زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اینستاگرام

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ق.ظ

از آنجایی که تازه نصبیده بودیمش (آن هم توی امتحانات پایان ترم آن هم بعد از حذف واتس اپ!) و بلد نبودیم کار باهایش را، و هی عکس میگرفتیم و میدیدیم هی میرود در پیج بقیه،غافل از اینکه پیج خودمان بود...گفتیم بگذاریم کمی راه بیفتیم بعد بیایم آدرس بدهیم!

+تگ هم بلد نیستم! خنده ندارد! فقط یکی از دوستان فرمود تگ کن روی عکس اسم یکی را، بخندیم! 

ما هم اسم آن بنده خدا را روی عکس مذکور تگ نموده و موجبات خنده و شادی خود و سایرین را تا دقایقی فراهم نمودیم!

+تگ متن بلد نیستم :|

دایرکت هم بلد نبودم، بعد فهمیدم چی چیه :|


insta: zizigolu209


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

من کلا بلد نیستم هیچی از این شبکه های مجازی نمی دونم به خودت امیدوار باش ^_^
پاسخ:
نه والا چیه...خوشبحال تو
اصن نظر منو میخوای نصب نکن...
بیا خودم یادت بدم:دی
پاسخ:
دستت طلا! :)
نصب چیه من اصن گوشی هوشمند ندارم  نمیخوام هم داشته باشم :)
پاسخ:
بهترین کار همینه...
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • منم که باید بگن هوا را از من بگیر ... اینستا را نه !
    پاسخ:
    اینشتا شیه خوائر...محتاد نشی یه وخ!
    😒😒😒 کار خدا پسندانه ای بود؟! خدا جزاتونو بده منو کردین سوژه
    پاسخ:
    یه حدیثی هست که الان یادم نیست! در مورد خندوندن دیگران! به هر حال من نیتم خیر یود و صرفا جهت ثوابش دست به همچین اقدامی زدم!
  • حسین غلامى خواه
  • کم کم همه رو یاد میگیرید کم کم.
    پاسخ:
    صحیح!
    دوستان دستشون تو کاره بیا یادت میدن :))))
    دوستان دستشون تو کاره بیا یادت میدن :))))
    پاسخ:
    عععع! چاکریم!
  • مستر نیمــا .
  • دایرکت چیه:دی
    پاسخ:
    خدمت شما عرض کنم که دایرکت که به معنای مستقیم باشه اینه که یه نفر یه عکس میفرسته و میتونه زیرش برات چیز میز بنویسه بعد شما هم جوابشو میدین و به این ترتبپ یک چت پی وی شکل انجام میشه!
  • دختر پاییز
  • ما نیز اوایل فقط ساخته بودیم که هنر عکاسی بقیه رو دنبال کنیم :دی.
    بعد از یه مدتی خودمون هم معتاد شدیم (((: .

    جای ِ خوبیه ولی :دی.

    پ.ن : از بلاگ راضی هستی ؟ اسمایلی وسوسه برای پیوستن به بلاگ :دی. ( مخصوصا به خاطر ِ امکان اپدیت با اس ام اس ) .
    پاسخ:
    +منم همین نیت پاک رو داشتم اوایل!

    بلاگ عالیه
    با هیچ سرویس دهنده ی وبلاگ دیگه ای قابل مقایسه نیست...
    علاوه بر امکانات پیامکی،آپلود سرخود و سیستم آمارگیر سرخود و کللللی امکانات باحال و جالب انگیز دیگه داره که بیای خودت کشفشون میکنی ؛)
  • دختر پاییز
  • مرسی عزیزم برای جوابت برای بلاگ (: .
    پاسخ:
    چاکریم :)
    با اجازت فالو کردم(:
    من farzaneh7775  هستم.وبلاگمم که قبلا دیدی
    راستی من میکروبیولوژی میخونم و از دیدن عکس لام های میکروب شناسی بسی لذت بردم!!!(((:
    پاسخ:
    فالو شدی :)
    جدی؟! هنوزم ازین عکسا دارما! تو آزمایشگاه کلی عکس گرفتیم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی