زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

این داستان:حنا!

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ

دیشب یکی از بچه ها اومده بود تو سوئیتمون و دستش یه کاسه حنا بود

میگم این واسه چیه؟ میگه ماسک!

کشیدن رو صورتشون و با ماست قاطیش کردن که رنگ نگیره و کشیدن رو پوستشون و سریع شستنش

حالا من بازیم اومده بود :)

رو صورتم ازین شکلایی که مردم رو لپشون میکشن واسه جام جهانی کشیدم (قبول دارم ندید بدیدم! من کی جام جهانی رفتم؟! پس این کار منطقی بود کاملا!)...در همین حین یکی از بچه ها شروع کرد یه ماجرایی رو تعریف کردن،منم سر تا پا گوش دادن

ماجرا که تموم شد یه نگا به آینه انداختم دیدم ااااای وااااای!!! نشستم حنا رو! حالا بدو بدو بشور رنگ نگیره!

رنگ گرفته! نارنجی کمرنگ شده جاش :|

فقط امیدوارم تا پس فردا صبح که میرسم خونه رنگش بره! مامانم نترسه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

یا خدااااااااااااااااا :|
پاسخ:
:| 
میدونم خطا کردم

اصن خوب کردم :|
خخخخخ،اسمتو میزاریم حنایی دختری در سوئیتش مثلا *_*

پیوندت زدم به وبم با اسم آسی پولیکا با اجازه،فالو هم میشی،بوس از لپ نارنجیت 
پاسخ:
اسم وبت توی وباییه که دنبال میکنم
تا پست جدید گذاشتی سر برسم :)
:))))
نمیره حنا رنگش به این زودیا نمیره:)))
پاسخ:
بدبخت شدم؟!  :/
انگشت اشاره ی دست راستمم با ناخنش رنگ گرفته! انگار پفک خوردم!! نارنجیه!
:)))))))
کماکان :)))))))
پاسخ:
نخند مسئله جدیه!
فک کن...پرچم ایران با رنگ حنایی رو صورتمه!
یا خدا! فردا من چجوری برم شاهچراغو خیابون و اتوبوس و ...!!
عنوان کاملا به جا انتخاب شده... این داستان: حنا !
آبلیمو بزن ببین میره؟....
پاسخ:
آبلیمو نداریم! روز آخره و هیچی نداریم!!
رفتم حموم،کمرنگ تر شد :|
برای ماسک صورت ، به جای حنا ، سدر با ماست ترکیب میشه و روی صورت قرار میگیره دخترم D:
حنا دختری در مزرعه ، خوبه طرح دار جاش مونده ها :)))
پاسخ:
فردا یه پرچم ایران بگیرم دستم برم تو خیابون!!
خیلی هم عالی شد!
الان دیگه زی زی قابل شناسایی هستش :)
پاسخ:
تا صبح لیف میکشم صورتمو!
عاره تو شهر ما رسمه تو نامزدیا دائم حنا میزنن نمیدونم برا شما هم هسد یا نعع
ولی حنا ا چند هفته هم ممکنه بمونه اثرش:)))
پاسخ:
نه ما واسه حنا بندون یه خرده به دست عروس میزنن و زود میره میشوزه!
ولی داماد! 
رسمه یه تشک پنبه ای بزرگ میارن و دامادو میخوابونن روش و دست و پاهاشو حنا میزنن و با پارچه ی سبز با پولک تزئین شده ی مثلثی شکل دست و پاهاشو میبندن و درحالی که روی تشکه،پسرا اینور و اونور تشکو میگیرن و چندباری پرتش میکنن هوا! بعد بلندش میکنن رو کولشون و تو حیاط دورش میدن! داماد بدبخت هم دادو بیداد میکنه که ولم کنین الان دست و پاهام رنگ میگیره میخوام برم بشورمشون! اونام نمیذارن و یه ماجراییه اصن!
بعد وقتی ولش کردن میدوئه میره زیر شیر آب دستا و پاهاشو میشوره!
:))))بیچاره دامااد:)))

نع ما فخط یکم میزنن به کف دستشون
سالخورده ها هم بخاطر عادتشون میرن ناخوناشونو حنا میکنن
البته تو خونواده ی ماکه همون حنا رو هم بعضی وختا نمیزنن مگه اینکه بکب از خونواده ها رسم داشته باشن که بزنن
پاسخ:
من کلن حنا ببینم ذوقش میکنم! 
چون دیر به دیر میبینم!
بدیش اینه تا میای ذوقش کنی سریع رنگ میگیری :|
بیچاره داماد :%%%%%%%%
پاسخ:
هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد یا یه چیزی تو همین مایه ها!
سلام سلام
یاد باد آن روزگاران یاد باد
ما هم در خوابگاه از ماسک استفاده می کردیم ولی سدر و ماست می زدیم (من که تنبلیم می شد بشورمش با همون می خوابیدم تا صبح ... خشک شده با زحمت می شستم عملا صورتم زیر شیر آب ^_^) یا سفیده تخم مرغ می مالیدم روی صورت که در چند ثانیه دیگه نمی شد حرف بزنیم همه ساکت فقط با چشم و ابرو اشاره می کردیم. یادش بخیر
پاسخ:
خشک شدن صورت خنده داره :))))
یاد ماسک خیار افتادم! 
بهم میگفتن خیلی خوب چمن کاری میکنی!
ما هم سکوت میکردیم وگرنه همه ی چمنامون میریخت!!
  • محمود بنائی
  • :) حالا این شکل های جام جهانی چی هست؟
    پاسخ:
    ازهمینا که دوتا خط میکشن روی لپاشون!!
    تبریک میگم 
    پاسخ:
    واسه چی؟! :))
    به دلیل رنگی شدن صورت
    پاسخ:
    سفارش انواع طراحی و چاپ شکلای مختلف رو با حنا بر روی پوست پذیراییم!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی