زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اینا واقعیه...!!

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۱۳ ب.ظ




اینو نیگا کنید... این خواهرمه!!



این یک هم خود خودمم!     کلا تو پیدا کردن وسایل خنگم!



اینم من و خواهرم!!  

اینم مامانمه!






یادش بخیر اینم بچه های کلاسمون تو مدرسه...





ما اینکارو زمستونا انجام میدیم!




اینم خواهرمه...همه ی کاراش همینجوریه!





یادش بخیر... رد پای آبی...یادمه، پسره خیلی خنگ بود!

خودم ی دفعه گوشی نوکیای دوستم از طبقه ی سوم از دستم افتاد مردم و زنده شدم. گوشیه هیچیش نشد... قدرت خدااااا....!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۱)

سلام زی زی جون..چطوری؟؟؟
ایول ب تو..بنرتوزدم تووبم عشیشم..توام اگه خواستی مال منوبزن.اگه کدشونداری بگوبهت بدم

پاسخ:
پاسخ:
مرسی
آره مال خودتم بده
  • من بی تو ( دلنوشته و شعر های فرشاد ...)
  • سلام یادش بخیر برنامه زیزیگولو....احتمالا هم سن و سال من باشی که این برنامه رو یادته.وبلاگه زیبا و با سلیقه ای داری لذت بردم...آره موافقم منو با همین اسمی که نظر دادم لینکم کن..من با چه اسمی لینکت کنم عزیزم؟ تازه وبلاگتو راه اندازی کردی؟

    پاسخ:
    پاسخ: آره یادمه، برنامه شو خیلی دوس داشتم مخصوصا آهنگشو!
    ♥لیـــــــنک شدی♥
    میتونی منو با اسم zizigolu بلینکی
    salam khooobi mc ke behem sar zadi web u aaaliiee

    lik shodi age khasti mnm link kon montazretaammmm

    پاسخ:
    پاسخ: ممنون لطف داری...
    حتـــــــــــــــــــــــما♥لیـــــــنک شدی♥!!!
    وب تو ام خیلی قشنگه.....چشم بگو بلینکمت....

    پاسخ:
    پاسخ:
    ♥لیـــــــنک شدی♥
    بوس
    سلام عزیزم
    شما هم وب قشنگی دارید
    لینکی

    پاسخ:
    پاسخ:
    مرسی گلم
    ♥لیـــــــنک شدی♥
    لینک شدی

    پاسخ:
    پاسخ:
    ♥لیـــــــنک شدی♥
    salam shoma ham vebe zibaee darin
    bashe linketoon mikonam
    ahange ramin bibak ba esme ejaze nemidam

    پاسخ:
    پاسخ:
    ♥لیـــــــنک شدی♥
    آهنگت خیلی توپ بود!
    سلام. خوب نه سرم شلوغ نبئد من پی ام تورو دیر دیدم عزیزم وقتی جواب دادم تو دیگه تو خواب بودی ببخشین خیلی دوست داشتم بحرفیم حیف شد .

    پاسخ:
    پاسخ:
    نه خواب نبودم...
    من اصن خواب ندارمممم!
    خوب راست میگه دختر چی به اهنگ گوش کردن.برو مفاتیخ بخون..عزیزم تو فکر میکنی من خودم کارامو میکنم بخدا بلد نیستم دوستان میکنن تو میتونی از بجه ها کمک بگیری

    پاسخ:
    پاسخ:
    هه! وبت دست یکی دیگه س!!!
  • سکوت تنهایی...
  • خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی باحال بودن مرسی عزیزم

    پاسخ:
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ!
    قابلی نداشت
    ♥لیـــــــنک شدی♥
    سلام ممنون از حضورت

    با افتخار لینک شدی


    پاسخ:
    پاسخ:
    ♥لیـــــــنک شدی♥
  • من بی تو ( دلنوشته و شعر های فرشاد ...)
  • ممنون .آهنگه تایتانیکه وبلاگم...لینک شدی..

    پاسخ:
    پاسخ: خیلی خیلی قشنگ بود

    ♥لیـــــــنک شدی♥
    سلام.خوبی .یئاش یئاش ربلاگت داره زیبا میشه ها.راستی امروز 4 شنبه بید جواب کنکورو میخوام.

    پاسخ:
    پاسخ:
    کجایی عمو؟!
    جواب کنکور ک 21 شهریور میباشد!
    ممنون
    قشنگه دیگه ها؟!
    باشه عمه جان خوب خودت چطوری روبراهی نه.

    پاسخ:
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخ!
    آره خوبم عمو جان!
    سلام لطفا اسم وبمو لینک کن

    پاسخ:
    پاسخ:
    ب اسم وبت لینکــــــــــــــی
    سلام زی زی جون...خوبی؟؟؟
    این پستت خیییییلی باحال بود اول صبحی روحیه م شاد شد...
    هنوز وبم فیلتره
    خدا ازشون نگذره دعا کن زودتر باز بشه

    پاسخ:
    پاسخ:
    ایشالا زودی باز شه...
    من ک بی صبرانه منتظرممممم
  • دخترا انقد ساده نباشید
  • عالی بود مخصوصا این گوشی نوکیائه
    واقعا هرچی گوشی داغون تر باشه دیر تر خراب میشه اصلا داغون نمیشه لا مصب

    پاسخ:
    پاسخ:
    من گوشی نوکیای دوستم از طبقه ی دوم از دستم افتاد همه ی قطعاتش جدا شده، سر همشون کردیم گوشی روشن شد!!!
    بریم کت کتی خندیم.وبلاگ چ بید؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    خاب رووم.
    اما دگه سی چ خندیم؟!
  • اسی بولیده
  • من اونیم که هرچی مامانش میگه ، میگه نه:))))))

     

    میشه بپرسم مسعود کیه؟؟

    پاسخ:
    اوووو ببین کجا اومدی!
    یادش بخیر این پست متل وب بلاگفام بود...فک نمیکردم موقع انتقال اینا هم اومده باشن...

    + یکی از بچه های بلاگفا بود که فک کنم آدرسشم هست ...نمیدونم الان وبش سالمه یا پکیده!
    میگفت 3تا بچه داره، 3تاشونم دکترا دارن و خارجن! :))
  • اسی بولیده
  • واقعا؟؟

    آخه دیدم نوشته بحرفیم فکر کردم از آشناهاست

    پاسخ:
    نه بابا :|
  • خرید سیم کارت همراه اول
  • وای چه خوووووبن!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">