زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نیکی

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ق.ظ

دیروز با 6م اوندین دانشگاه.هردومون صبحونه نخورده بودیم.رفتم دوتا کیک خریدم،هم واسه خودم هم واسه ی اون.

امروز از خواب دیر بیدار شدیم و نرسیدیم صبحونه بخوریم.دانشگاه که رسیدم در کیفمو باز کردم که کیف پولمو در بیارم و برم کیک بخرم...کیف پولم نبود

هنین که دید پول همرام نیست گفت تو هم صبحونه نخوردی؟! برم کیک بخرم، یه کیک بهت بدهکارم!


+تو نیکی می کن و در دجله انداز/ که ایزد در بیابانت دهد باز

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

سلام
پیشنهاد
لطفا کارت بانکی ات را توی کیف پولت نگذار. اصلاً
هم از باب امنیت، هم از باب اتفاقاتی مانند جا گذاشتن کیف پول...
پاسخ:
سلام
قبلا هم بهم هشدار داده بودی :)
باشه :)
  • سعادت سلیمانی
  • خیلی برام عجیبه که همه یه چیزای معمولی رو فراموش میکنن...
    تا حالا پیش نیومده برام کیف،تلفن همراه، کلید یا همچین چیزایی رو فراموش کنم
    پاسخ:
    آفرین به شما!
    20 امتیاز!
    سلام دوست عزیز 
    من وبتون رو تا چندین پست که وقت داشتم خوندم.اگه مایل به تبادل لینک بودید به من خبر بدید.
    شاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد و موفق باشین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی