زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ب این هوا میگن "خرما پزون"

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۸ ب.ظ

+ همچین گرمم نیستا  :|

اونقدر تفاوت بین شیر آب گرم و سرد نیست که من فقط با آب "به ظاهر" سرد حمام کردم، اونقدر داغ و جوش بود که فشارم افتاد و با آب قند همراهیم کردن :/

این پست هر روز برای من اتفاق میفته

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

  • آبجی خانوم
  • جه خنک :)
    پاسخ:
    بهشته اینجا!!!
    برم آماده شم واسه اسکی روی برف!
    ^___^ 
    ما دیروز داشتیم برف بازی میکردیم 
    جای دوستان خالی :||||
    پاسخ:
    عه! شما هم...؟!
    +چقدر من دارم همزاد / هم ذات؟!  پنداری میکنم باهات!
  • محمد محمدیان
  • خب اینجا که خنکه

    حتی پنکه های معمولی هم خاموش کردیم
    چی ؟ اهل کجام ؟ خب بهشت ایران دیگه // مازندران
    دو روز بارندگی داشتیم / الانم هوای پاییزی داریم ( فعلا )
    پاسخ:
     خوشبحالتون =))

    +خیلی بده آدم پز بده! 
    ما ابنجا میتونیم روی آسفالت تخم مرغ هم سرخ کنبم حتی! 
    اعجاز انگیزه اینجا اصن!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • اینجا گیلان است
    هوا خوبه :))))

    پاسخ:
    ملعون است کسی که در "هوای خوب" به سر برد و بی ما روزگارش به سر شود!
    و هی در وب دیگران کامنت های دل آب کنکی بگذارد!

    +اینجام خوبه... "بهشت داغ" در واقع!!
    هههههه!
    همش 48 تاست؟
    5تا دیگه بیاد بالا تازه به ما میرسین!
    (الکی مثلا چه جای خفنی زندگی میکنم!!!)
    پاسخ:
    پس با جهنم فاصله ی چندانی ندارین!
    هی میگم عمل صالح عمل صالح واسه همین وقتاس!
    +شاید خدا خواس یه وخ مثلا یهو رفتین بهشت!

    (الکی مثلا من شیخم فتوا میدم!)
  • اقای روانی
  • یا اسطاقدوس ...
    پاسخ:
    تازه امروز هوا خوب بود که!!
    عیب نداره خواهر, زمستون که دوستان بالا دارن تیک نیک می لرزن ما تو پارک بستنی می خوریم. 
    بعله این جوریاس
    پاسخ:
    شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم!!
    :)))  حالا اونموقع پست میزاریم دل آبکنکی!
    منفی مال من نیست احتمالا مال tornado باشه
    پاسخ:
    ممنون که همین منفی یه پست رو گفتین که نیستین!
    منفی بقیه پستا هم که واضحه مال کیه!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی