهیدو داره کارش!
    (فتوای خودم :)
  • دانشجو معلم
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارین
    خوشحال میشم به منم سر بزنین

    عزیزم(:

    چه مهربون*-:

    پاسخ:
    بعضی وقتام میفته سر دنده ی لج! ولی کلن خوبه!
  • اسی بولیده
  • :)))))))))))))

    چقد این خواهرت باحاله !! :)

    البته اینو گفته که شیرکاکائوی تو رو ازت بگیره ;)

    من خواهر ندارم هیچ وقت هم خواهر نخواستم !

    اما از وقتی وبتو میخونم دوس دارم 1 خواهر داشته باشم:(

    پاسخ:
    دلش که نمیاد ازم بگیرتش ولی فک کنم دلش میخواست تو خوردنش همراهیم کنه! :)))
    خواهر کوچولو خوبه! اگه باهاش خوب باشی، هرکاری که گفتی برات انجام میده!
    مثلا یه لیوان آب یا هرچیزی که از دسترست دور باشه رو برات میاره! :)) و این خیلی مسئله ی مهمیه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی