زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یک عدد شاعر عصبانی!

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ

ﺗﻮ ﻏﻠﻂ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﺩﻝ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺑﺒﺮﯼ ،

ﺳﺮ ﺧﻮﺩ ﺁﯾﻨﻪ ﺭﺍ ﻏﺮﻕ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﺑﺒﺮﯼ ،


ﻣﺮﺩﻩ ﺷﻮﺭ ﻣﻦ ِ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ،

ﮔﻮﺭ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺩﻟﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻏﻮﺍ ﺑﺒﺮﯼ ،


ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺩﺍﺩ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﮐﻪ ﮐﻨﯽ ﻣﺠﻨﻮﻧﻢ ؟

ﺑﻪ ﭼﻪ ﺣﻘﯽ مثلا ﺷﻬﺮﺕ ﻟﯿﻼ ﺑﺒﺮﯼ ؟


ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍصلا ﭼﻪ ﮐﻪ ﻣﻬﺘﺎﺑﯽ ﻭ ﻣﻮﯼ ﺗﻮ ﺑﻠﻨﺪ ؟

ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﺮﺍ ﺗﺎ ﺷﺐ ﯾﻠﺪﺍ ﺑﺒﺮﯼ ؟


ﺑﺨﻮﺭﺩ ﺗﻮﯼ ﺳﺮﻡ ﭘﯿﮏ ﺳﻼﻣﺖ ﺑﺎﺩﺕ !

ﺁﻩ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺷﺮﺍﺑﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮﯼ !


ﮐﺒﮏ ﮐﻮﻫﯽ ﺧﺮﺍﻣﺎﻥ ، ﺳﺮ ﺟﺎﯾﺖ ﺑﺘﻤﺮﮒ !

ﻫﯽ ﻧﺨﻮﺍﻩ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺻﯿﺎﺩ ﺑﻪ ﺻﺤﺮﺍ ﺑﺒﺮﯼ ،


ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺑﺎﺭ ِ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ !

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﻠﮏ ﻧﺒﻨﺪﻡ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺭﻭﯾﺎ ﺑﺒﺮﯼ !


ﻟﻌﻨﺘﯽ ، ﻋﻤﺮ ﻣﮕﺮ ﺍﺯ ﺳﺮ ﺭﺍﻩ ﺁﻭﺭﺩﻡ ؟

ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻭﻋﺪﻩ ﯼ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺒﺮﯼ ؟


ﺍﯾﻦ  ﻏﺰﻝ ﻣﺎﻝ ﺗﻮ ، ﻭﺭﺩﺍﺭ ﻭ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﮔﻢ ﺷﻮ !

ﺑﻪ ﺩﺭﮎ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻧﺒﺮﯼ ﯾﺎ ﺑﺒﺮی 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

اوه اوه عجب عاشقی :| کم مونده طرفو جر وا جر کنه
پاسخ:
انقدر دوسش داره که داغوونه و اون روی سگش اومده بالا!
اعصاب نداشته هاااااااااااااااااااااااااااا :دی
پاسخ:
حالا و احوالاتش بدجور نامساعده! درک نمیکنین دیگه!!
سلام خوبی ؟.. هستی ؟.. 
اگه اره بیا وبم یه ندایی بده بدونم هستی .. :| 

چقد قشنگ بود این شعره .. ;D

خوب عزیزم من زمانی که بلاگفا خراب شد برعکس بیه دوستان هیجا نرفتم و موندم که درست بشه ..
یعنی اولش اصلا فکر نمیکردم اینقد طول بکشه ولی خوب کشیدو منم صبر کردم ..

میدونین بلاگفا جایی که سالهاست من توشم ، توش بزرگ شده ام ..
هیچجوره نمیتونم ازش دل بکنم ..


پاسخ:
سلام
الان این ندای من است که میشنوید!
خداوند بهت صبر ایوب داده پس!
  • مستر نیمــا .
  • این تو پست موقتام بود.میخواستم یه روز بذارمش:دی
    باحاله
    پاسخ:
    پیش دستی کردم پس!
    +خی لی :))
    سلام
    خخخخخخخخخ
    چه شاعر بی اعصابی... خب تقصیر خودته عاشق شدی!
    پاسخ:
    سلام
    کی؟! من و عشق؟!
    :)) نه!
  • نیمه سیب سقراطی
  • آخی ولی گناه هم داره آآآآآآ ! معلومه درد کشیده ست !
    پاسخ:
    آره دیگه! کاملا مشهوده؛داره نعره میزنه  :))
  • فیروزه ای
  • یا ابالفضل
    جلو دستش بود تیکه تیکه ش میکرد
    خیلی باحال بود. خخخخ
    پاسخ:
    :))))
    نه بیا لطیف تر فکر کنیم...جلوش بود حتما بغلش میکرد!
    چون الان دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده!
    شهراد میدری شاعرشه ، چن تا شعر دیگه م داره که تو بیتاش از این غلط کردما و میکنیا استفاده کرده. کلا این مدلیه شعراش
    پاسخ:
    خیلی باحاله و دوسش دارم! 
    اصن مررررد باس همینجوری باشه!
    ;))))
    پاسخ:
    :))))
    خطابم به یک عدد شاعر بی اعصاب بود... نه شما
    پاسخ:
    گفتم به من نمیاد!
    خخخخخخ
    خدا بهش رحم کنه ....
    پاسخ:
    رحم کرده!....مرده!!! سالهاس...!
    +مگه من چمه ؟!  :|
    شدت عصبانیتش خیلی بالا بوده ها!!!!(((:
    پاسخ:
    آمپرش بدجور زده بالا!
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • آقا من عااااااااااااشق این شعر شدم

    خیلیییییییییی خوبه به مولا

    اجازه ی کپی می فرمایید ؟ ^_^


    پاسخ:
    مال خودت اصن :) 
    بردار ببر ؛)
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • وووییی عزیزوم بشی :)))

    پاسخ:
    مگه عزیزوت نبودم تا حالا؟! :))
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • بودی الان بیشدر عزیزوم بشی :)))

    پاسخ:
    ^_^ 
    :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی