زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

جشن بیان

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ق.ظ

بیام ما رو دعوت نموده توی جشن اختتامیه ی بیان شرکت کنیم

به وبلاگ های برتر هم تخفیف ویژه داده بابت بلیط (5000 تومن!) که از این 100 نفر تا الان 19 نفر شرکت کردن...کیا بودن؟!

منم دلم میخواد بیام...کیا میرن؟!


+شنبه_سالن همایش های برج میلاد

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

ای بابا ما که نمیریم
میان ترم داریم درسم نخوندیم
پاسخ:
شما هم مث ما!
ما هم مجبوریم فقط دلمون بخواد!
سلام
حوصله داری 13 رجب بجای اینکه بری باباجانت را ببینی و روز پدر رو تبریک بگی، راه بیفتی، 13 الی 20 ساعت تو راه باشی و برسی تهران. (13 ساعت، با اتوبوس، 20 ساعت با قطار)
بعد اون وقت شب رو کجا می مونی خواهر خب؟! بی خیال بابا... :)
پاسخ:
نه من فقط گفتم دوس دارم برم!
دوس داشتم بچه های بلاگ رو ببینم!
حال داریا؟:))
پاسخ:
اونم چه حاااالی :)))
حیف من نمیرسم برم :/ 
پاسخ:
منم همون "حیف"!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی