زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

غول شاخدار اتاق!

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۴ ب.ظ

هر جا رو که به فکرم وبه فکرتون میرسه تمیز شده

منتهی شاخ غول اتاق ما نمیشکنه که نمیشکنه!

از وقتی من و خواهرم رفتیم دانشگاه از همون اول مهر همینجوریه! 

گفته بودم تا خونه نیستیم کسی نیاد تو اتاق و دست به وسایلم نزنه که بدونم کجان،

اومدم مرتبش کنم پر از تار عنکبوت و کلی کتاب که زیرشون کپکای سبز و سفید رشد کرده بود و موجودات ریزو درشتی که مرده بودن وتا دلتون بخواد خااااااک همه جا رو گرفته بود


+از توی اتاق واستون پست میزارم،تنفس اینجا واقعن مشکله!

+از ظهر تا حالا به قصد مرتب کردم پیش رفتم ولی هنوز هیچ تغییر جدی ای حاصل نشده :|

+خدایا،یه گوشه چشمی...پیلیز!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱)

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو چه خبره اون اتق که یه روزه جمع نمیشه
پاسخ:
ساعت 5 دقیقه به 2 تموم شد!
+تار عنکبوتاش مونده :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی