زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مثل زنده شدن یه حس قدیمی...

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ق.ظ


وقتی تنهایی و دلت گرفته و میخوای بری بیرون و نگا به ساعت میکنی و میبینی 3 دقیقه ی دیگه در خوابگاه بسته میشه و غم دنیا میشینه تو دلت...باید خودتو سرگرم کنی


پنجره ها رو باز کنی 

وآهنگ رو پلی کنی

و مشغول ظرف شستن بشی که غرق بشی تو افکارت

بعد آروم آروم با آهنگ بخونی و یه جاهاییش که دلت پره رو بلند...

لهراسبی رو اول از همه گوش میدی،میدونی راس میگه!

آهنگای بعدی خودشون به ترتیب پلی میشن، حامد زمانی،enrique, adele, مرتضی میخونه: دل بازم بی قراره...و میخونه دل بازم پر زده واسه عطر نفس هات...

بعد بخونی با شهریار ابراهیمی " من احساسی ام درک من مشکله..."

و بعد مشغول غذا پختن بشی...

به هیچی فکر نکنی ولی ته دلت غمگین باشی...

من این حس رو یکم شدید تر ماه رمضون 92 تجربه کردم...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲)

زی زی از زندگیت لذت ببر بابا دیه این روزا تکرار نمیشه ها چرا انقدر سخت میگیری من بودم الان تو شرایط تو کلی هم خوج حال بودم
پاسخ:
هی....
سلام
هر وقت غمگینم اصلا اهلش نیستم که بخواهم آهنگ گوش کنم. آهنگ گوش دادن، آدم را غمگین تر می کند.
بی اغراق، قرآن بیشتر آرامم می کند، ذکر...
پاسخ:
راس میگی...
الا بذکر الله تطمئن القلوب...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی