زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

معضلی به نام آب خوردن

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

دغدغه ی این روزهای من شده آب خوردن؛

سر این موضوع درگیرم که برای آب خوردن باید ابتدا عمل دم عمیق رو انجام بدم یا بازدم عمیق...بعد انقدررر این درگیری شدت پیدا میکنه که آب به همراه هوا وارد مری شده و اونقدر پیچ در پیچ میشه که وسطش آب تو گلوم گیر کرده و نه میاد بالا، نه میره پایین...آخرشم نفس کم میارم...   :|


+چند روزی میشه اینجوری و با این وضعیت آب میخورم...طوری که بعضی وقتا صرف نظر میکنم اصن و به روی خودم نمیارم که تشنه م...  :/

+خوب میشم

+پیامبر(ص) آب خوردنشون رو 3قسمت میکردن و اول هر بار هم بسم الله میگفتن

+من لیوان علاوه بر "بسم الله" گفتن ،"صلوات رو هم با و عجل فرجهمش" میفرستم و "السلام علیک یا اباعبدلله"

یعنی دوساعت حدیث و آیه بعد اون آب خوردنی که باهاش درگیرم :||| 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

  • فیروزه ای
  • مطمئنی خوب میشی؟ :)
    ی روضه هم بخون که عیشت کامل بشه :))
    اما گذشته از شوخی خوش به حالت که این ادابو وعایت میکنی. منم سعی خودمو میکنم
    ممنون
    یا علی
    پاسخ:
    + بچه ها میگفتن خدا شفا میده...اما دیییییر!
    ++:))))
    +++خیلی ثواب داره،گذشته از این،با بسم الله یا یادی از امام حسین یا صلوات شکل مولکول آب تغییر میکنه و شنیدم اگر خونده بشه هر مولکول آب توی بدنت ذکر میگه...
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    همه تشنه هستیم

    و این تشنگی تا روز قیامت ادامه خواهد داشت ...

    آب کوثر نصیبتان ..
    پاسخ:
    سلام
    فقط میتونم بگم:
    اللهم الرزقنا شفاعه الحسین یوم الورود
  • اقای روانی
  • تشنگی به دردیه ... بد دردی
    پاسخ:
    اینو شمایی که دارین میرین سمت شمال شرق بیشتر حس میکنید!
  • تنها همدم ماه
  • وای دقیقن منم وقتی خیلی تشنمه اب تو گلوم گیر میکنه
    ولی من بیشتر گرسنه میشم و لقمه تو گلوم میگیره :))
    راستی من اینقد تشنه و گرسنه میشم که یادم میره موقع خوردن بسم الله بگم   خخخ
    پاسخ:
    :)))))
    من خیلی تشنه هم نباشم آب تو گلوم گیر میکنه...جدیدا اینجوری شدما  :|
    +میگن اگه یادت رفت،آخر غذات بسم الله بگو که شیطون هرچی خورده بیاره بالا! دقیقا همین جمله رو خوندم یه جایی!
  • محمود بنائی
  • من را یاد یک خاطره انداختی! از یکی پرسیدم کارت(شغلت) سخت نیست؟ گفت همه کاری سختی خودشو داره، آب خوردن هم حواست نباشه ممکت حفه بشی. :) الان فهمیدم منظورشو فهمیدم!
    پاسخ:
    آره دیگه! هر کاری سخته!
    شاعر میگه؛ کار هر بز نیست خرمن کوفتن
    مرد نر میخواهد و گاو کهن!
    من زبونمو میکنم تو لیوان با زبون آب میخورم... جانه تو... :))
    پاسخ:
    چجوری آخه؟! آب به زبون نمیچسبه که! بعد رفع تشنگی حاصل میشه؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی