زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مادر شوعر و دیگران!

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ق.ظ

اینکه مادر شوهر آدم سنش 80_90 سال باشه و شوهر آدم بچه ی آخر باشه و همه ی خواهر و برادرای بزرگ ترش هم ،همه سر خونه زندگیشون باشن و مشغول و درگیر...خیلی بده!

اول زندگی یه دختر جوون اینا خیلی بده! مادر شوهر باید جوون تر باشه(ماکزیمم سن 50 و خورده ای سال) که آدم وقتی بچه  دار شد بتونه لااقل یکی دو روز اگه کار داشت و گرفتار بود واسه چند ساعت بچه رو بزاره پیش مادر شوهر...!

و اینکه خب آدم هر چی پیر تر میشه نق نقو تر و بدخلق تر میشه،مخصوصا اگر مادر شوعر باشه! (آیکون خباثت!!)

بعدشم اگه آخر آخرای زندگیش باشه (خدایا منو ببخش! ولی خب "ما از اوییم و به سوی او باز میگردیم"!) که هی باید دلت بلرزه و هی به این فک کنی که اون بین من و اونا کیو انتخاب میکنه! و ازونجایی که کلا خانوما از حسادت رنج میبرن هی و همیشه،اینکه بگه اونا، کلمه ای بس ثقیل و کمرشکنه برات!

حالا اگر شریک زندگانی شما هم نهمین (9 امین!) فرزند خانواده باشه و چشم همه علی الخصوص خواهر شوعر ها و پدر و مادرش بهت باشه نه تنها فقط مال تو نیست،بلکه مال حداقل (مینیمم!)10 نفر دیگه س!(یعنی همون 8 نفر خواهر و برادر+ 2تا پدر و مادرش!)

بعدش بدتر اینکه برادر زاده ها و خواهر زاده های شوهرت ازش بزرگ تر باشن! یه خونواده ی فوق العاده شلوغ و سن بالا! 


+یهویی نوشت! 

خودم خنده م میگیره ازین پست!  :))))

+توهینی به هیچ شخص حقیقی و حقوقی نشده...صرقا نظر منه این

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۲)

  • آقا مسیحا
  • مبارک باشه
    پاسخ:
    چی مبارک باشه؟! 
    +همینجوری نوشتم!
    بنده علاقه عجیبی به مادر شوهر دارم
    دلیلشم نمیدونم
    ولی وقتی به مامانم میگم این مساله رو
    عاقل اندر سفیه نگام میکنه
    پاسخ:
    منم مادر شوهر دوس دارم...ولی مادر شوهر داریم تا مادر شوعر!
    فک کنم مامانت" مادر شوعر" تو ذهنشه!
  • آقا مسیحا
  • منم همینجوری نوشتم مبارک باشه :-/ 
    پاسخ:
    :) 
    شادترین مردم لزومأ بهترین چیزها را ندارند بلکه از هر چه سر راهشان قرار مىگیرد بهترین استفاده را مىکنند
    با افتخار دعوتی جانم
  • آبجی خانوم
  • سلام و صبح بخیر
    عجب عروس با سیاستی بشی شما :|
    پاسخ:
    نه سیاست نبود،واقعیت بود!
    اصن طرف باید دلشم بخواد من عروسش شم!
    میدونستم اخرش عشقمو ازم میگیرن [شکلک گریه وزاری + شکست عشقی]
    پاسخ:
    بحث پادر شوهر چه ربطی داره به عشق شما؟!  :/
  • فیروزه ای
  • خخخخخ
    میگم که کیو دیدی به این نتیجه رسیدی
    پاسخ:
    حالا دیدن کی مهم نیس! ...مهم اینه که من دارم پند میدم شماهارو...
    باید با مادر شوهر رفت شهر بازی اصن! (پست جدید الانور رو بخون!)
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    اما از یه لحاظ هایی خوبه ...
    پاسخ:
    سلام

    مادر شوهر؟!
    +شما پسرین اینو میگین!
    منم چن تا از اینجور خانواده ها می شناسم که بچه کوچیکشون از نوشون هم کوچیکتره...
    ولی من عاشق خانواده های شلوغم ولی نه دیگه در این حد...
    پاسخ:
    منم تا دیشب قبل از نوشتن این پست فکر میکردم خوبه که خانواده ی طرفت شلووووغ باشع ولی الان فهمیدم که خیر! زهی خیال باطل!
    البته خلوت خلوت هم خوب نیست! 
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • شرایطی که گفتی یکمی ترسناکه البته :دی
    پاسخ:
    واقعیات زندگیه عیزم! ناناااا!!
    تو چشم منو باز کردی :دی
    ازت ممنونم
    پاسخ:
    امام علی (ع): هر کی عاشق بشه کور و کر میشه(چشمش واقعیات رو نمیبینه و گوشش هم ناتوانه از شنیدن واقعیات و فقط اون چیزایی رو که دوست داره رو میبینه یا میشنوه)
    یعنی میخوای بگی نمیدیدی؟!
    +من هی میگم تو یه چیزیت هست!
    سلام سلام
    .
    من فعلا ذهنم فقط مشغول خود شوعر هست... حالا بعد به خانواده اش هم فکر خواهم کرد (هرچند با توجه به سن و سال عروس و داماد آینده ^_^ احتمال مسن بودن مادر شوعر و چه بسا نداشتن ایشان بیشترتر است )
    .
    همزمان دارم نطق ریس جمهور رو درباره توافق و بیانیه مشترک می شنوم ها

    پاسخ:
    سلام :)

    بعضیا انقدرررر از مادر شوعر بیزارن که نمیخوان داشته باشن!!
    +ولی داشتنش خوبه! یکم اذیتش کنی زندگیت شاد میشه و روح و روانت رفرش گردیده و حال خوهای کرد!
    +ب نظرم با مادر شوعرم خوب خواهم بود :|
    سلام
    حالا برای کی اتفاق افتاده که شما این بیانیه قراء را ارائه کردی؟
    ...
    ولی اگر فرض کنیم، طرف مخیر بشود بین شوهر نکردن، یا شوهر کردن با همچین آدمی گیر کنه، کدام بهتر است؟
    یک وقت هایی مجبور است آدم همین مورد را انتخاب کند...
    شاید امتحانش همین باشد...
    پاسخ:
    سلام
    +واسه یه بنده خدایی!

    +عه! راس میگی ازین زاویه نگا نکردم!
    ولی خب زندگی سختی خواهد داشت...
    این یه نشان واقعیات بود ولی خب نه اینکه ازدواج نکنن با همچین کسایی...نظر شخصیه من فقط این :)
    خیلی نامردی 😂😂😂 کلا از آزار من لذت وافری میبری
    آخه داداش ما قاشقم نیسیم چه برسه یه چیزیمونم باشه 😆😂
    پاسخ:
    اصن کلن لذت وافر من به آزار تو وابسته س!
    +شما چنگال مایی :)
    دستمال سفرتونیم بتکون فنا شیم :/
    پاسخ:
    نفرما...شما قابلمه ای! روی سر ما جا داری :))
    ته دیگ مایی قربونتون :))
    پاسخ:
    ته دیگ برنجی پس :)
    +چرا امشب انقدر خلوته؟! 
    نکنه ریختن تو خیابونا جشن گرفتن ما خبر نداریم؟! هوم؟
    +زینب چادرت عربیه؟!
    آره میبینی چه خلوته ؟ :)

    کدوم چادرم ؟البته من بیشتر عربی سرم میکنم 
    پاسخ:
    همونی که بین دوتا درخت ایستادی و کیفت رو گرفتی و چند جای دیگه!
    فرمش خوشگل بود :)
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • یه بار داییم رفده بود پیش رمال

    بعد رمال رو اسکل کرده بود ، گفت فال تک تک اعضای خانوادمو بگیر !

    یارو هم اسم و سن و روز و ماه و سال تولد ما رو گرفته بود یه چیزی گفته بود !

    بعد داییم از حرفای یارو فقط یه جملش رو به من گفت " مادر شوهرش دوسش داره :| "

    به داییم گفتم مادرشوهرمو بیخیال ، شوهرم دوسم داره ؟ :|

    ×××

    ایشالله  خبر عروسیت با یه شوهر خوب و وصلت با یک مادرشوهر درست حسابی  :)

    پاسخ:
    تو نقش پررنگی رو توی زندگی داییت بازی میکنی!!
    ××× :)
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • آره ، اتفاقا از وختی زن گرفته روابطش با من بهتر شده :))))

    هی جلوی زنش میرم میگم دایی مـــــآچ !!

    یوهاهاهاهاها

    البته یه بار زن دایی فری بهم گفد داییم بهش گفده من عاشق پانته آم اصن =)))

    پاسخ:
    تا میتونی از فری دور شو!
    حس حسادت زنانه حیلی حطرناکه! خی لی
    جدیش بگیر!!!
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • فری مجبوره با من خوب باشه ...

    به دلایلی فعلا مجبوره ! مجبوووور !

    پاسخ:
    اوهوع! چه دلایل سفت و سختی هم هست که حسادتو تبدیل به اجبار کرده!
    تو عم بلدیا! نه بابا!
  • اسی بولیده
  • این پست در روز تولد من نوشته شده است:) !!
    پاسخ:
    پساپس تولدت مبارک ؛))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی