زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

حداقل تفاوت سنی 200 سال!

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ

دوم دبیرستان عاشق یه بنده خدایی شده بودم که 200 سال از خودم بزرگ تر بود  :|

آنگستروم؛

به همون شکل و قیافه ای که توی کتاب دوم دبیرستان هست البته...نه این قیافه ای که توی اینترنت سرچش میکنید!


+توی کلاس کنکور شیمی، همه من جمله استاد میدونستن من عاشق همچین دانشمندی ام؛کسی که طول موج 4 طیف نشری خطی هیدروژن رو کشف کرد

استاد داشت سوال میپرسید و ما جواب میدادیم،یکی از سوالاش جوابش آنگستروم میشد...گفتم همونی که من عاشقشم...اسمشو یادم رفته!!!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

  • فیروزه ای
  • خخخخخ
    عاشقی عقل رو از سرت پرونده بوداااااااااا
    ایولله داری
    روحم شاد شد
    پاسخ:
    کور و کر شده بودم! نمیدونی که!
    آنگستروم شبیه جورج بوش بود زمان لاغریش البته ! :| 
    پاسخ:
    آنگستروم به این خوشتیپی! 
    دلت میاد جون من؟! 
    +اصن علف باید به دهن بزی شیرین باشه :|
    توهینی نکردیم که :د چه غیرتی هم داریی بهش :)))
    پاسخ:
    آدم که عاشق میشه،هم روی عشقش غیرتی میشه هم حسود!
  • مهندس بهشت
  • بسیار خوب و شیک
    عشقشو میگم
    پاسخ:
    شیک هست بله!
    :)
    من یادم رفته قیافش چون از شیمی دوم دبیرستان متنفر بودم
    به خاطر اوربیتال ها :/

    +توی کتاب شیمیه دیگه آره؟ ^_^
    پاسخ:
    اربیتال ها رو من دوست داشتم!
    + آره شبمی دوم حاشیه ی صفحه !
    :))) خوبه عاشق گراهام بل نشدی :))))
    پاسخ:
    اونو یادم نیست!
    سیر عاشقی من پر پیچ و خم بوده!!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • خوشم میاد ازش !
    پاسخ:
    هوو نمیخوام! با تشکر!!!
    من عاشقه کریک شده بودمم سال سوم دبیرستان

    پاسخ:
    همون واتسون و کریک زیست؟!
    +خب پس طبیعیه! 
  • تنها همدم ماه
  • من فکر میکردم ماری کوری پسره ولی خب خداروشکر عاشقش نشدم :|
    پاسخ:
    من فکر میکردم ماری جوانا همون ماری کوریه!
    ببین تفاوت سنیتون و شباهت اخلاقیتون کورم کرد :دی
    پاسخ:
    میبینی چقدر بهم میایم؟!
    خدا یهو در و تخته رو جور میکنه!
  • تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
  • بله میدونم تغذیه میخونید. :)
    مهم اینه کار هردومون در حوزه سلامت هست.

    موفق باشید و پایدار...
    بازم سر بزنید...
    پاسخ:
    مهم همون "حوزه سلامت" ه هست!

    +ممنون شما هم ایضا...
    +حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی