زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اصن فکر نمیکردم سرو کارم با این بیفته!

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ق.ظ

ترم پیش یه شیطنتی کردم، توی وب ننوشتم در موردش!

حالا طبق اصرار دوستان شدم یکی از 7 نفر عضو اصلی انجمن تغذیه و باید ببریم مدارک تحویل بدیم به یکی از اساتید پژوهش

بعد الان من برم مدارکمو بدم گندش در میاد!!

دیشب با بچه ها نشسته بودیم به همین موضوع میخندیدیم! گفتن حالا کمه کمش با یه تشت لباس کثیف میاد دم کلاست میگه بشور اینا رو!

+بیخیال ماجرا! فقط اینکه من استرس گرفتم!! 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

زود باش بگو چه خبطی کردی هااااااااااااااااا؟
پاسخ:
:)))
هیچی! من و خبط؟!
قابل توجه گوجه سبز های عزیز که تو مغازه تو سینی نشستید و به ریش من میخندید که نمیتونم کیلو سی هزار تومن بخرمتون , دو روز دیگه که با وانت آوردنتون و همه جا جار زدن گوجه سبز کیلو سه هزار تومن ...
آی میخندم بهتون ... آی میخندم بهتون ...
پاسخ:
سلام!
چه عجب ازین ورا؟!
کم پیدایی...
سلام
خخخخخخخ
پاسخ:
علیکمسلام!
:)))
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    باید به مادر گرام می فرمودید :

    "باشد تا رستگار شویم"
    پاسخ:
    سلام
    اونوخ میگفت چقد کتابی حرف میزنی!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی