زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اندر احوالات این روزهای ما

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ

اولین کاری که توی این گرما بعد از رسیدن به خونه انجام میدم، موهامو باز میکنم و میگم نفس بکشید، نفس بکشید...


اصن مویی که دستی نباشه لاش بره به چه دردی میخوره؟! 

همون کوتاه بشه بهتره...والا

شامپو به این گرونی!


+توی کاسه آب خوردن رو دوس دارم!


+خیلی کفری شدم...لعنت به بلاگفا... هرچی که "وبلاگ دوستان" داشتم همش پاک شده بجز یدونه که اونم غیر فعاله. اسم وبلاگاشونم یادم نمیاد... خیلی بدم میاد ازت بلاگفا، خیییییلی...


+نوشته های چند وقت پیشم شادتر بود...خودم با نوشته های قبلیم بیشتر حال میکردم...

 هرکی پست شاد نوشت یا جایی خوند بیاد بگه تا برم بخونم...

جدیدا زیاد خاموش میخونم...


+شعر خون ام کم شده...کمی غزل لطفا
  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

  • خانومی مهربون
  • سلام
    بیا وبم
    شادد میشی
    پاسخ:
    سلام
    باشه :)

    دو چشمت از عسل لبریز و لب هایت شکر دارد

    بیا، هرچند می گویند: شیرینی ضرر دارد

    زدم دل را به حافظ، دیدم او امشب برای من

    "لبش می بوسم و در می کشم می" در نظر دارد

    پریشان است و افسون و هوس در چشم او جمع است

    پری‌ رو از پریده‌ رنگ، آخر کی خبر دارد

    اگرچه مثل نرگس نیست چشمش سخت بیمار است

    کمر چون مو ندارد او، ولی مو تا کمر دارد

    لبش شیرین و حرفش تلخ و چشمش مست و قلبش سنگ

    درشت و نرم را آمیخته با خیر و شر دارد

    به یاد اولین بیت از کتاب خواجه افتادم

    شروع عشق شیرین است، بعدش دردسر دارد


    بهمن صباغ زاده

    پاسخ:
    عالی بود...عاااااالی...ممنون :)
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • منم جدیدا غمگین نوشت هام زیادتر شده
    نمیدونم چرا البته !
    پاسخ:
    هوم... بچه بودیم تابستونا بهتر نبود؟!
    http://paradise90.persianblog.ir/

    شعر های قشنگی میزاره ببین حتما
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :)
    :*
    باید از ته زد بره پی کارش بخدااا
    +منم دوس دارم 

    گیسو بتکان دختر زیبای غزلها 
    آب از سر من رفته و دیگر چه حجابی
    دیشب زدم از خواجه پی هردویمان فال
    میگفت حلال است به ایام شبابی
    زندان اگر آغوش توست،سلول تو بازوست
    به به...که چه بندی چه قرنطینه ی نابی
    حمید چشم آور
    ،
    پاسخ:
    کچلی رو ترجیح میدم تو این گرما!
    +شعر عالی... مرسی :)
    اصاب مصاب نداره این پست، من میرم فاصله بگیرمD:
    پاسخ:
    نه من فقط با علیرضا شیرازی کا دارم...تو بچه خوبی هستی!
    معلوم هست شاد نیستی ( مثل قبل ) ولی اینم می گذره . نگران نباش (: .

    حالا سبک ِ شعرش رو خیلی نمی دونم ...ولی اینجا زیاد شعر داره (: .

    www.just-poem.ir
    پاسخ:
    دستت درد نکنه... خیلی ممنون :)
    تو همون hiid-eاینستاگرامی؟!
  • آدم ارغوانی
  • من نیز توی کاسه آب خوردن را دوست دارم...
    بلاگفااااا میخوام سر به تنش نباشه :|
    پاسخ:
    هی ....اسمشو نیار.... بلاگفا منفجر شه، بترکه...
    ولی دلم واسه کاربراش میسوزه فقط!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی