زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

میخواست حالمو بپرسه؟!

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ق.ظ

ظهر از دانشگاه اومدم و خوابیدم.مامانم زنگ میزنه،گوشیو جواب میدم.میگه سلام خانمه...(اسم یکی از همکاراش رو میگه!) میگم الو مامان...حرفشو با همکارش ادامه میده! میگم الو مامان منم!! میگه تو کی هستی؟ میگم منم مامان! من!! 

میگه: عه! تویی؟! میخواستم به همکارم زنگ بزنم مثل اینکه اشتباه گرفتم

صدام خش خشی بود، از شدت خواب نمیتونستم جواب بدم.میگه خوابی؟ میگم آره خیلی خیلی خوابم! خودم بعدن بهت زنگ میزنم.میگه باشه کاریت نداشتم فقط میخواستم حالتو بپرسم!

من :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

خخخ الهی الهی.. کلاً حواس مادر از پنجره پرت شده بوده بیرون زمان و مکان و شخص رو قاطی کرده بوده.. خدا سلامتی بده به همه مادرا بس که ذهنشون مشغوله:))
پاسخ:
آره حواسش نبود که منم!
کلی گفتم مامان بین حرفاش تا متوجه شد اشتباهی زنگیده!
باحال بود!
سلام
دستش خورد، ولی برای اینکه دلت نشکنه گفت که می خواسته حالتو بپرسه. اتفاقه دیگه. شما حرص نخور. طرح ولایت نتایجش نیومد؟!
پاسخ:
سلام
نه هنوز نیومده نتایجش...
همه میگن استانیو نرفتی چجوری میخوای بری کشوری...؟
سلام
واقعا ربطی نداره. اون سالی که بنده مصاحبه می کردم که ربطی بهم نداشت. شاید دوتا دوره ادغام شده، با ربط شده باشه.
پاسخ:
سلام
نمیدونم والا چی شده.تازه طرح استانی هم اسمش عوض شده و تغییر کرده به "دوره ی خط امام"
  • الفــ میمــ
  • همینه!!:)))
    پاسخ:
    والو!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی