زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

در حال رسیدن به شلیلم که بمیرم!

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ب.ظ

هوس شلیل کردم... هی ذکر: "مامااااان شلیل نداریم؟" رو لبم بود و ندای: "نه نداریم تو گوشم!"

یادم افتاد که واسه اینکه طبقه های یخچال خلوت تر شه،چند روز پیش میوه ها رو گذاشتم توی کشوی اول یخچال...

و بعد رفتم و با دیدن صحنه ای که در مقابلم 5 شلیل چشمک میزدن مواجه شدم!

کلن خانواده ی ما علاقه ای به دید زدن کشو های یخچال ندارن و به همون طبقه هاش بسنده میکنن! بعد اونجا جاییه واسه قایم کردن اجناس قیمتی من! :))

حالا این به کنار؛

نمیدونم چه حکمتیه من هر شلیلی که باز میکنم توش پراز دونه های قلمبه ی سفید سفت کوچولوعه... یکیشونو کندم خوردم تلخ بود! حالا نمیدونم اینا مال خوده میوه س یا تخم حشره ن :|


نمیدونم ولی به نظرم چون نیوتن جاذبه رو با سیب کشف کرد (بیخود کرد! هیچم نیوتن کشفش نکرد...دانشمندای ایرانی خیلی قبل تر از نیوتن کشفش کرده بودن "کلیک" ) ؛ منم باید یه چیزی رو با شلیل اختراع کنم... 

میدونم...خدا عمدا این دونه های سفیدو گذاشته سر راهم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

  • محمد محمدیان
  • ای زی زی گولوی شکمو !



    پاسخ:
    تکذیب میکنم!
    +فقط به خوردن چیزای جالب علاقه نشون میدم!
    ذرت مکزیکی،شکلات؛ آیس پک، کاکاعو و بستنی در زمره ی این علایق منه!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • عنوان :))))
    پاسخ:
    اصلا به "شل" افتاده مسیرم که بمیرم!
    + شل در اینجا استعاره از شلیل است!
    اصلا میوه های تابستونی رو می شه زندگی کرد .. ^_^ . همشون دوست داشتنی اند  . ( حالا بعضی هاشون بیشتر بعضی هاشون کمتر ؛ یکی دوتا استثنا هم داریم . ) .

    اره . بعضی شلیل های ما هم . نمیریم یه وقت ؟ :دی. زودتر بفهم قضیه چیه :دی.
    پاسخ:
    نه نه، من خودم میخوام بفهمم...بکش عقب! :))
    :)))) عنوان و خود پست و محتوا و ظاهر و باطن پستو لایک می‌کنم
    پاسخ:
    :)) اصن روز روزه توعه! هر چی تو بگی!
    یه امروز واسه تو...364 روز باقیمانده ش واسه من!
    فاضل نظرررری ^_____^ 
    درسته ربطی نداشت ولی دلم خواست بهش ابراز علاقه کنم :)))
    پاسخ:
    به صورت رییییز، به فاضل نظری اشاره شده بود!
    و تو کشفش کردی! آفرین! :))
    دلم خاس:|
    پاسخ:
    منم دلم خواس الان که گفتی  :|
    نداریم...شلیلامون تموم شدن :/
    زی زییییییییییییی
    سلااااااااااااااااااااام
    پاسخ:
    سلاااااممممم
    اوووومدییییی؟؟؟؟؟
    دلم برات تنننننگ شده بود....

    دو سه روزه یادتم... هی تو تنهاییام به تو فک میکنم... جدی
    من عاششششششششقانه شلیل دوست دارم(:
    فامیلیم هم ارتباط مستقیمی با این میوه داره(((((:!!!!!!
    پاسخ:
    شلیلیان؟ 
    شلال نژاد؟

    دوتا دوست داشتم اینا فامیلیاشون بود :)
    نه!(((:
    شلیل+ه=shalileh
    ((((((((((((:
    البته معنی فامیلیم ربطی به شلیل نداره...معنیش میشه کلاف نخ ابریشمی!
    پاسخ:
    شاید چون ظاهر شلیل شبیه کلاف نخ ابریشمی بوده؛ شده شلیله :)
    + والا...قدیمیا یه چیزی میدونستن...
  • محمود بنائی
  • آیا خوردیشون  oO ؟
    خوب غیر از این هم ازت سر میزد تعجب میکردم ولی امیدوارم قارچ یا تخم حشره نبوده باشن.
    پاسخ:
    آره دیگه... عنوانو یه بار دیگه با دقت بخونید...! پاش میفتاد هسته ش رو هم میخوردم!
    ولی حیف که تلخه!

    تو شلیلای ما هم هستن

    و چون کنده نمیشن من همونجوری میخورمشون :|

    شلیل خیلی دوست دارم

    22 مرداد روز منم بوداااااااا

    محض اطلاع :)

    پاسخ:
    22 مرداد چه خبر بوده؟! یا خدا!
    نمیدونم...

    ولی 25 مرداد و روز دختر رو بهت تبریک میگم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی