زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

پلاستیک نونی!

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ق.ظ

نونا توی پلاستیک بودن تو یخچال، رب یکی از بچه ها ریخته بود روش.رفتم شستمش و آویزونش کردم رو طناب.اومدم برش دارم نبود...!

اینو جاش آویزن کردم رو طناب!!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

اوف زندگی توی خوابگاه به خاطر این جور مشکلاتش باید خیلی سخت باشه:)
خدا صبرت بده! والااااا 
پاسخ:
:)
موش هم داریم تازه!
تمام وسایلمونو ریختیم تو سالن :|
موش دوس بدالم.. با اون چشای تیله ای مشکی اش.. :))
پاسخ:
بیا ما هرچی موش داریم واسه تو!!
اصن ناقابله!
خوش حال میشم به وب منم سر بزنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی