زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تلفظ چپکی

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ

چادری قاچه

+مثلا بخوای بگی "قادری چاقه!" 


یک روز مزخرف با دوتا امتحان :|

۱۱ روز دیگه فقط مونده، بعد میرم خونه :) ان شاالله


  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

سلام ؛

این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : جشن شکوفه های گیلاس


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .


  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    :)

    به فردا فکر کنید

    پاسخ:
    سلام
    فردا؟
    واااااای فرداااا >_<
    امتحان میکروب دارم ...!
  • سعادت سلیمانی
  • دو امتحان تو یه روز خیلی اعصاب خرد کنه!
    پاسخ:
    افتضاحه...
    سلام
    اسامی طرح ولایت درنیومد؟!
    پاسخ:
    سلام
    اتفاقا خودمم تو فکرش بودم
    خبری نیست....
    الهی قیافه شو! :)

    سلام رفیق، چطوری؟ چه خبرا؟
    پیدا میدا نیستی...
    امتحانا خوبه؟
    خوش به حالت که می خوای بری خونه چند روز دیگه :( :( :(
    من که از بعد از نوروز دیگه نرفتم :(

    پاسخ:
    منم بعد از نوروز نرفتم :(
    3 ماه...
    امتحاناته دیگه...میام! به زودی...!
    موفق باشی :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
  • محمود بنائی
  • امتحانات و اضطراب و افسردگی و ذکر خدایا غلط کردیم از ترم بعد درس میخونم :) 
    به این فکر کن که چند روز بعد میری خونه و... 
    پاسخ:
    از ترم بعد میخونم!!!
    وااااای خونه....مامان...بابا...خواهرام...وااااای نگو!
    شب بیداریا...سحری خوردنا...! نصف شب با جیغ جیغ کردن و خندیدن همه رو از خواب بیدار کردن و....!

    دلم واسه خونه تنگ شده! 3 ماهه....نرفتم...
    خدااااااااااا قوت
    مقاومت کن. مقاومممت
    پاسخ:
    ممناااااان :))
    باشه (آیکون زیزیگلو در حالی که بازو گرفته!)
    مففق باچی... :)

    پاسخ:
    مچچکرم :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی