زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

من جرفمو پس میگیرم

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ق.ظ

من فردا امتحان بیوشیمی دارم 2 فصل.از سه شنبه اگر حساب کنم تا امروز،5 روزه که من دارم یه فصلو میخونم و تموم نمیشه :|

حالا اینا به کنار

من باید بیدار بمونم...بااااید.بعد هرچی امروز ساعتو نگا کردم هیشکس به من فکر نکرد، و الانم خوابم میاد!

من حرفمو پس میگیرم! بیاین امشب همه با هم به من فکر کنیم که من خوابم نگیره!


داشتن غر میزدم که به همتون زنگ میزنن،هی تند و تند پیام میدن...اما من چی؟ (3 تا از بچه هامون نامزدی ان و دوتا شون هم که دو** پس** دارن! مشخصه کامل نمینویسم چون بسیجی ام!!! :)))

نه زنگ نه مسیج نه حتی یه تک...

گوشیم زنگ میخوره،مریمه که روبه روم نشسته! میگم تو نه! یکی دیگه... بعد پردیس زنگ میزنه،از توی آشپزخونه! میگم نههههه تو هم نه، مریم پیام میده،بهاره از تخت بالا بهم زنگ میزنه،تماس پردیس که زنگ زده و اشغال بودم به صورت پیام میاد...

اما چه فایده! یکی باید باشه...غیر از اینا! 


+دیشب نوشتم اینو؛آخرشم خوابم گرفت :|

+برم امتحان بدم بعد نظراتو جواب میدم :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

من بعد یه مدت طولانی اومدم به وبلاگای دوستان سری بزنم دیدم بیان بهترین وبلاگ ها رو انتخاب کرده و شما یکی از 
انها هستین :)
خواستم حداقل یه تبریکی گفته باشم
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون :)
مدتی نبودی...
من که بهت گفتم خودت نخواستی نه...

اگه قبول میکردی الان بچه مون اول ابتدایی بود :(
پاسخ:
اغراق نکن...
الان 1ساله بود!
  • سعادت سلیمانی
  • حرف نه جرف...
    داشتم غر میزدم نه داشتن غر میزدم...

    تازه چند جاش احساس میکنم یکی با لهجه دز**لی داره حرف میزنه 
    پاسخ:
    غلط املاییه :|
    +مگه تو لهجه ی ما رو میشناسی؟!
    ان شاء الله که خوب بدی امتحانتو
    پاسخ:
    ممنان!
    +من در مورد نتیجه ی امتحان هوووچ صحبتی ندارم!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی