زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

عاشق این شعرم...

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴ ق.ظ

زمستان نیز رفت اما بهارانی نمی بینم

بر این تکرار در تکرار پایانی نمی بینم

 

به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم

ولی از خویشتن جز گردی به دامانی نمی بینم

 

چه بر ما رفته است ای عمر ؟ ای یاقوت بی قیمت !

 که غیر از مرگ گردنبند ارزانی نمی بینم

 

زمین از دلبران خالی ست یا من چشم و دل سیرم ؟

که می گردم ولی زلف پریشانی نمی بینم

 

خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد

که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم

استاد فاضل نظری




  • . زیزیگلو

نظرات  (۴۹)

همین دود سفید که همیشه درون ریه من جریان دارد . . .
یادگار تمام نفرت من از توست .
نفرتی که با یاد کردن تو نصیبم میشود !
سیگار میکشم تا آرام شوم ، ولی همین سیگار هم طعم نفرت از تو گرفته . . .
وبلاگ قشنگی داری به منم یه سر بزن

پاسخ:
پاسخ: خوش اومدی...
چرا سیگار؟؟
من فک میکنم راه های دیگه ای هم واسه آرام شدن وجود داره...
  • یاسر ملانژاد
  • سلام انصافا وب خوشگلی داری بیا به وب ما هم سری بزن اگه دوس داشتی منو با نام وبم لینک کن کردی خبر بده ( اسمپر رو هم میخای بگو )؟

    پاسخ:
    پاسخ: سلام...ممنون شما لطف دارین
    با افتخار♥لینک شدی♥
    موافقم دوست خوبم باید از تو یاد بگیرم .آفرین

    پاسخ:
    پاسخ:
    خب... من در اینجا سکوت میکنم...!!
    قالب ها میهن بلاگ جدیدا اینجوری شده
    برای جلو گیری از تبلیغات بازاریابهای نتی
    خیلی اذیت میکنه

    پاسخ:
    پاسخ:
    ها... ولی فک کنم درست شد...!
    مثل یک سکوت تلخ چه ساده باختم میان بی توجهی ها . . .

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلاملیکم مهسا خانوم...
    حال شما؟؟!
    الـــــــــــــــوووووووو

    پاسخ:
    پاسخ:
    هم چ بیسه؟؟
    خخخخخخخ!
  • یاسر ملانژاد
  • دووست من بازم بیییییییییییییییا

    پاسخ:
    پاسخ:
    اوووووووووومــــــــــــــــــــــــــدمممممممممممممم
  • منتظران ظهور
  • سلام ممنون که ازوبلاگمون دیدن کردین.وخوشحالم که خوشتون اومد.بازم ممنون که مارولینک کردین.فقط بگین که باچه اسمی لینکتون کنم...
    ممنون میشیم که بازم به سربزنید.یازهرا(س)

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام.ممنونم شما لطف دارین
    حتما میام، قوله قول...
  • الــــ❤ــی....
  • نه اســـمش عشــ ـــق استـ؛


    نه علاقـــــه نه حتی عـــــادتـ؛


    حماقـــــت محض اســــــ ـــــــتـ !


    دلتنـــــ ـــگِـ کـســــی باشیـ؛


    که دلش با تــــ ــــو نیستـ !!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    اوووممم...
    من فک میکنم دلتنگ همچین کسی نباشیم سنگین تریم...!
    تنهـــایـــی همیـــــن اســــت
    تکــــرار نا منظــــم من بــــی تـــو…
    بــی آنـــکه بــدانـی برای تو نفـــس میکشـــــم…


    پاسخ:
    پاسخ:
    بـــــــــــــــــــــــه سارا جون!
    بهت ک گفتم دیروز یه قاصدک دیدم چیکارش کردم
    میان مشغله هایم گم شده ام ...
    اما!!!
    دلم برای هوایت همیشه بیکار است .

    پاسخ:
    پاسخ:
    واقعـــــــــــــــــــــــــا؟!
    salam, khahesh mikonam ,ghabele shoma ro nadare
    man linketon kardam,age shomam dost dashtid man o ....


    پاسخ:
    پاسخ:
    خیلی قچنگ بود وبلاگت...آورین!
    ♥لینک شدی♥ ایضا...
    مثه همیشه عالی زی زی جوووووووووووووووووووووووووووووووونم

    پاسخ:
    پاسخ:
    لطف داری گلممم...
    سلام زی زی جون!
    به عطیه جان بگو اگه منظورت از (خیلی متن زیبایی بودااااااااااا) این پست بود این یه غزله و در دسته شعر قرار میگیره نه متن!
    کارهای استاد فاضل بی نظیره من خیلی به ایشون ارادت دارم...
    یک پست دارم به نام (خیلی دوستانه) راجع به فاضل هست تقریبا..
    توی سایت شعر نو هم شعری دارم برگرفته از اشعار ایشون
    این لینکشه: http://www.shereno.com/34481/30934/250903.html
    خواستی برو بخونش!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلامممم
    باشه به عطیه میگم
    راستی ...آفرین به تو که شعر میگی...
    من چشمه ی شعرم خشکیده!!
    گلم من اپم بدو بیا

    پاسخ:
    پاسخ:
    ســــــــــلام
    منم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــتتم!!
    نمی دانم چه دردیست دوست داشتن …
    همین که پای کســـی به دنیایت باز می شود ...
    پایت از این دنیــــــا بریده می شوn

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام بهترین ها...
    حالتون آقایون؟!
    خیلی قشنگ بود

    پاسخ:
    پاسخ:
    دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،

    آهای جماعت...

    میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟

    شما دقیقا چه رنگی هستید؟!
    ___________________________________
    سلام زی زی گو لو جون. وبت خعلی قشنگه. افتخار میدی با هم تبادل لینک کنیم عایا

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام خاطره جان
    حتما چرا ک نه؟!
    ♥لینک شدی♥ دوست خوبم
  • یاسر ملان‍‍ژاد
  • مرسی دوست من شما لطف دارین

    پاسخ:
    پاسخ:
    حقیقتو گفتم... قابلی نداشت
    سلام عزیزم آپ قشنگی بودعشگم

    پاسخ:
    پاسخ: سلام محدثه جان
    برمیگردی دیگه...نه؟!
    آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    آپـــــــــــــــــــــــــــ
    آپـــــــــــــــــــ
    آپــــــــــــــ
    آپــــــــ
    آپـــ
    آپم.
    برگشتم

    پاسخ:
    پاسخ: سلام گلمــــــــــــــــ
    دلم برات تنگ شده بووووووووووووووود
    آفرین به تو
    سلام اسیر یه آتیش پاره شدم نمیدونم چه شکلی جمش کنم..چطوری عزیزم /منتطر موفقیتتون تو کنکورم ها خبرخوش میخئوام

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام آقا مسود...
    آتیش پاره چیست، با ذکر مثال؟!
    خوش باور نباش دوست من ! ! !

    بعضی از آدما حرف خاصی برای گفتن ندارن ،

    اونا فقط از اونچه که باید داشته باشن و ندارن ،

    با دیگرون حرف میزنن .


    پاسخ:
    پاسخ: مبافقم...
    ب اینا میگن آدمای کمبود دار... فک کنم...!
  • سکوت تنهایی...
  • از اینکه به اطاقم بیایی و در را باز کنی
    هراس ندارم
    فقط
    قبل از آمدن تماس بگیر
    شاید کمی پیر شده باشم
    سلام عزیزم عااااااالی بود راستی عزیزم میشه اسمتو بگی ممنونم

    پاسخ:
    پاسخ:
    اوووم...
    دست گلت درد نکنه زدی لهش کردی

    پاسخ:
    پاسخ:
    میییسی گلم..منم دلم برات تنگ شده بود..خیییییلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    واقعـــــــــــــا؟!...
    ممنونمـــــــــــــــ!
    سلامممملکم

    پاسخ:
    پاسخ:
    علیکم السلامممممممم
    عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
    امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
    و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
    و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…
    و غمــت سـهم ِ مــن!

    پاسخ:
    پاسخ:
    1 دقیقه سکــــــــــــــــــــوت...
    عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
    امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
    و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
    و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…
    و غمــت سـهم ِ مــن!

    پاسخ:
    پاسخ:
    دوباره سکــــــــــــــــوت...
    خوشخالم عزیزم . آفرین به این اعتماد بنفس.مطمن هستم موفق میشی.

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنونم
    ایشالا...
  • الــــ❤ــی....
  • حساس نَـ ـ ـ ـــبودَنت

    تمام غزلهایم را تَمَســـ ـ ـخُر میکند...

    قافیه ها را باید بدون تـُ ـو

    ... به دار کشید!!!

    قصه ی لیلی و مجنون

    چند صباحی است که به خوابـــ ـ ـ رفته...

    باید تیشه ی بـ ُـ ـ ــغض بر دوش گرفت

    فَرهــــادیــ ـ ـ دیگر باید...!

    پاسخ:
    پاسخ:
    مممم...
    مرد ها را باید کشت،
    جور دیگر باید زیست...
    من این یادم اومد الان!!
    بیاین اینجوری زندگی کنیم:

    ساده اما زیبا

    مصمم اما بی خیال

    متواضع اما سربلند

    مهربان اما جدی

    سبز اما بی ریا

    عاش

    پاسخ:
    پاسخ:
    بـــــــــــــــه افسانه جون...
    خوش اومدی عزیزم...
    لینک که مشکلی نداره زی زی..
    من اون بالای صفحه زدمش اومد.........
    چرا تشویش اذهان عمومی میکنی؟!؟!؟ ها؟!
    حالا اگه زدی دوباره نیومد دوباره بگو؟!
    که من دوباره بیام چک کنم بت بگم هیچیش نیست!

    پاسخ:
    پاسخ:
    حله عمو... حله
    ممنون که سر زدی
    راستی اسم خوانندش جاستین بیبر
    عشق منه


    پاسخ:
    پاسخ: من قبلا دوسش داشتم...
    الان فقط داداشم آدام لمبرت
  • من بی تو ( دلنوشته و شعر های فرشاد ...)
  • ممنون خبرم کردی خیلی قشنگ بووود

    پاسخ:
    پاسخ:
    قابلی نداشت دوسته خوبم...
    در زندگی
    هرکسی را که دوسـت بـداری از او ضعیف تری
    زیرا برای “راضـی نگـه داشتـنش”
    حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی …

    پاسخ:
    پاسخ:
    مبافقم مهی جون...
    گفتم خدایا از همه دلگیرم
    گفت:حتی من؟!
    گفتم خدایا چقدر دوری؟!
    گفت:تو یا من؟
    گفتم خدایا تنهاترینم!
    گفت:پس من؟!
    گفتم خدایا کمک خواستم!
    گفت:از غیر من؟!
    گفتم خدایا دوستت دارم!
    گفت:بیش از من؟
    _______________________________________
    لینکی عزیز دلم

    پاسخ:
    پاسخ:
    فدات شم گلم...
    سلام
    والله...
    نمیدونم چی بگم
    من فکر نمیکردم انقدر از یه کامنت ناراحت بشید
    ببخشید فاءزه خانم
    شرمنده
    ======================
    سلام عزیزم خوبی؟؟؟
    شرمندم کردی با کامنت زیبات

    پاسخ:
    پاسخ:
    خیلی گلی عطیه خانوم...
    گلی از خودتونه...
    مرسی

    پاسخ:
    پاسخ:
    این روزا بدجوری حالم خرابه ....!!!
    حس میکنم خدا هم باهام قهر کرده ...

    دیگه دوستم نداره ...! بد جوری تو خودم غرق شدم ....
    =====================================
    زیـــــــــــــــــــــرا...
    خخخخخخخخخ



    پاسخ:
    پاسخ:
    من آخر نفمیدم خوشحالی یا...!!
    چه حماقتی !!!!!!!

    مرا یاد نمیکند و باز هم میخواهمش ...

    چه غرور بی غیرتی دارم !!!!!
    ...................................................


    پاسخ:
    پاسخ: این حماقت نیست ، برعکس...
    گـــــــاهـ میـ تــــوانــ برایــ عــــزیــــزیــ چند سطر ســــــکوت یادگــــــاریــ گذاشتـ

    تا او در خلــــــوت خود
    هر طور کهـ خــــــواست آنرا معنا کنـــــد.....

    پاسخ:
    پاسخ:
  • سکوت تنهایی...
  • سلام عزیزم منظورت از اون پیامت چی بود راستش نفهمیدم؟!
    عمه کجا؟سوسن کجا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    بیخیالش...درگیرش نشو...خیالی بود!!
    مثل من تنها بودی
    مثل من همسفر غمها بودی
    مثل من در انتظار یاری با وفا بودی
    در آرزوی داشتن عشقی بی ریا بودی
    حالا دیگر من تنها نیستم و تو همان یار باوفای منی
    تو نیز دیگر تنها نیستی و تمام هستی منی

    ...


    پاسخ:
    پاسخ:
    absolutly
    تا حالا با گوهر جمله ساختی؟
    . .
    نه؟
    . .
    بازم نه؟
    . .
    خوب من برات میسازم تو ادم گو هر چی اس ام اس میدی تکراریه !

    پاسخ:
    پاسخ:
    ...
    الـــــــــــــــو

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلاملیـــــــــــــــــــــکم...
    علیکم السلام ورحمت الله

    پاسخ:
    پاسخ:
    میخندی؟؟!


    خوبه؟ راضی شدی؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    نه بابا...
    بخند خوش باش
  • آهنگ پیشواز
  • بسی زیبا بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">