زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کلام اول،نه نگاه اول!

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۳ ق.ظ

من از اون دسته آدم هایی ام که بیشتر با کلام اول عاشقم میشن تا نگاه اول!

از اون دسته ای که وقتی نوشته هامو بخونن متوجه خصوصیاتم میشن

که اول براشون عادی ام و ممکنه خیلی متوجه ام نباشن تا اینکه یه مطلبی بنویسم و پی ببرن چجوری ام...

فکر نمیکنن من اونجوری ام که مینویسم...تا اینکه بخونن!

تا حالا که منو نمیشناختن...از وقتی که متن هامو خوندن یه جور دیگه شده برخورداشون!

خیلی هوامو دارن!

+بعد من خنده م گرفته بود...

امروز_انتشارات

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

عشق به انسانها یک فریب بیشتر نیست

اما خوبه

برای تداوم نسل چیز خوبیه

اما ا ینکه گمان کنیم خوشبختی ما به عشق ماست اشتباه است

عشق ما با دیگر انسانها هیچ فرقی نداره و فقط تو چشم ما با دیگران متفاوت است

اگه به این نگاه خودمان اعتماد کنیم سرمان به سنگ می خوره و خدا نکنه راه برگشتی نباشه

بهترین راه اینه که خودمان را مسئول خوشبخت کردن خودمان کنیم و به دیگری به همان اندازه که اهمیت دارد توجه کنیم

یعنی به اندازه یک انسان عادی که هر لحظه ممکن است عوض شود.

تنها خداست که استحقاق دل ما را دارد و هر کس غیر او در این دل باشد غاصب است و دلدار شایسته ای نیست.

من در این مورد در وبلاگ برای بهارhttp://barayebahar.persianblog.ir صحبت کردم

 که عشق یک بیماری است و سه راه درمان آن را هم مطرح کرده ام.

پاسخ:
این نوشته جنبه ی طنز داشت،جدیش نگیرین...
ولی در رابطه با عشق که فرمودین فریبه
عشق فریب نیست،عشق مقدسه،حالا از هرنوعش،چه عشق به خدا چه عشق به یه انسان دیگه

اصلا دل مال خداست و صاحبش اونه،ولی اصل وجود آدم عشقه،چیزی که فقط انسان داره...پس بیماری نیست که اگر اینطور بود دنیا یه بیمارستان بزرگ بود و همه ی ما بیماراش. .
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    عیدتون مبارک

    دعوتید به اتاق فکر(Think tank)

    با موضوع  : " چگونه گرگ شویم!!! "

    http://martt.ir/post/365

    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک
    بعد از امتحانام بیام اشکالی نداره؟!
    درس دارم :/
  • محمود بنائی
  • سلام
    چی شده؟ 😳
    پاسخ:
    سلام
    ماجراش مفصله
    بعدن شاید یه پست گذاشتم در موردش :)
    سلام
    عیدت مبارک
    نکنه می خوای کتاب چاپ کنی؟ :دی
    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک :)

    کتاب؟
    اونوقت دیگه نمیدونم کجا فرار کنم از دست اینهمه...!!!

    +اعتماد ب سقفم معلومه؟یا بیشتر توضیح بدم؟!

    وات؟!
    میشه یجوری بگی ما عم بفهمیم؟
    پاسخ:
    شمام نفهمیدین؟!
    :|
    خیلی واضح توضیح دادما!!
    دیگه بیشتر نمیشه بازش کنم!!
    سلام سلام

    نخست:هدر مدادرنگی ها بسیار زیبا زیبا
    بعد: ممنون برای راهنمایی به صفحه جیم عزیــــز^_^
    آخر: منم مثل بعضی از دوستان کنجکاوم ها ( همون فضولی روشنفکرانه خودمون :)) )

    برقرار بمانی و راضی
    پاسخ:
    سلام سلام :)
    خیلی خیلی ممنونم :)
  • سعادت سلیمانی
  • عشق بیماریه 0_O !!!!!!!!!!

    بازم به ناشناس قبلی...
    پاسخ:
    :)

    ناشناس قبلی...! :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی