زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سوسمار در خوابگاه!

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵ ق.ظ


از ساعت 12 تا 2 شب دنبال مارمولکه بودیم! حالا فرداشم امتحان میکروب داشتیم!

انقدررر جیغ کشیدیم و خندیدیم که خدا میدونه!

از زیر پای یکی از بچه ها رد شد اونم پرید بالا بین در و تخت گیر کرده بود! منظره ای بسی خنده دار! حالا هی عین تارزان ازین تخت بپر رو اون تخت! همه تارزان شده بودن!!

یکی از بچه ها هم تا میدیدش فریاد میزد:بچه ها سوسمار،سوسمار!!

آخرش کشتمش! تا یکی دو روز هم عکس پروفایلای هممون شده بود مارمولک! هم عکس قبل از مرگش و هم بعد از مرگش!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • قاتل ...
    پاسخ:
    همه میگفتن...!
  • سعادت سلیمانی
  • خیلی عجیبه ...
    کشته ندادین؟!!!
    پاسخ:
    ها ببخشید الان دیدمش!!
    نه ب کوری چشم دشمنان سالمیم! :)))
    وای خودااااااااا هربار میام وبت عخس مارمولکو سوسار گذاشتی
    اصن خعلی ب موقع میام فک کنم>.<

    من از مارمولک بدم نمیومد اصلناااا
    ولی یه بار داشتم کخ میریختم بهشون
    با چوب زدم به دمش
    دمش کنده شد
    هعی وول وول میخورد
    هیچی دیه سکته کردم بعدم ترسیدم ازشون>____________<

    پاسخ:
    کنده شدن دم طبیعیه!
    تازه خونی هم میشه!هی هم تکون تکون میخوره و میگن حاوی سیاه نوره!
    اتفاقا دیروزم یه ملخ گرفتم! :)))
    المی...خیلی تو فکرت بودم ...مخصوصا دیشب و امروز صب که سر جلسه بودی...

    سلام و وقت بخیر

    کاریکاتور های منتخب(سیاسی-اجتماعی-فرهنگی)

    در این لحظات شاید حالتان جا بیاید.

    (پیش نویس ها)
    چیکار داشتین به بیچاره؟
    زندگی خوابگاهی یعنی زندگی مسالمت آمیز با سوسک و گربه و ...
    :))))
    پاسخ:
    ما اینجا زندگی مسالمت آمیز داشتیم تا حالا با مارمولک و سوسک و ملخ و موش حتی!
    سلام
    سوسمار؟!
    خخخخخخخخخخخ
    یادمه می گفتن کشتن مارمولک مکروهه... خب با کیسه می گرفتینش و می انداختینش بیرون.
    پاسخ:
    سلام 
    :))
    دیگه در این حد جرئت ندارم یه سوسمار زنده رو با دستام بگیرم!!
    ولی من شنیدم مستحبه ها...
    چرا روانشناسی نرفتیی خببب؟؟؟؟
    لونکه شیرینتر میخوره باشه از تغذیه:دی


    پاسخ:
    نه تغذیه بهتره :)
    خیلی هم عالی... اینم از خاطره سازی خوابگاهی :)
    پاسخ:
    چه کنیم دیگه ...!  :))
  • خانم والیوم
  • شد من یه بار بیام وبلاگ تو یه جکی جونوری رو نفله نکرده باشی-___________-
    ای بااااااااااااااابااااااااااااااا
    پاسخ:
    :)
    میزارم تا تو بیای! :)))
    شنیده بودم خوابگاه سوسک داره ولی مارمولک!!!؟!!!
    پاسخ:
    موش و ملخ رو هم بهش اضافه کن!!
  • ♛ ♛ آرین ♛ ♛
  • آخی -_-

    خب میگرفتینش مینداختینش بیرون زندگیشو بکنه -_-
    پاسخ:
    نمیشد که...
    تا صب میخوردمون!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی