زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بی کلاس خوری را عشششخ است :)

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۳۴ ب.ظ

اولین کاری که کردیم رمز وای فای رو گرفیتیم، 5 تایی تو واتس اپ تو گروه خانوادگی که همون خودمونیم،همونجا عکس میگرفتیم و به اشتراک میزاشتیم!

کلی سس قرمز و سفید و آویشن و فلفل قرمز و انواع نوشیدنی ها و سالاد ها برداشتیم

تو هر جعبه ی دستمال کاغذی که روی میز بود 3تا دستمال بود :|

جعبه های دستمال کاغذی همه ی میزا رو اوردم سر میز خودمون!

یه موتور زرد قدیمی اونجا بود همه نشستیم روش و

 باهاش عکس گرفتیم :)


+فقط کافی بود یه نفر دیگه غیر از ما اونجا باشه،

آیا ما میتوانستیم اینچنین بی کلاس باشیم؟!

آیا همچین کارهایی به وفور از ما سر میزد؟

خیر،واسه خلاف جمع باس خودمونی باشه!

+کارهای خلاف خود را به ما بسپارید!!

تلفن مشاوره: بیست و نه،دوتا شیش ؛)


+++همیشه بی کلاس خوردن خیلی بهتر از باکلاس خوردنه!! حتما امتحان کنید :))

+امشب هم دعوتیم ولی باکلاس!  دیگه اینجا واقعا نمیشه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

آخ آخ گفتی
اصلا گشنم شدددددددددددددددد
پاسخ:
خودمم گشنم شد :|
:-)
پاسخ:
(:
  • مهندس بهشت
  • نه موافق نیستم بی کلاس خوری حال نمیده

    پاسخ:
    باکلاس! خوشتیپ!
    امتحان کن میگم! حال میده :))
  • مهندس بهشت
  • امتحان کردم نچسبید
    من از اون بچه پاستوریزه هام
    پاسخ:
    وای مامانم اینا :))
    یه روز با هم بریم بیرون یادت بدم :)
    زی زی گولو دلم پیتزا میخواد...
    کی پاسخگوئه؟!😟
    پاسخ:
    خودمم دلم میخواد...گشنه م شد!
    +نه واقعا کی پاسخگوئه؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی