زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نگرانم...

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ق.ظ

از دیشب نگرانم،از ظهر تا الانم دل تو دلم نیست

لطف کنید وقتی میخواین یه مدت خبری ازتون نباشه،خبر بدین. چه مامانت باشه،چه میخواد بابات باشه چه هرکی

من چند روزه درس نخوندم

وقتی میگی بیمارستانم،بستری ام

وقتی 4 روزه دارم غصه میخورم که دستت بی حسه،وقتی میگی دکترا یه چیزایی میگن، وقتی زبونم بند اومد که گفتی کنار نخاعت یه توده هست،وقتی میگی به هیشکی نگو و فقط خودت میدونی

وقتی نمیتونم به هیشکی بگم و هی مجبورم تو خودم بریزم، وقتی که فرجه ی بچه هاس و نمیتونم جمعشون بکنم بیایم عیادت

وقتی که میشینم پای کتاب و هر لحظه بهت فکر میکنم که چی شده؟ حالت خوبه؟ چرا خبری ازت نیست؟

نباید یه خبر بدی...

مگه دستم بت نرسه!  خیلی داغوووونم....

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

ان شاء الله که شفا پیدا کنن
پاسخ:
سلام عزیزم
ان شاالله... 
همش 20 سالشه...

انشالله زود خوب میشن و خبره سلامتیشونو میدن،این موقعیت رو داشتم و میگم خدا صبرتون بده،اگر میشه به وبلاگم سر بزنید و در مورده رمانی که می خوام بنویسم نظر بدید،یه قسمته کوتاهی ازش رو نوشتم،اما چون نمیدونم تا چه حد می تونم رو نوشته هام حساب کنم،نیاز به نظر دارم و ممنون میشم نظر بدید.
بازم ممنون
daghneveshte.mihanblog.com
پاسخ:
سلام
ان شالله...وقت کنم به زودی حتما سر میزنم.
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    دعا کنید

    "باشد تا رستگار شویم"
    پاسخ:
    سلام
    بله...همین کار فقط از دستم بر میاد...
    :((((((((((((((
    خوش به حال شما بلاگی ها!
    من بلاگفا رو میخواااااااااااام
    من دوستامو میخوام
    من تو بلاگ اسکای غریبم
    + راستی کامنت نذاشتنم دلیل بر نخوندن نیست :)
    پاسخ:
    سلام نسرین!
    من هی میگم ول کنین بلاگفا رو!
    هی هشدار داده بودم! هی پند و نصیحت کرده بودم!
    نمونه ش:تو کامنت دونی مستر نیما!

    حالا بیا بلاگ،بعدا که بلاگفا درست شد،آرشیوتو بنداز روش :)
    +بلاگفا خر است :|

    سلام
    کی، چی شده؟! نگران شدمممممممم منم.
    آره اینجوری آدم داغون تر میشه.
    پاسخ:
    سلام
    یکی از بچه هامون ...دستش بی حس شده
    حالا که رفته واسه بستری گفتن از نخاعشه...
    تومور...
    وای خدا شفاشون بده
    چقدر ازین خبرا به ادم میرسه هرروز!
    ای خدا
    پاسخ:
    جوونم هست...
    تازه خودم دیدمش سالم بود...
    وای خیلی اعصابم خرابه
    هنوزم ازش خبری نیست...
    فعلاً که من و مسترنیما و بانوچه و نسرینا و یه چندتای دیگه بلاگ اسکاییم و اونجا قلم فرسایی میکنیم
    ولی بلاگفا یه چیز دیگه بود
    پاسخ:
    خب هیچ جا مث خونه ی خود آدم نمیشه!
    آدرساتون همینه فقط تهش بلاگ اسکایه؟!
  • صِفر کیلومتر
  • اللهم اشف کل مریض
    پاسخ:
    آمین
    به حق همین روز و تولد حضرت علی اکبر(ع)...
    که اینم جوونه...
    :(
  • محمود بنائی
  • شرایطت را درک میکنم، انشاله که حالشون بهتر میشه و هیچ مشکلی نیست.
    پاسخ:
    ان شاالله...واقعا نگرانم...اونم توی امتحانات پایان ترم.طوری که چند روز اصلا نتونستم یک کلمه درس بخونم.هی کتابو باز میکنم هی یادش میفتم
    الهی که به حق این اعیاد خوب بشن
    شفا پیدا کن
    شما هم از نگرانی در بیای
    پاسخ:
    آمین...یهو این تومور از کجا پیداش شد آخه...
  • سعادت سلیمانی
  • یا من اسمه دواء و ذکره شفاء


    بسپار به خدا و نگران نباش!

    پاسخ:
    :(
    باشه
    توکلت علی الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی