زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اتفاقات پیش رو را تصور نکنید!

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ

مثلا یه موقعیت پیش اومده،حالا هرچی،فقط یه موقعیت

بعد مثلا تو خودتو آماده کردی واسش 

بعد از اونور هی مسائل و پیشامدایی رو که ممکنه اتفاق بیفته رو تصور میکنی تو ذهنت و خیال پردازی

و اینکه خودتو تو موقعیت های نیومده متصور میشی و تو ذهنت برنامه ریزی میکنی واسه اون اتفاقای تخیلی اتفاق نیفتاده

بعد در همین حین اون موقعیته واقعی میشه و اونطوری که تو خواستی و متصور شدی پیش نمیره

اصن یه جور دیگه،یه جور کاملا برعکس بشه مثلا


+پیشنهاد: هیچ وقته هیچ وقت،موقعیتی رو که قراره اتفاق بیفته متصور نشید!

چون در صورت اتفاق نیفتادن اون تصورات شما،ضربه ی سختی خواهید خورد! و جبرانش یکم (ینی خیلی!) زمان میخواد!!

اینکه بذارین اون موقعیت بدون برنامه ریزی و تصور قبلی اتفاق بیفته فوق العاده هیجان انگیزه و میتونید از تمام اتفاقات پیش رو لذت کافی رو ببرین و فوق العاده سرحال بشین!

پیش بینی کردن،تصور کردن،و هی در موردش فکر و خیال کردن و بعدش با یه چیزی دیگه مواجه شدن خودش کلی ضد حاله!


از ما گفتن بود!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

اوهوم :(
موافقم
پاسخ:
تو هم ضربه خوردی پس!!
  • سعادت سلیمانی
  • نخیرم، برنامه ریزی کردن و آینده نگر بودن خیلیم خوبه! :|
    پاسخ:
    آینده نگر بودن فرق میکنه با تصور کردن اتفاقات!
  • مستر نیمــا .
  • بستگی داره چه موقعیتی باشه
    پاسخ:
    آره خب
    نظری دارین در مورد موقعیتا؟!
    من خودم خیلی زخم خوردم از این جریان...
    واسه همین همیشه به بدترین شکل،تصور میکنم.
    پاسخ:
    آفرین!
    همینه! تصور به بدترین شکل!
    موافقم

    چون خودمم خیلی خیال پردازی می کنم همیشه!
    پاسخ:
    خیلی افتضاحه اگه اونجوری پیش نره که خیال پردازی کردی!
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    مگه میشه؟
    پاسخ:
    سلام
    خب نه ولی میشه ذهنو کنترل کرد که خیلی پرو بالش ندیم یا لااقل به بدترین شکل ممکن تصورش کنیم!
    چشمممممممممممممممممممممممممم
    پاسخ:
    آفرین :)
  • خانم والیوم
  • انگار ابن پست رو نوشته بودی ک به سوالای دیشب من جواب بدی:/

    باشه ب بدترین شکل:/
    پاسخ:
    جواب های خود را در پست های من جست و جو کنید :|
    فک کنم ما همزاد همیم! 
    یه چیز دیگه هم بود که هردومون همزمان بهش فکر میکردیم...یادته؟!
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • هرچیزی متعادلش خوبه :))

    باید یه نمه تصویر سازی کرد که انگیزه بگیری... که اون رویاها تو رو بکشن جلو ! هلت بدن به سمت هدف !

    و البته تا حدودی هم باید فکر کنی خب آخر این کاری که دارم میکنم چی میشه ؟ چجوری میشه ؟ یه وخت بد نشه ؟!

    ×××

    ولی خب دیگه نباید مطلقا غرق در رویا و تصور شد و واقعیت رو کنار گذاشت :| اینطوری تمام وقت هدر میره واسه تخیل و خواب دیدن ... و بعدشم که بهش نمیرسی همونطور که گفتین آدم له میشه :)

    پاسخ:
    همینی که گفتی!
    :)
  • دختر پاییز
  • همین یه جمله  که نوشته بودی وقتی یهویی اتفاق بی افتن ادم لذت بیشتری ازشون میبره کافی بود تا قانع شم ؛ ولی انصافا یه وقتایی اختیار فکرمون دست ِ خودمون نیست :دی.
    پاسخ:
    آره خب!یه وقتایی نمیشه فکرو کنترل کرد! مخصوصا وقتایی که مسئله خیلی جدی باشه!!
    سلام سلام
    با توجه به نظرات و جوابها، یعنی یا پیش بینی و تصویرسازی نداشته باشیم یا بدترین شکلش رو تصور کنیم که نخوره تو ذوقمون؟
    پاسخ:
    علیکمسلام!!
    دقیقا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی