زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اوصیکم بالظرف شستن

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۰۶ ب.ظ

ظرف شستن یک کار فوق العاده مسخره و وقت گیره. وقتایی که من جو ظرف شستن میگیرم و شروع میکنم به شستن،بدون هیچ حرفی یا صحبتی تا آخر به این کارم ادامه میدم و همچین موقع هایی ذهنم شدیدا در گیره و دارم به یه موضوعی فکر میکنم.

ظرف شدن یه راه مناسب واسه فرار از هر صحبتی و فکر کردن بیشتر به هر موضوعی به دور از شک کردن جمع به شماست. قبل از این،من پای سفره که مینشستم فکرم میومد و صدای مامان بلند میشد که غذاتو بخور،باز رفتی تو فکر؟ و بعضی وقت ها هم که غرق فکر بودم نه تنها صدای مامانم که صدای هیچکس رو نمیشنیدم،یعنی میشنیدم یه کسی یه چیزی میگه ولی چون تو فکر بودم متوجه نمی شدم که چی گفته و وقتی از فکر در میومدم دوباره ازش سوال میکردم.حالا ولی اونو ول کردم و به فکر کردن موقع ظرف شستن چسبیدم.آیا لازم به ذکر است که بجز ظرف شستن،دستشویی رفتن هم فکر آوره؟


موقع شستن ظرف ها یا همون کف مالی کردن اونا،در عین حالی که داری فکر میکنی، یه ظرف رو هم داری میشوری...ممکنه تا آخر فقط در مورد یه موضوع فکر کنی،یا موضوع افکارت کاملا متفاوت باشه،به هر حال تو وقتی ظرف هارو کف مالی میکنی،با هر ظرف به یه چیزی فکر میکنی که البته در اکثر موارد موضوع فکرت عوض میشه و یه موضوع ثابت نیست ولی میتونه افکارت پیرامون یه موضوع خاص باشه

موقع آبکشی کردن هر ظرف اون فکرایی رو که موقع شستنشون کردی یادت میان و با این کار تو دوبار به یه موضوع فکر کردی، و اینجوری تصمیم گیری واست راحت تر میشه در مورد یه موضوع خاص.


+zizigolu در حال ظرف شستن و غرق در افکار

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

سلام

رنگ‌ها می‌پرند؛
قلعه‌ها، فرو می‌ریزند؛
امپراتوری‌ها، سقوط می‌کنند؛
امّا، سخنان حکیمانه می‌مانند.

وبلاگی با سخنان بزرگان و مفید، حتما بازدید کنید.

اگر موافق تبادل لینک هستید، اطلاع دهید.
هوم؟؟؟؟؟؟؟؟
  • صِفر کیلومتر
  • پاک نکنید چیز خاصی نیست بنظرم آقای سعادت
    پاسخ:
    :)))))))
    +من دارم هلیکوپتری میزنم ینی!!
    بعله اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    هیچی!!!
    واااااااااااااای زیزیگولو آسی پاسی دراکولا تا به تای خودموووووووووووووووووووووون
    ^__^
    پاسخ:
    بله دیگه :))))))))
    +پس فک کردی کم الکی ام!!!
    .
    .
    الکی مثلا!
    برف دونه اون دراکولا نیستا اون دراز کوتاه می باشد
    پاسخ:
    منم تا 20 سالگی فک میکردم دراکولاس!
    یک ساله فهمیدم!!

    +تو هنوز بیداری؟! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی