زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

حالا هی محل نذار...

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۹ ق.ظ
کلا میخوام وبلاگمو حذف کنم...

این ج وضعشه؟!!!!

هیشکی نظر نمی ده.....!

بی تفاوتی هم تا ی حدی ... بگو خب!!!

مگه نشنیدین...

بنی آدم اعضای یکدیگرند!

حرص آدمو در میارن بعضیا...

ماشینو نمیدن میگن تا بری کلاس رانندگی...

خب آخه تو خواب رانندگی کنم تا یاد بگیرم یا نقاشیشو بکشم؟!

البته نقاشیمم عالیه هاااا! گفته باشم!

 تابلو هم میکشم..... با رنگ و روغن

 نتایج نهایی کنکورمم 21 شهریوره...

ک دقیقا شب عروسیه دختر داییمه...

خواستین نظر بدین تا حذف نکردم..

دلم خوش شه لااقل!!




  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

  • (◕‿◕) 18+ (◕‿◕)

  • دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
    در انحصار قطره های اشک نبینم
    دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
    دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
    همیشه از حرارت عشق گرم باشد
    من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
    برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
    که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
    من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند
    _______(¯`:´¯)
    _____ (¯ `•✦.•´¯)
    _____ (_.•´/|\`•._)
    _______ (_.:._)__(¯`:´¯)
    __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
    (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
    (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
    __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
    ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
    _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
    ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
    ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
    _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
    ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
    ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
    ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
    ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
    ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
    ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
    __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
    ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
    ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
    ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
    ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
    _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
    -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶


    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام!
    من الان کاملا شکه شدم...کامــــــــــــــــلا!!1
    چ سریع!!!
    کاشکی همه ی کارا همینجوری بود!!!
    ممنون سر زدی
    سلام خوبی؟؟ وبلاگ زیبایی داری..

    ممنون میشم تو چت روم من و دوستانم

    WwW.AvAcSiA.iR

    راستی خوشحال میشم منو لینک کنی

    ادرس تبادل لینک روم

    WwW.AvAcSiA.iR/link

    آواکس چت

    ممنون....

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام شاه جون.چطوری؟!!
    سلام...لینک شدی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام گلم.
    مرسی تو هم لینک شدی
    وبت باحاله!
    زی زی جون..حذف نکن تامنو داری غم نداری

    پاسخ:
    پاسخ:
    فک کنم باید اندو(!) تجدید نظر کنم!
    وبت خیلی جالب بود مخصوصا اونجا ک نوشته بودی((قشاغ))...
  • الــــ❤ــی....
  • هرچقــــدر فرامــــوش کنی
    عشــــق را
    امــــا
    هنــــوز هم
    آن کوچـــه ی شـــاهد عاشـــقانه های مـــا
    یادش هســـتـــــ......


    پاسخ:
    پاسخ: جمله هاتو دوس دارم
    بازم بنویس برام الــــ❤ــی....
    دکترها اسمش را گذاشته اند : " کما "
    چند ماهی است گرفتارش هستم
    بین خودمان بماند
    چند ماه پیش خوابت را دیدم
    در کوچه پس کوچه های رویا گمت کردم
    تا پیدایت نکنم ، بیدار نمی شوم...

    پاسخ:
    پاسخ:
    جمله هاتو دوس دارم
    بازم بنویس محدثــــــــــــــه...
    الاهی فدات شم مگه میشه بیائی و این وبلاگو ببینی و نظر نزاری اصلا بیخیال روز 100 بار خودم میام و کمنت میزارم تو هم حق نداری وبلاگتو ببندی.بزار باشه.بیا بلینک منو خوشخالم کن زود باش.با ghalbeshisheiyeman


    پاسخ:
    پاسخ:
    لینک شدی مسود
    این هفته،هفته ی بهترین دوسته!
    بهترین دوست تو کیه؟
    این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست.
    حتی واسه من...
    البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم...
    بین چند تا پس میگیری؟!
    اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی....
    ...

    پاسخ:
    پاسخ: مرسی دوست خوبم
    منم واست کامنت گذاشت
    سلام زیزیگلو وبت خیلی قشنگه جالب مفرح وزیبا و.........


    پاسخ:
    پاسخ:
    مرسی دوست خوبم.
    بیا 2باره حتما
    ایشالا سال بعد کنکورتو عالی میدی...
    سلام من دوباره اومدم

    پاسخ:
    پاسخ:
    کار خوبی کردی
    تنها بودم حوصله م سر میرفت...
    سلام عزیزم وبت عالیه به منم سری بزنید.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سمیرا جان اسم وبلاگتو واسم ننوشتی،چجوری سر بزنم؟
    بهت میل دادم برو بخونش
  • هَشت حَرفی
  • الان این پست و کامنتهاش رو میخونید احساستون چیه؟ :)))
    پاسخ:
    وعیییی! :))) چقدر بچه بودم!!!
    احساس خود شاخ پنداری در اون زمان و خود مزخرف پنداری در حال!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">