زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

قاطی پاتی کردم،امتحانام تموم شده چون

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ

داشتم بلند میخوندم: پاییزو نه اما کنار چتر بدون تو بارونو دوست دارم!!!

وقتی همه خندیدن تازه فهمیدم چی خوندم :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

:)))))
نع خوبه فک میکردم من فخط اهنگارو چپه رو میخونم:دی
پاسخ:
انقدر بدم میاد وقتی دارم آهنگ میخونم خواننده اشتباه میخونه! :)))
اینجا چقدر قشنگه :)
پاسخ:
ممنون :)

  • اشکان میرشی
  • با سلام خدمت شما دوست عزیز خسته نباشید سایت خوبی دارید و مطالبش هم عالیه اگه مایلید تبادل لینک یا بنر کنیم به بلاگ منم حتما یه سر بنید و نظرتونو بگید مرسی.
    موفق باشید
  • ♛ ♛ آرین ♛ ♛
  • خخخخخخخخخخخخخخخخ D:
     وای خدا چقد خندیدم D:
    پاسخ:
    خودمم نمیدونم داشتم چی میخوندم...!
    میخوندم فقط!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی