زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

میدانی روزه ام را چگونه باز میکنم؟

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ق.ظ

روزه ام با ربنای دیده ات وا میشود

ای عجب از آن همه ذکری که در چشمان توست

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۸)

اوووووووول
پاسخ:
میبینم که بیداری!
بححح بححححح:)
پاسخ:
استغفرالله!
میخوای؟!
من اگه نظرو جواب نمیدادم الان المی نمیتونست اول بشه ا :D

چه قشنگ :)
پاسخ:
ان شاالله یه جفت از همین چشما نصیبت بشه :)
وا چرا استغفراالله خو قشنگ گفتی:دی

+مرسیی آی جان جانی:):)
پاسخ:
امشب یک جور ناجوری دلمان هوس شعر کرده...
المی!
والیل
توصیف موی توست
یا چشمت ؟
:)
پاسخ:
ایهام زیبایی بود :)
اوه تا نظرم ثبت شد قالب عوض شد :دی
پاسخ:
چه جالب!
حالا دوباره رفرش بزن!
وای با منی؟آیکن خجالت
ممنونم خخخ ^_^

خواهش المی :D
پاسخ:
خوشت اومده!؟ ای ناقلا! 

  • آقا مسیحا
  • هی ...
    پاسخ:
    اگه کسی یه همچین تک بیتی بخونه و بگه "هی..." یعنی چشه؟!  :)
    فوق العاده زیبا
    پاسخ:
    :)
    سلام،اتمسفر وبلاگت خیلی صمیمی ودلنشینه...امیدوارم موفق باشی...
    سلام،اتمسفر وبلاگت خیلی صمیمی ودلنشینه...امیدوارم موفق باشی...
    سلام،اتمسفر وبلاگت خیلی صمیمی ودلنشینه...امیدوارم موفق باشی...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون :)
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • خواهش میکنم 
    قابل نداره :))
    پاسخ:
    یادم نمیاد واسه چی تشکر کردم :|
    +ولی ممنون  :))
    سلام سلام
    .
    من مـاه ها
    روزه می مـانـم
    لحظه
    لحظــه اش
    نــذر ِ آغـوش َت .
    پاسخ:
    لحظه لحظه اش نذر آغوشت...
    وااای عالی بود عااالی!!

    سلام

    این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

     

    عزیزم :)
     چه خوب بود :)
    بزا بعد افطار برات یه شعر میزارم :)
    پاسخ:
    سلام نگین
    مرسی موچکرم  =))
    سلام عزیزمممم ، قالب جدید مبارک ..
    پست زیبایی بود ..

    خوبی ؟..

    + به ما هم که سری نمیزنین .. ;D
    پاسخ:
    سلام
    ممنون...قالب که همونه! هدر عوض شده فقط!
    +والا من اومدم کامنت هم گذاشتم ولی ظاهرا نرسیده...
    دیگران را عید اگر فرداست ما را این دمست
    روزه داران ماه نو بینند و ما ابروی دوست :)
    پاسخ:
    فک کن فردا ابروی دوستو ببینیم...چه شووووود!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی